Saturday, April 13, 2013

PRU 13 - Seorang Mantan MB UMNO Akan Masuk PAS.... Jom Layan Video Klip Nizar Jamaluddin

Betul Ker Bohong...?

Kalau jawapan anda salah nanti AC Mizal akan karen anda... Haa Haaa Haaaa. Cuma nak bertanya, masih adakah "value" pada Mike Tyson ini...?

JOM layan video klip ini;

12 comments:

Anonymous said...

Ye ke? Baguslah..ambillah semua yang UMNO REJECT!

Anonymous said...

Bertambah BERMUTUlah PAS PUSS PISS!! Terimalah sesiapa yang nak berambus dari UMNO..lagi ramai yang busuk keluar, lagi Aman Damai UMNO..

Anonymous said...

Kata tak suka UMNO, tapi UMNO Reject ambil pulak, terima pulak..Kebulur betul PAS ni.

Anonymous said...

Apa nak bangga dengan "Barang Tak Baik"., ke hulu ke hilir hentam UMNO, Busukkan UMNO tetapi BANGGA pulak bila ada yang dari UMNO nak jadi member dia orang..Apa lah.

Anonymous said...

Geng2 ni mmg muka x malu.duit dan kuasa punya psl taik pun depa sggup makan.dasar golongan jijik

Anonymous said...

Masuk mat taib masuk .masuklah ko dengan skandal ko tu.org mcm ko yg buat umno rosak.

Anonymous said...

Boleh percaya ke cakap kaki Tweet nih? aku rasa mike Tyson adalah antara org paling setia ngan UMNO. Itu dul. Tak tahulah kalu dah berubah haluan.

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

nizar jangan sebuk hal lain...duit pampasan buruh paksa jepun di landasan keretapi maut siam burma belum selesai lagi kan?...selesai dulu jangan buat lupa...kami anak buruh paksa jepun sampai kiamat tak lupa....

Pekembar Malaya said...

Mereka yang bukan ahli UMNO tetapi tetap setia menyokong dan mengundi UMNO/BN lebih bermaruah dari bekas pemimpin UMNO yang kononnya dulu berjuang bermati-matian demi UMNO tetapi bila tidak terpilih untuk sesuatu keddudukan tinggi atau calun PRU, maka mereka berubah haluan.

Anonymous said...

Cakap ahli fasik macam Nizar ni jangan dipercaya sangat. Dulu kata dalam dokumen PAS takde menegakkan agama Islam pun. Kemudian buat cerita kononnya hakim mahkamah persekutuan akan berpihak dengan kes kerusi MB kepadanya, akhirnya terbukti menipu. Lepas tu buat fitnah terhadap MB Zambry pasal isu ancak, pasal lombong Vale kat Pangkor.

Yang paling kelentong secara besar-besaran adalah isu pampasan buruh paksa zaman Jepun, kononnya kerajaan dah dapat RM207billion dari kerajaan Jepun, tapi kerajaan Jepun sendiri nafi tentang tuduhan Nijar berok ni.

Sekarang ni dakwa Mat Taib nak sertai PAS... jangan ambik pusing sangat la kalau Nijar ni cakap. Dia lebih banyak berfikir guna kepala lutut dari pikir guna otak di kepalanya....

Anonymous said...

huhu steady mat taib..