Thursday, April 18, 2013

Siapakah Dia Seorang Lagi Pimpinan PAS Kongsi Pakai Wanita Dalam Video Seks Stopa Spenderman...?


Sharing Is Caring....!

Dengar dengar sok sek, dengar cerita wanita yang dibalun oleh Stopa Spenderman ini dikongsi bersama seorang lagi rakan.... Dengar cerita videonya pun akan tersebar tak lama lagi....!

Benarkah apa yang sedang diperkatakan ini....?

31 comments:

skodeng said...

ado video?? copek kuarkan.... tak soba den nak nengok. ingat dlm fb yo boleh share2... pmpuan pun boleh share ye....

Anonymous said...

Video baru nak keluar lagi ? tentu lebih hebat dari yang terdahulu. Nik Aziz kata orang UMNO tak masuk sorga. Tapi nampak gaya orang PAS masuk neraka dulu dari orang UMNO.....

Anonymous said...

itu nama masuk surga he he he perempuan tu tak pakai tudong

Anonymous said...

Lebai2 PAS belum mati lagi dah merasa syurga dunia dgn menutuh jalang2.
PAS for all, All for PAS.
Ini semua akan buat PAS kecundang di PRU13 nanti.
Kecuali jika Melayu mudah lupa ......

Anonymous said...

pandai betul selera puak PAS ni, yang muka macam zuridah mak Lempir dia tak mahu balun pula

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Lagi lu burukkan depa, lagi depa dapat pahala lu?

Tak sayang ke dengan pahala lu sebab dibagi percuma pada depa..

Kan lebih baik kalau lu tak buat fitnah, barulah lu dianggap berdisiplin dan beriman..

Kalau macam ni punya perangai, lu memang tak sayang iman dan pahala lu..

Apa nak buat, lu kan selalu makan taik kucing, tu sebab otak lu suka sangat kepada porno dan fitnah..

Anonymous said...

Ahli Amnonok ni memang keje dia suka tengok blue ke? Kesian..

Tak berbini lagi kot.. Atau pun tak puas dengan satu pantat.. Nak juga pantat lain yang tidak dinikahi..

Bodoh dan bebal puak Amnonok ni.. Seks je yang dipikiokannya.. Memalukan!

Tak soba nak tengok konon! Pi beertaubuatlah..

Anonymous said...

Calon Umno-BN: Kamilia Ibrahim kecewa

NORSHAHZURA MAT ZUKI
18 April 2013

Kamilia Ibrahim SHAH ALAM – Tindakan Barisan Nasional (BN) tidak meletakkan pemimpin tertinggi Wanita Umno dan BN sebagai calon dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) mengecewakan dan dianggap penghinaan kepada wanita, kata Naib Ketua Wanita Umno, Datuk Kamilia Ibrahim.

Menurutnya, ia menunjukkan BN tidak beri pengiktirafan sewajarnya kepada pemimpin wanita yang berada dalam hierarki tertinggi organisasi wanita untuk bersama-sama saf kepimpinan parti bertanding pada PRU13.

Beliau, yang juga Ketua Wanita Umno Bahagian Kuala Kangsar berkata, beliau sebagai orang nombor dua dalam Pergerakan Wanita Umno dan BN sepatutnya diberikan peluang bertanding di Parlimen supaya dapat terlibat sebagai pembuat dasar dan keputusan politik.

“Tindakan kepimpinan BN memeranjatkan saya dan wanita lain. Saya kecewa kerana tidak ada pengiktirafan sewajarnya diberi kepada pemimpin Wanita Umno dan BN yang mewakili seluruh wanita Umno dan BN,” katanya kepada Sinar Harian.

Kamilia berkata, beberapa ketua Wanita Umno negeri tidak diberikan tempat dalam PRU13, antaranya di Kedah, Johor dan Terengganu, termasuk Naib Presiden MCA, Datuk Seri Dr Ng Yen Yen.

“Kami banyak berjasa, tetapi tidak diberikan tempat. Adakah kepimpinan tertinggi tidak mengiktiraf kelayakan yang kami ada. Kebanyakan kami golongan profesional,” katanya.

“Pucuk pimpinan parti jangan menganggap wanita tidak kisah dengan pencalonan yang diumumkan baru-baru ini. Jangan ingat wanita tidak ada perasaan,” katanya.

Kamilia, seorang peguam, berkata, hakikatnya, wanita membuat kerja bersungguh-sungguh untuk membantu parti sejak tiga tahun lalu.

Beliau, bagaimanapun berkata akan 'berjuang habis-habisan' walaupun tidak terpilih di saat akhir.

“Jika permintaan tidak diberi, wanita mempunyai pelbagai pilihan lain kerana perjuangan saya berpandukan negara, agama dan bangsa. Sekiranya pintu tidak dibuka kepada saya, saya akan perjuangkan di tempat lain.

“Pintu ditutup, mungkin ada pintu lain sama ada saya akan pecahkan atau membuat sendiri. Saya mungkin pertimbangkan pilihan lain kerana perjuangan saya tidak perlu berakhir di tahap ini sahaja,” katanya.

Beliau juga tidak menafikan, rata-rata wanita di seluruh negara mempersoalkan calon-calon yang ditampilkan.

“Saya akan mencabar sehingga ke akhir untuk membantah kerana saya merasakan ini tidak adil. Selama ini saya bersabar, saya berjuang bersama-sama selama enam penggal dan melalui enam kali pilihan raya.

“Tunggu dan lihat, Saya tidak mengugut, tetapi saya menunggu keputusan parti.

“Saya ada perjuangan dan tidak akan berputus asa. Dunia ini luas, mesti teruskan perjuangan demi bangsa, agama dan negara. Terpulang apa yang akan ditafsirkan,” katanya ketika ditanya adakah beliau akan menjadi calon Bebas sekiranya tidak
dicalonkan oleh BN dalam PRU13.

Kamilia disebut-sebut untuk bertanding di Parlimen Kuala Kangsar, tetapi pada Selasa lepas, Pengerusi BN Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir mengumumkan Adun Bukit Chandan, Datuk Wan Mohamad Khairil Anuar Wan Ahmad bertanding untuk Parlimen tersebut.


* Dapatkan laporan menarik dalam Sinar Harian edisi hari ini

Anonymous said...

Woooo! kalau lelaki macho & hensem yg baju merah tu aku teringin sangat2 nak tengok aksi sex dia.. kekekekeke! tak sabar dah ni!!!

ORANG LAMO said...

COPAT BRO...NAK DONGAR UZTAZ KO SIAPA KOR...ADO SOBUT PERKATAAN "I'M COMINGGGGGGG" BILO NAK PANCUT...

EDEN YANG BERSEKOLAH ENGLISH DAN BANYAK LAK TENGOK BLUEEE..
HEHEHEHEH...TAK DO LAH BILA NAK KUAR OR PANCUT CAKAP I'M COMINGGGG...NIE ORANG TUO NIE SOBUTTTT....NAK POCAH PERUT DEN.....

Anonymous said...

Btol ke plkonny...jwb ar

Anonymous said...

nanti masa air mani mamat baju merah ni kluwaarr dia akan sebut "having launch with tuan speaker"

muhaa haa haaa haaaaa

Anonymous said...

Mmg penganot agama parti Spendar Putih XXL neh dah sesat bangat...adaka org berzina boleh dapat pahala???????...tapi kalo mengikut ajaran father Nicky mmg kot bole...

Anonymous said...

Launch ?? launch the lanchau to the lobang ...errkkk !

Anonymous said...

Bongok punya anon. Kau ingat orang UMNO gila seks? Tu yang kongkek bini orang dan janda orang tu orang apa? Bodoh! Patutlah korang jadi balaci DAP!!!

BODOH TAK LEH AJAR!!!!

Anonymous said...

PAS tunggu apa lagi. takkan nak pertahankan pemimpin yg rendah moral. memang PAS ni takde moral betul. pecatlah Mustafa tu..

Anonymous said...

dalam ajaran agama pas.. buat maksiat/berzina dapat pahala tapi org yg membongkarkan perlakuan maksiat dan zina itu yg dapat dosa dan dosa penzina yg dilakukan oleh ularmak2 pas mesti lah ditanggong oleh umno...

pas cakap perlakuan zina dibolehkan tidak berdosa tapi sesiapa yg membongkarkan adalah berdosa..

sbb tu yg masuk neraka dulu adalah pas..

pas sejak berkiblatkan dap semakin sesat... pas for all

Anonymous said...

MACAI PAS DAH GIGIL... KUTUK UMNO/BN MCM2, UMNGOK LAH, AMNONOK LAH, AMPORNO LAH. APA PUN PAS MEMANG HEBAT....SEGALA-GALANYA HEBAT, JATUHKAN HUKUM DOSA PAHALA HEBAT, KAFIRKAN ORG HEBAT, SYURGA NERAKA...HEBAT, SPIN PUN HEBAT, NUTUH PEREMPUAN JALANG LAGI LAH HEEEEEBBBBBAAAAAAT. DON'T WORRY, OF CAUSE ALL ALLOW IN PAS. U CAN JOINT US, MAIN BINI ORG, JANDA, MAKAN BABI...SEMUA BOLEEEEHHH.TAWARAN ISTIMEWA... LAMBAT NYESAL.. HAHAHA

Anonymous said...

Aku rasa korang ni memang dah tak boleh dibetulkan lagi dah.. Hati dah gelap habis dah dek dosa-dosa korang..

Aku ucapkan selamat berjaya lah pada korang yang memfitnah, menghina, mengaibkan orang untuk menjawab soalan-soalan kubur dan berdepan dengan Rabbul Jalil di padang Mahsyar nanti.. Good luck lah ye..

Di dunia ni memang lah korang boleh buat cerita macam-macam, di padang Mahsyar nanti dipertontonkan semuanya gelagat korang.. Masa tu korang menjawablah ya..

Memang seronok menggelakkan orang lain, menghina orang lain, spender la, boroi lah, macam-macam lah.. Di sana nanti, bukan mulut korang yang menjawab, tapi anggota-anggota badan korang yang jawab.. Masa tu korang pandai-pandailah bawa diri ya..

Tapi jangan nyusahkan orang sudah lah ya.. Jangan Allah turunkan bala sebab fitnah-fitnah korang, orang-orang yang baik pun kena sekali.. Tu nyusahkan orang lain namanya.. Jangan jadi mangkok hayoon ya macam Amporno..

Anyway, good luck lah ye menjawab soalan Munkar Nangkir nanti ya.. Kot-kot badan korang dipalu sampai terbenam 70 hasta ke dalam bumi, itu korang punya pasal lah ye..

Anonymous said...

kerja mengintip, meletakkan kamera ni semua bukan kerja sehari dua..maybe dah bertahun bersama mustafa dan dah tahu apa yang dia gemar buat, mana dia suka pergi, dengan siapa dia selalu jumpa..maka terakamlah adegan lucah ini..jangan la taksub sangat dengan sesebuah parti sampai kita tutup pintu hati dan minda utk fikir lebih jauh dari ini. PArti mana anda suka, itu adalah pilihan masing2. tapi yang pasti, PAS adalah parti. Bkn agama. jadi tak payah nak risau..syurga pahala hak mutlak Allah taala.. Untuk video ini sesiapa yang tgk pon tahu siapa pelaku nyer..mmg itulah orgnya. kat dunia boleh la spin..kat akhirat nnt x boleh lari. skrg pon hatinya x tenteram, berlakon je semata2..diri sendiri pun x mampu nk ditipu lg..

Anonymous said...

Bila kena batang hidung sendiri sibuk lak dituduhnya sebagai kena fitnah, sibuk citer padang masyar la, dosa pahala la...
tapi yang korang tuduh2 pada orang lain tanpa bukti kukuh tu bukan fitnah ke?
Begong betul puak2 hamPAS, PGayArr dan DHAP (sejenis biawak padang pasir)

blekk said...

mcm 2 la cacai pembangkang.kna kt depa,bwk kuaq habih hujah2 agama.dah siasat ka video2 yg dkeluarkan ni sahih ka x.da konfem ka umno yg buat semua ni?siasat dak apa dak,tau2 nk tuduh org mcm2.mmg perangai syaitan.gud luck jugak mnjwab dlm kubur nnt.

Anonymous said...

Uhuks..tersedak stopa baca!!! Sedap kut syurga dunia yg haram!!!!

Anonymous said...

Gud luck to you jgk bro dan seagama dgnku..jauhi zina dan fitnah..carilah syurga dunia yg halal..ops!!!

Anonymous said...

Setakat dengar dengar,kongsi berseks,mesti ada video mcm spender stopass barulah best,ada video baru ada ceriterarutan..barulah Ameno namanya.

Anonymous said...

Dah dibagi peringatan sejak zaman berzaman, syaitan merupakan musuh manusia yang nyata. Tetiba ada pulak yang kata boleh bersahabat dengan syaitan. Maka adalah pulak yang tewas dengan godaan dan hasutan syaitan sehingga tergamak membelakangkan Tuhan, Agama dan Rasul dengan melakukan dosa zina secara sengaja.

Bukit Gelugor Online said...

kompom ni salah anwar ibrahim jugak..bukan salah ibrahim ali..hehe..tidak ada kena mengena dgn ibrahim pendek..

Anonymous said...

Orang nasihatkan dia bertaubat, dia kata kena batang hidung baru nak terngadah la, macam-macam pulak la Binawe Be End haramjadah ni..

Dah tak boleh repair dah hati tu.. Gelap sangat tu..

Anonymous said...

Aku rasa korang ni memang dah tak boleh dibetulkan lagi dah.. Hati dah gelap habis dah dek dosa-dosa korang..

Aku ucapkan selamat berjaya lah pada korang yang memfitnah, menghina, mengaibkan orang untuk menjawab soalan-soalan kubur dan berdepan dengan Rabbul Jalil di padang Mahsyar nanti.. Good luck lah ye..

Di dunia ni memang lah korang boleh buat cerita macam-macam, di padang Mahsyar nanti dipertontonkan semuanya gelagat korang.. Masa tu korang menjawablah ya..

Memang seronok menggelakkan orang lain, menghina orang lain, spender la, boroi lah, macam-macam lah.. Di sana nanti, bukan mulut korang yang menjawab, tapi anggota-anggota badan korang yang jawab.. Masa tu korang pandai-pandailah bawa diri ya..

Tapi jangan nyusahkan orang sudah lah ya.. Jangan Allah turunkan bala sebab fitnah-fitnah korang, orang-orang yang baik pun kena sekali.. Tu nyusahkan orang lain namanya.. Jangan jadi mangkok hayoon ya macam Amporno..

Anyway, good luck lah ye menjawab soalan Munkar Nangkir nanti ya.. Kot-kot badan korang dipalu sampai terbenam 70 hasta ke dalam bumi, itu korang punya pasal lah ye..

Anonymous said...

Sometimes seasons reasons some shoes is possibly[url=http://niketrainersuksale.webeden.co.uk]Nike Air Max[/url]
temporarily do not possess enable you to[url=http://tomscanadaoutlet.snappages.com]Toms Shoes Sale[/url]
wear such shoes came across[url=http://addnikecanadastore.snappages.com]Nike Shoes For Women[/url]
properly erect them[url=http://toplouboutinuksales.webeden.co.uk]http://toplouboutinuksales.webeden.co.uk[/url]
inside of[url=http://louboutintrainersuk.blog.co.uk]http://louboutintrainersuk.blog.co.uk[/url]
right placed into to avoid unnecessary damage of shoes[url=http://salelouisvuittonuk.webeden.co.uk]http://salelouisvuittonuk.webeden.co.uk[/url]

If the insole is unquestionably bad, [url=http://cheapnikeblazersuk.webeden.co.uk]Nike Blazers UK[/url]
it will want to use a gentle brush and water gently scrub. Could be noted that,[url=http://justlouboutintrainersuk.webeden.co.uk]http://justlouboutintrainersuk.webeden.co.uk[/url]
do not use chemical soaps cleaning, or they force the insole the surface of cloth off.[url=http://shoppradabagsuk.webeden.co.uk]Prada UK[/url]