Sunday, April 7, 2013

PRU 13 - Tun Dr Mahathir Akui "Saya Tertipu Dengan Lakonan Anwar..."






8 comments:

Anonymous said...

Bukan saja Tun Mahatir yang tertipu oleh Anwar akan tetapi hantu dan jin juga ditipu oleh manusia ini.....Awas rayaat Malaysia tentanglah dan tewaskanlah manusia Anwar ini walau dimana jua dia bertanding .Kita buang anwar dan padamkan sejarah beliau dari ingatan rayaat Malaysia ....Dan andainya Anwar mati dahulu marilah kita buang bangkainya kedalam laut....supaya tiada kenang kenangngan .

mk said...

Setuju dengan komen Anon tentang bangkai Anwar yang perlu dibuang ke laut bila dah mampus dan jangan lupa ada satu lagi bangkai yang kena buang ke laut jugak - bangkai Pork Nik bila dah mampus nanti

Anonymous said...

Mat kunyit kalau jadi perdana menteri, habis mat2 jambu di seluruh Malaysia di terkamnya dan di sumbatnya dalam Putrajaya. Kemudian dilantiknya diorang ni jadi pegawai2 sulit.

Johor sana sini said...

salam perkenalan dari http://johorsanasini.blogspot.com/

Anonymous said...

Bodoh mamak kuttey ni . Mudah tertipu.

Anonymous said...

Mamak Kuttey ni bukan sekadar bodoh tapi bangang pulak tu.

Anonymous said...

Malaysia dibangunkan dibawah Pemerintahan Cemerlang Tun Mahathir. Nak bangunkan Malaysia ni perlukan KEBIJAKSANAAN Pemikiran. Yang Bodoh tu kau!

Anonymous said...

Kalau kau pandai cuba jadi PM...otak kayu macam kau ni hanya suka melalak macam anjing je...anjing PR. Tun Mahathir seorg yang BIJAK. Beliau tadbir dan bentuk Malaysia yang kau nikmati segala kemudahan berstatus Dunia. Pelancong berduyun ke Malaysia pasal apa? pasal salakan kau ke?? Pasal kemajuan Negara Dibawah pemerintahan Tun M.