Sunday, April 21, 2013

Video Klip Ini Jika Tersebar Kepada SEMUA Pengundi DUN Pelabuhan Klang N46 Boleh Gerenti Khalid Gagap Tonggeng.... Nasar Boleh Menang

Video klip dibawah ini jika jentera BN di N46 DUN Pelabuhan Klang boleh cetak dan sebarkan kepada semua pengundi, maka bertanbah mudah Khalid Gagap akan tersungkur dan menjadi MB yang tewas pada PRU ke 13 ini.

Saksikan video klik di SINI

22 comments:

Stopa said...

28 pemimpin bn tarik diri,salah khalid ke? Haha
Bn bakal terkubur, hidup pakatan rakyat,harapan rakyat !

Anonymous said...

sudah amat terlambat buat bn untuk menawan kembali hati rakyat.

transformasi yg dijanjikan najib hanya tinggal janji. lembu nfc lepas bebas.

seorang demi seorang mati tanpa penjelasan yg boleh diterima rakyat.

rakyat amat takut jika nyawa keluarga mereka sendiri jadi taruhan politik kelak.

dana rakyat yg disapu usah dihitung.

bn wajib berehat untuk muhasabah diri.

Anonymous said...

Gagap gagap pun boleh kalahkan BN.Boleh blah lah BN.Hidup PR

Anonymous said...

dia ni nak tendang bola kat gol mana satu...

suka BN said...

hidup atas usaha org lain buat apa. BN dah jadi kan Selangor negeri paling kaya kat M,sia kenapa baru nk ambil.BN jadikan Putrajaya mercu tanda kejayaan kerajaan.dulu pembangkang kata D.Mahadir gila, bazirkan duit rakyat kerana bina Putrajaya tapi kenapa skrg pembangkang yg gila pula nak ke Putrajaya.Ko rang nk buatlah kat Kelantan tu, kat Tanah yg telah ditogelkan.Tak malu ke nak ambil barang yg org lain buat . Lu mau lu sendiri bikin la

Anonymous said...

kalau BN terkubur parti mana pula yang menang.dari parti mana yang jadi PERDANA MENTERI.perdana menteri cuma satu aje.dari pas ke,dari pkr ke,dari dap ke.cuba jawab.

Micel said...

Bn perintah tak sebaik PR perintah sgor. Mat tyson pon dh insaf,bila umngok plak?

Anonymous said...

Dato seri anwar ebrohem la, takkan zul kulum nk ganti tmpt najib??

Jasimin said...

Sy cadangkan itu lim kit siang jadi itu PM ,bole ka?

Anonymous said...

Aku warga meru, jadi aku nak komen pasal meru je, tmpt lain biarlah warga tmpt tu brcakap. Rani amek Meru cuma basuh kaki je. Semuanya infra dh disediakan oleh pemerintah sblm ni. Takde pembangunan baru langsung. Pentadbiran jd cacamarba. Kutipan sampah x ikut jadual. Maintainance jln, rumput dan taman permainan lintang pukang. Aduan takde tindakan. Mangsa banjir tak diziarah. Jln raya yg rosak2, baru awal thn ni diturap semula, itu pun nipis dan beralun2, tak sampai setengah tahun rosak balik le tu. Klu nak bagi projek kt kroni pun, bagilah pada sedaramara yg pandai buat kerja.

Anonymous said...

PR tak cukup songlap duit Selangor lagi, DAP tersenyum gembira....PAS menang sorak...DAP Padang sebelah mata...sudah sudah lar merosakan Selangor ....bagi balik pada BN

fathishah said...

PAS makan Tulang..PKR gila rebut kontrak state...DAP makan besar....Anwar pemimpin UMNO yg kecewa...Azmin kaya raya dlm umno...tak puas..buat PKR...untuk bagi Anwar is penipu Jodi PM....PKR adalah saki baki UMNO yh kecewa tak dapat pang kat n contrak....Anwar is penipu pasti tersenyum

fathishah said...

anwar Akan melakukan rush an jika Kalah......iTtu tektik desperate Anwar...jika dia menang ..rush an tak ada...justice ooo

Anonymous said...

Bila Pakatan kuasai Selangor....
1..Ketua2 UMNO baru turun padang cari simpati rakyat yang mereka perhambakan dengan pelbagai "tol" selama ini.....
2..Ketua2 UMNO mula berdemonstrasi jalanan saban hari walaupun mereka cemuh demonstrasi jalanan sebelum ini... mereka berdemo demi kontrak & projek "santa claus" yg terjejas kerana Pakatan tidak lagi layan amalan kronisme UMNO...
3..Ketua2 UMNO tak bebas lagi memerintah Masjid2/Surau2 di Selangor secara diktator melalui JAIS atas nama Sultan! Pakatan merdekakan rakyat...Pengerusi/ AJK Masjid2/Surau2 dipilih bebas secara demokrasi & syura oleh semua rakyat ...
4..Ketua2 UMNO semakin gelisah bila SELCAT membongkar satu persatu "penyelewengan" & "korupsi" mereka .... termasuk JKKK Persekutuan.. ..Ketua2 UMNO semakin merapu & meracau bila rakyat tergelak dengan hipokrasi 1Malaysia Najib jadi 2 JKKK (JKKK UMNO/BN Vs JKKK Negeri) & 2 Ketua disetiap kampong diSelangor .....
5..Ketua2 UMNO semakin kalut bila program2 kebajikan rakyat Pakatan semakin terserlah...
6..Ketua2 UMNO semakin gudah bila masyarakat menengah Melayu & bandar pandang sinis terhadap segala kata2 "air liur basi" tuan2 besar mereka..
7..Ketua2 UMNO terus kuciwa bila Najib menyindir "Program Syok Sendiri" bermuka2 mengampu PM/ TPM saja .....

PRU13: Bye2 UMNO/BN... ahlan ya marhaban PAS & PR!

Anonymous said...

Yes aqu pun org klg..selat klg..kawasan dr halimah..since pr perintah pun ape yg drg Bgn kn..jnji mcm2.,lastly habuk pun xnmpk..nk nmpk muka pun ssh..dlu jnji mcm2 sebelum menang sel..da nk pru13..satu pembangunan pn xde..mintak peruntukan utk besar kn surau bg rm500.,come la.,kata parti Islam ..xkn utk Surau bg rm500..nasib baik najib turun dptla peruntukan 20k nk besar kn Surau..siap hantar Imam tunaikan haji lg..selangor negeri plg byk income..tp bile mintak bantuan mcm mintak sedekah jer..org pas ni berceramah langit bumi..tp action zero!!!teruk2 najib yg krg hina tu la yg tlg besarkn masjid..sedar diri la melayu oii!!

Anonymous said...

Jgn nk perasan sgt la..ape pr wat kt selangor..teruk2 org umno pun still wat kje..ni sampah kt area uma aq bile nk collect??jgn perasan dri tu bgs sgt..p tgk kt cermin dri tu.,??ko ingt org umno semua teruk sgt ka..ape pr tu malaikat ka??p la area pj tgk bpe kotor nye.,sampah pn xley nk uruskan ade hati nk tadbir negara!!ko jgn ingt sume org umno ni jahat..ade yg btl2 Bantu rakyat smpi sndiri pn xde duit..aqu taw la..ko jgn ingt yg nmpk Islamic tu smua nye baik!

Anonymous said...

Kalau tak duduk Selangor jangan nak komen banyak. Memang Khalid Gagap tak buat apa. Yang Fuckatan nak ubah, ubah ke longkang.

stopa said...

hidup pakatan rakyat, ini harapan majoriti rakyat, ini kali la yea !

Faerie_Princess said...

hanya org2 yg duk kat selangor ni jer tau keadaan masa PR perintah. tgk shah alam ni cukup ler.. before PR mmg cantik.. masa PR makin lama makin teruk... bunga tepi2 jln tu kerap sgt tukar.. mcm x lojik lak.. yelah.. pilih lak bunga2 yg mmg x sesuai utk cuaca panas.. maintenance jln lg ler .. lobang2 jln tu tampal2 kerap sgt.. kalau dh sebulan je thn lubang tu.. cousin sy kat johor sibuk dgn kata "INI KALI LAH".. lantak le korang.. nk undi PR.. nk rasa hidup perit bwh PR kat sana.. rasa ler.. org Selangor yg undi menangkan PR dulu dh perit dan menyesal.. PR sibuk dgn slogan TUKAR INI KALI LAH... yes.. kat selangor ni mmg pun TUKAR INI KALI LAST!!!

kali said...

majoriti rakyat selesa di bwh ts khalid, teruskan dibwh kepimpinan ts khalid,itu la harapan rakyat.! Ini kali la ye!

Obat Gula Untuk Ibu Hamil said...

Kegiatan yang sangat bermanfaat banget

Anonymous said...

Aku duduk Selangor ok je.. Ko ni duduk Ulu Banat mana? Tanjung Malim ke? Apa ke bodoh ko ni nak juga bayar tol dan bayar minyak harga tinggi?