Sunday, April 7, 2013

PRU 13 - Wan Azizah Akui Najib Bukan Penakut Macam Anwar....


11 comments:

Anonymous said...

Dekat Pekan pun nyawa2 ikan nak pegi tempat lain konon. Gi tempat lain terus deposit hilang. Sebab penakut la tak berani pegi tempat lain? baghal punya MIK...

Anonymous said...

mmg baghal la ko anon kat atas nie... Org yg ko suka tu asyik berdolak dalih jer dari semasa ke semasa, "PI MAI PI MAI TANG TU JUGAK"... BAGUIH SANGAT KOT....

Anonymous said...

Kaulah yg baghal sebenarnya .otak penuh dengan najis

tukangtibai said...

Najib menang majoriti 26 ribu undi kut, nyawa ikan kejadahnya? itu baru 82% keluar mengundi. Cakap ikut lutut kut anon atas tu...

Anonymous said...

Anon atas tu memangpun baghal. Fail matematik , mengira pun kantoi.Pasal tu kena berak kencing kat PKR

Anonymous said...

Puak-puak penjilat PR ini memang begitu. Dia bukan ada niat nak berkhidmat kat kawasan dia menang.BN memang bagi khidmat pengundi di kawasan mereka. Pasal apa pulak nak lompat kawasan lain. Nuar akan dihukum oleh pengundi Permatang Pauh kali ini. Siap ko!!!!!!

micel said...

najib no tulur la, org lain bole menang kt luar kws, penyokong najip pon no tulur gak,hidoop PR !!!

Anonymous said...

Butuh lu la.. sruh nik najis tu btanding kt tmpt lain slain klantan.. ade bran ka..?? Sembang je lbih.. g mampos dgn pr..aku benci dr dlu kini dan slamanye..

micel said...

ala anon,dulu lu pkr kasi jilat,anwar turn over lu n mat ejam,terus lu putar,anwar sudah baca pergerakan lu n mat ejam,sian lu mcm jin tak bertuan..hahaha..sikalang jilat sana sini dpt lendir pon jadi la.

Anonymous said...

PR tu parti liberal.. dap pula parti x mahu org Islam. Pas pula parti yg menjual agama Islam. Sedar2 la org Islam yg agama kita di jual tub bulat2...

NAJIBBEST said...

Salam,
Syabas Dato Seri Najib.. statement wira dna berani.. ditempat sendirilah kita bina kekuatan dan disitulah kita akhiri perjuangan..

bukan seperti si pengecut wakil Permatang Pauh.. lidahnay bercabang2.. pengecut bacul.. gunakan rakyat sebagai modal untuk menutup kejahatannya..

Semoga Pakatan Haram kalah dgn penuh hina.Amin