Monday, April 1, 2013

Video Klip Loghat Kelantey "Tangisan Cucu Cicit Cik Siti Wan Kembang". Sebaarkaann....

Memang Terbaeek video klip dibawah ini untuk seluruh rakyat negeri Kelantan sedar...

Mohon jasa baik tuan tuan, puan puan download, seterusnya cetak [burn cd] dan sebaaarkaann untuk rakyat negeri pimpinan Nikcy Ajees tahu kisah sebenar.


17 comments:

Anonymous said...

Dato Dr MAZA kata PAS mesti terus mentadbir Kelantan, takkan ko nak kata Amporno pulak?

Apa kelayakan ko nak kata tak boleh? Kelayakan Dato Dr Maza adalah dia ada PHD.. Ko hadooo?

Ko mampooo?

Bodoh punya puak Amporno! Hari-hari makan taik kucing.. Tu sebab bodoh piang!

Anonymous said...

Kelantan sepatutnya diperintah oleh UMNO.
Biarlah ulama menjadi sebagai penasihat kepada UMNO.
UMNO sememangnya cekap dalam pentadbiran "Janji Ditepati"

Anonymous said...

apa sangat la maza kau tu....siapa nak dgr cakap lalang tu??? bodoh!!!


apa lagi...sebarkan!!!!serambi mekah abah dia laa!!!!

Anonymous said...

Lalang apolak.. Dia atas pagar, tak berpihak.. Bukan macam ko, totok Amnonok yang tak sedar-sedar..

Pemimpin ko hidup kaya raya, ko hidup merempat macam tu jugak.. Jadi pencacai blog pulak lagi tu..

Kasihan..

Anonymous said...

PAS dan PKR adalah BUAYA2 yang berbaris merentangi sungai[dari seberang sini hingga keseberang sana].DAP akan meniti kepala buaya2 ini untuk menyeberang sungai ini dari seberang sini keseberang sana untuk sampai kePUTRAJAYA.sambil meniti dia[dap]mengetok kepala buaya2 ini dan mengira;satu dua tiga lekok.jantan betina kena ketok.buaya2 ini pula adalah terdiri dari kalangan orang2 MELAYU[secara MAJORITY].

Anonymous said...

Korang makan tak daging korban sembelihan Guan Eng dulu? Sedap tak rasa makan sembelihan orang kafir?

Anonymous said...

Korang makan tak daging korban sembelihan Guan Eng dulu? Sedap tak rasa makan sembelihan orang kafir?

Anonymous said...

Pengikit Maza pernah kata yang maza pernah menyebut boleh liwat isteri?

kakakakaka..

Meroyan penyokong Phakatan yg ngaku atas pagar.

Sian kawe ko demo..

ADA KUASA said...

salam pejuang bangsa

tuan..harap pautkan blog saya http://adakuasa.blogspot.com/ di blog tuan..terima kasih

Anonymous said...

Eh tak lah.. Tak betul tu..

Yang betul nya ialah Barisan Neraka atau Babi Neraka yang meroyan nak kalah.. Tu yang menurunkan nilai diri serendah cebisan daging khinzir..

Saya tetap memandang rendah Barisan Neraka yang tidak mempunyai nilai baik.. Sebuah parti porno seumpama lumpur di kaki aje..

Maka cerita porno berleluasa lah sejak meroyan tu.. Dituduhnya orang lain meliwat lah.. Teknik lama di negara barat untuk menjatuhkan pemimpin.. Sini baru nak start.. Amporno yang start.. PR tak ada tuduh pemimpin Barisan Neraka tutuh jubo minah monggol tu walaupun betul.. Siap ditangkap khalwat lagi tu di PD.. Keh keh keh..

Sudahlah Barisan Neraka.. Very pathetic.. Ahli-ahlinya pun bukannya pandai, semuanya bodoh.. Mat Rempit, bojan dan bosia boleh lah bayar RM20 jadi samseng dan ahli Amporno.. Orang berpelajaran tak hingin pun masuk parti Babi Negara ni.. Huh!

Keluar dari Mesia ni!

Anonymous said...

dah malu la tu jadi pencacai....dgn maza pun kau nak mencacai. apa yang kau dapat? sedih benar kau ye pemimpin kau meliwat...apa, kau tak dapat ke??kempunan???hahahahah!!!

Anonymous said...

Jadikan UMNO/BN pembangkang dlm PRU 13 nanti....kita tengok apa yg akan jadi kpd pencacai UMNPORNO ni....

Anonymous said...

Fark You Macai Amnonnok yang Hina!

Jangan perasan berlebihan lah.. Pi balik Indon!

Anonymous said...

sukahatilah ko orang2x pas yang taksub ngan ko punya parti kan?suke je nk menyalahkan UMNO...korang yg BODOH,BEBAL,PENGGADAI bangsa MELAYU!!!!mcm2x dah kerajaan BARISAN NASIONAL dah buat nak MEMARTABATKAN negara malaysiA dipersada dunia..yang korang 3 parti ni memang nk KUBURKAN barisan nasionalkan?????korang memang handal...nanti kalo dah berjaya MEMERINTAH hidup korang LAGI SUSAH!!!!ko fhm x!!!!!dasar PENCACAI PAS yang bodoh!!!!

Anonymous said...

ni lah BAHANA termakan AMANAT NIK NAJIS dan ANUAR AL-JUBURI...APASAL LAH PENYOKONG2X pas ni kan???dasar buta kayu...bebal,BANGANG,BODOH,BEBAL,BANGSAT,SYAITAN bertopengkan manusia...dah terang2x nik najis MEMPERTARUHKAN AGAMA,korang msih menyokongkan???dasar PARTI ANAK SYAITAN 2 sedarlah sikit????ingatkan HANDAL sangat bab agama!!!!kepala BAPAK pas lah handal sampai agama pun diperjudikan!!!!BARISAN NASIONAL ADA BERBILANG KAUM tapi xda sampai nak GADAI2x maruah ISLAM!!!!SEMUA BANGSA menghormati setiap AGAMA yang dianuti!!!!sekarang ni PAS ni PARTI ANAK SYAITAN!!!!sebab 2 sanggup bersekongkol dengan D.A.P yg TERANG2X MENOLAK ISLAM!!!!!!!!terangkan dan bukakan lah sikit minda 2 wahai ahli pas semua!!!!JANGAN GADAI MARUAH KITA SESAMA ISLAM!!!!HIDUP U.M.N.O!!!!!HIDUP BARISAN NASIONAL!!!!!!!!!











Anonymous said...

dulu aku sangat taksub dengan PAS tpi sejak agama ni NIK AZIZ dah gadai2xkan,mintak maaflah ye...aku rasa UMNO je harapan untuk BANGSA2x MELAYU n SEMUA KAUM2x yang ada dimalaysia..sama rata...puak2x PAS.PKR,DAP tak layak untuk memerintah...kalau semua rakyat malaysia nak lihat JATUHNYA KESULTANAN MELAYU,BERLAKU RUSUHAN KAUM,berilah pembangkang memerintah...

Anonymous said...

belajar mengenai SEJARAH...INGAT,peristiwa 16 mei 1069,ape PERANAN LIM KIT SIANG masa 2...korang lupe kan....bagussss....