SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

SEMINAR ANTARABANGSA AUTISME 2014

Thursday, April 25, 2013

Rafizi Gay Boy Anak Ikan Ada Banyaaaaak Saman AES Belum Bayor

Rafizi sedang terkial-kial apabila kisah ikannya terbongkar...

Cuba cari bahan yang boleh buat gempak supaya namanya jadi perhatian dan orang akan lupa kisah anak ikan dan pembohongan dia yang sudah lepas.

Semalam Rafizi membuat pendedahan yang sangat2 menggemparkan negara apabila mendedahkan Datin Seri Rosmah ada dua saman AES yang belum dibayar.

Serangan terhadap Datin tidak habis habis dan terus dijadikan sasaran untuk menimbulkan rasa benci masyarakat terhadap Perdana Menteri dan isteri.

Rafizi kata Najib mengamalkan undang-undang double standard....

Double standard apa ke bendanya jika isterinya dia sendiri pun kena saman dan saman yang belum dibayar boleh dilihat oleh semua orang di seluruh dunia melalui laman MyeG

Jika double standard takdelah datin seri kena saman...

Terima kasih kepada Rafizi kerana mendedahkan perkara ini dimasa kempen PRU kerana perkara ini boleh membantu BN. Sekali gus menafikan dakwaan yang dibuat pembangkang selama ini bahawa BN mengamalkan undang undang yang tidak adil, salah guna kuasa dan sebagainya.


Apa yang didedahkan Rafizi semalam membuktikan di bawah pentadbiran BN undang-undang dikuatkuasakan ke atas sesiapa sahaja tanpa memilih bulu.

Bukan seperti Rafizi yang mengaku dirinya seorang akauntan tetapi tidak tahu undang-undang BAFIA. Bila kena dakwa mengamuk kononnya undang-undang tak betul dan tak adil. Dah lakukan kesalahan terima sahajalah hakikat dan bersedia hadapi hukuman......

Berhubung saman ke atas kenderaan Datin Seri Rosmah, ikut maklumat yang diterima Datin belum menerima surat saman berkenaan sehingga semalam. 

Beliau akan bayar saman berkenaan apabila surat saman diterima.

Datin Seri Rosmah pakai kereta Proton Waja ada 2 saman dijadikan satu isu besar oleh Rafizi.

Pesuruhjaya PAS Perlis pakai kereta porshce ada 3 saman AES dan 4 saman trafik yang belum dibayar.

Jumlah keseluruhan saman yang ada di atas nama Hashim Bin Jasin adalah 18 saman. Malah ada saman-samannya tertunggak sejak 11 tahun lalu.....



10 comments:

Anonymous said...

Honda tu memang kereta Rafizi sebab nombor platnya adalah 9094, iaitu tahun Rafizi belajar di MC-Gay-Gay (1990 - 1994). Budak2 MC-Gay-Gay ni memang bangga dengan ke-gay-an mereka sampai dijadikan nombor plet kereta

Anonymous said...

muka macam mr bean da aku tengok rafizi ni... p la london sana nun... p blakon jadi bean jr.. eh xley2 nanti mahfuz marah.. xpasai kena hudud ngko.. rotan piap! piap kena babab nanti..

AIDC said...

Laman AIDC Disekat

Sebagai gantinya, AIDC beroperasi di laman sementara, http://2aidc.blogspot.com/

freemalaysiakini said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

aik senyum sorang2 si RASbuli LOMBOOO ni salam keto...apo kono ko jang? wad jiwo banyak laie katil kosong.

Anonymous said...

dia ni masa kat petronas agdaknye dia cuba ngurat ds rosmah yang pada waktu itu ds kerja kat petronas tapi tak ada respon dr ds rosmah tu yang dia dendam sangat nga ds..

Anonymous said...

wahai pro pembangkang2 ...x nak komen ko ...cover ko mano yg patut.. den tengok sonyap yo ekau jang...kenapo jari dah menggeletaq ko... x leh nk menekan key pad tu..

meenachi said...

hahhahhaha.. itule pasai....kan dah BESO KEMALUAN...now what? NI semua salah UMNO jugak kah? Sendiri yg carik pasai kan dah terbuka MEMALUAN silembut seko nih..kekadang kita konon nak tunjuk baik dan bila nawaitu tuh tak baik, mak ainilah padahnya... cash aje itu ayo ludah sudah kena muka sendiri..chitttt

Anonymous said...

semalam bukan main lagi, silembut nih ingat dia terer le nak aibkan DS Rosmah..padahal diri sendiri lagi dasyat..kan dah kena..tapi aku pun pelik dia nih nape yg bengang sgt dgn DS Rosmah ..xpahan aku mentaliti dia nih...

Anonymous said...

budak MCKK memang kaki jubur sejak dulu lagi.