Tuesday, April 23, 2013

SANGAT Terbaeek Zahid Hamidi....! Pamer Sifat Kasih BUKAN Kebencian Terhadap Calon PKR

A Picture Speaks a Thousand Words......!

Lihat nilai nilai murni keperibadian yang telah dipamerkan oleh Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, Naib Presiden UMNO.

Rakaman foto ini sewaktu proses penamaan calon bagi kawasan Bagan Datoh. Zahid yang bertanding Parlimen Bagan Datoh membantu calon PKR Kesavan yang bertanding DUN Hutan Melintang.... Kelihatan Kesavan hadir dalam keadaan tidak sihat dan bertongkat.

Tahniah Datuk Seri Zahid...!

20 comments:

Anonymous said...

hek eleh, cacai publisiti murahan dr blogmaster, cuma respek semangat kedua parti lawan.

Anonymous said...

bagan datoh bukan telok datoh la.. check la betul2 dulu.

stopa said...

sy sokong husam musa jadi PM ganti najib,anda setuju?

Anonymous said...

akutak setuju Husam jadi PM aku takut Malaysia akan Kusam (muram)coz tak ada pembangunan or pelabur dari luar yang nak datang kat Malaysia ni dan juga mungkin tak ada tanah lagi nak buat bangunan dan kilang kat Malaysia sebabnye semua tanah yang ada kat Malaysia dah dipenuhi dengan kambing JAMPARI kepunyaan husam.lagi pun dia bercita2 nak jadikan Malaysia seperti New Zealand kambing lebih banyak dari manusia. he...he...he...

stopa said...

klu tak setuju husam, mesti kamu bersetuju anwar ibrahim jadi PM tawan putrajaya. itu la harapan rakyat.takbir !

Anonymous said...

tak kisah lah Zahid tu tolong dengan ikhlas ke tidak. sekurang-kurang nye mahu juga dia pegang tangan ahli pembangkang tu.berbanding dengan ketua penipu dah disuruh salam tangan lawannye pada hari penamaan chalon dia enggan.mungkin dia fikir tangan dia kotor dan ada virus tulah dia tak mahu salam

Anonymous said...

tu lagi sekor manusia yang paling aku tak setuju.bimbang penduduk malaysia ramai yang jadi macam dia semua dia sapu jantan betina dah tak kenal.aku lebih rela Nik Aziz jadi PM nyanyok2 pok nik dia masih lagi lelaki(tu pun kalau dah tak ada yang lebih layak jadi PM)camne pun aku tetap berdoa agar BN menang dlm pilihanray 13 ni

Anonymous said...

Lu salah kot! Husam PM semua matawang malaysia ditukar dengan dinar kelantan sahaja. Super kaya jadinya Husam. Anwar yg jadi paling kusam.

Anonymous said...

Mat Sabu dan Stopa S. kan ada!!! Tak kurang pilihankan!!!

Anonymous said...

Bapa penipu husang musang d sokong eeeeiii geli la aku pastikan dun salor husang musang akan kalah teruk, bapa penipi pertanian depi, kambing jampari, highway rakyat, stadium dll lg, pwnipu dinar mas kelatey....

Anonymous said...

Abis ko ingat Mat Sabu nak diam tengok ajer!?!

Anonymous said...

aku tetap bersama Mursyidol Am DAP..Tok Guru Karpal Singh dalam menegakkan Negara Berkebajikan dan menjadi PM Malaysia yang baik..amin..

Anonymous said...

Macaipn bertelagah soal pm..najib adalah terbaik jadi pm..

Stopa said...

Bn sedang menghadapi kemusnahan dan bakal terkubur,semoga husam musa dan anwar dpt merealisasikan negara berdaulat,berkebajikan dan harmonis. Pilihan rakyat sudah semestinya harapan rakyat.ayuh kita tolak umno dan bn.

Anonymous said...

Salam...Teman sebagai anak jati kawasan ZH sememangnya mengenali ZH sejak teman "celik politik" awal tahun 80-an lagi...pada teman, ini hasil didikan dan tarbiyyah di sekolah lamanya, Sekolah Menengah Agama Izzuddin Shah dan juga mewarisi sifat mudah bergaul ayahanda beliau sendiri yang dikenali ramai sebagai seorang pendidik...apapun, teman harap moga-moga beliau terus berbakti kepada masyarakat di Bagan Datoh...teman yakin ZH boleh buktikan yang beliau mampu membawa banyak lagi perubahan, InsyaAllah...(komen ini bukan atas sebab kepartian, kena ingat teman tetap penyokong PAS dan teman menyokong Ustaz Misbah calon DUN Rungkup. Komen ini lebih kepada sifat individu-orang kalau betul ikhlas takkan memilih bulu).

Anonymous said...

Setuju otak kau.bangan tak ada akal nak berfikir

panglima perangcyber said...

Terbaik gambar ni nampak BN tidak berdendam

Anonymous said...

Anggota Polis sudah mula mengundi hari ini? Biar betik Amnonok ni?

Kebabian apakah ini yang cuba dilakukan oleh Amnonok?

http://milosuam.blogspot.com/2013/04/anggota-polis-sudah-mula-mengundi-hari.html

Anonymous said...

Rupa awak mcm babi ke? Suka beno ckp babi heheheh.. Hye babi!!!

Anonymous said...

Saudara-saudara semua, saya merupakan bekas pembaca tegar blogger MILOSUAM yang telah beralih kepada MIK...kerana saya sedar, MILOSUAM telah lama basi....langsung tidak berisi, kalau adapun cerita-cerita basi yang selayaknya dibakul sampahkan....sesungguhnya saudara USOP Sontorian telah dibiarkan meroyan oleh Mak Lampir yang sedang diulit mimpi berangan ke Putrajaya sebagai Menteri Wanita Tua...hahahaha...