Thursday, April 18, 2013

PRU 13 - Siti Akan Bantu Kempen Pastikan BN Tawan Kedah....

Mengindang-ngindang padi huma
Mengindang dalam tampian
Memandang-mandang hati kama
Memandang dalam renungan
Bisik-berbisik pada pekerti mulia
Risik-merisik mana lahir asal usulnya

Baca seterusnya...., klik SINI

8 comments:

Anonymous said...

Jangan jangan dan jangan,biarkan Si datuk Sitti dgn BNnya..Biar Rakyat Kedah kekal bersama PR dlm PRU 13.biarkan selama lamanya.

Anonymous said...

Anon di atas Barua DAP macam Sial!!

Anonymous said...

KEDAH HANCUR DIBAWAH PAS!!!

KEDAH MUSNAH DIROGOL PAS!!!

KEDAH PUNAH DILIWAT PAS!!!!

PIGI MAMPUS LA PAS


HIDUP BN

Anonymous said...

anak kepada seorg bapa yg pernah digelar mahafiraun pun bergambar dgn wanita tidak serapat gambar tok guru dgn sorg perempuan.

pangkor laut said...

elok je selama ni kedah bawah PAS, apa keher nya yop?
sgor bawah PKR maju makmur dan harmoni,apa kehernya yop?
kamu tu meroyan tamak nak kuasa dan kekayaan, bertopengkan 'melayu' la kununnya padahal perosak bangsa.

Anonymous said...

Aku rasa korang ni memang dah tak boleh dibetulkan lagi dah.. Hati dah gelap habis dah dek dosa-dosa korang..

Aku ucapkan selamat berjaya lah pada korang yang memfitnah, menghina, mengaibkan orang untuk menjawab soalan-soalan kubur dan berdepan dengan Rabbul Jalil di padang Mahsyar nanti.. Good luck lah ye..

Di dunia ni memang lah korang boleh buat cerita macam-macam, di padang Mahsyar nanti dipertontonkan semuanya gelagat korang.. Masa tu korang menjawablah ya..

Memang seronok menggelakkan orang lain, menghina orang lain, spender la, boroi lah, macam-macam lah.. Di sana nanti, bukan mulut korang yang menjawab, tapi anggota-anggota badan korang yang jawab.. Masa tu korang pandai-pandailah bawa diri ya..

Tapi jangan nyusahkan orang sudah lah ya.. Jangan Allah turunkan bala sebab fitnah-fitnah korang, orang-orang yang baik pun kena sekali.. Tu nyusahkan orang lain namanya.. Jangan jadi mangkok hayoon ya macam Amporno..

Anyway, good luck lah ye menjawab soalan Munkar Nangkir nanti ya.. Kot-kot badan korang dipalu sampai terbenam 70 hasta ke dalam bumi, itu korang punya pasal lah ye..

Anonymous said...

''Aku rasa korang ni memang dah tak boleh dibetulkan lagi dah.. Hati dah gelap habis dah dek dosa-dosa korang....''

agreed. biarlah diorang. ikut diorang lah nak fitnah ke, buat apa-apa ke. yang pasti Allah dah tau semuanya. so just believe to the rope of Allah. He will guide is to the true path :D. Love Pas, Love Pkr Love all :D

Anonymous said...

Anon kat atas....Laaa! yg benar dikata fitnah...buta hati...kalu dia tu nak jadi ketua monyet dalam hutan org lain tak kisah pun...ini nak jadi pemimpin manusia...nak memimpin manusia kejalan yg baik...jadinya moral diri kenalah baik juga...aku tak mahu pemimpin macam tu memimpin aku.