Friday, April 19, 2013

Wanita Dalam Video Seks Stopa Akan Buat Sidang Media Selepas Penamaan Calon


40 comments:

Anonymous said...

Terpulang kat ko la labu nak suruh buat apa.. Yang pentingnya PR akan menang PRU 13 dan lu orang sukatilah nak minta keje kat mana lak lepas tu..

Kot minah ni nak buat sidang akhbar sebelum penamaan ke, selepas penamaan ke, orang dah tak peduli dah, orang sibuk dengan PRU.. Sekarang ni aku pun dah lupa pasal video mirip Tok Pa ni.. Ko aje yang hari-hari pukul canang bagi orang jangan lupa.. Sebab lu dibayar gaji untuk jadi batu api madafakar!

Anonymous said...

Anon 1-1
Jadi pemimpin Pakatan Rakyat
PenZIna
Peliwat
Dayus
Sondol Isteri orang lain

layak jadi pemimpin ke ?

Biar BETEK

Anonymous said...

anon,
ko lupa atau buat2 lupa??? hahaa! nilah pencacai PR... tang dia buat yg dosa pun jadi pahala... dosa ditutup sebelah mata... ngan ALLAh pun buat lebih kurang je... sian ko...

moga ALLAH bukakan hati kau yg hitam melekit tu untuk trima kebenaran..

dan jgn ingat org lain akan buat2 lupa... org kampung kecoh dok crita pasal benda ni... hehehe!

Anonymous said...

Berapa punya banyak manusia mirip puak puak pakatan haram jadah dalam malaysia ni..dah berzina tu mengaku saja lahh..

Anonymous said...

alahaaaiiiii pendeknyer totek dier

tobeng said...

Anon pakatan,

Kau tak kisah berpmkan peliwat dan berpemimpinkan penzina tapi kami orang2 Islam kisah.

Isu moral antara keutamaan orang Islam dan orang2 bermaruah dalam memilih pemimpin.Kalau di luar negara waima negara kafir sekalipun pemimpin2 yg kantoi ini akan segera mengundur diri secara bermaruah.Rakyat jelata tak kira parti berebut2 mendesak pemimpin2 kantoi ini supaya meletak jawatan.

Tapi di malaysia,pemimpin2 tak bermoral ini malah dibela dan dijulang dan dinafikan perlakuan jijiknya.Cuma seorang pemimpin malaysia yg gentleman sanggup mengaku kesalahan dan meletak jawatan.Teka apa bangsa,agama dan parti pemimpin tersebut?Yg pasti bukan org melayu islam pakatan.Tak sibuk org nak cover line bodoh kata video editlah..apakelanca* lah...

Anonymous said...

Yg taksub tak boleh buat apa apa , jika boss meka nak pakai mak atau bini meka meka rela..itu la dia,

Anonymous said...

Saudara2 ku,
Beginilah..
Cuba duduk diam2 dan fikir baik2..
Di mana kematangan dan kewarasan kita kalau hari2 kita membicarakan soal seks..
Adakah seks satu2nya tajuk yang kamu semua mampu bicarakan?
Sepatutnya kamu semua yang dikurniakan akal yang bijak pandai harus memikat hati kami iaitu pengundi2 di luar sana dengan isu2 yang berketrampilan, isu2 ekonomi, isu2 nasional, isu2 perpaduan, isu2 rakyat jelata khususnya.
Maaf kalau saya katakan, agaknya kamu semua ini (baik blog UMNO atau PR) hanya pandai isu seks?
Kamu tidak malu pada sesama bangsa? sesama agama? sesama rakyat? pada anak kecil yang turut mungkin terbaca setiap kata2 dan melihat gambar2 lucah/separa lucah yang kamu paparkan? Mana Islam nya kamu..masyaAllah...mungkin pada masa ini kamu berbangga dengan apa yang kamu lakukan..tapi insyaAllah satu hari nanti kamu akan sedar semua ini perbuatan yang sia2 dan merugikan sahaja.

Anonymous said...

Benda mungkar ini kena didedahkan kalau tidak rakyat semua selalu ditipu oleh ular dalam semak. Bukan petunjuk yang dapat tetapi ditipu dan disesatkan untuk kesenangan didunia.

Anonymous said...

Persoalan nya orang tu layak ke jadi YB .... dgn bukti yg d tunjukkan... bukan skes .... cakap je la pencacai x boleh terima kenyataan... kesian dia...

Anonymous said...

..brader mohon jasa baik agar dipaparkan ip address anon 1-1.. we can pinpoint his or her exact location.. hehe.. senang nak kirim buah tangan..

..stopa ali berzina di bilik hotel istana.. jari jemari stopa ali rakus meraba2 puki pompuan tu sehingga basah baru stopa mula masuk dan terus menghenjut.. hanya 2 posisi saja stopa tua kutok ini larat.. hehe.. sebab stopa dah tua ganyut..

Anonymous said...

Sana tipu disini tipu. Sana belit disini belit. Itu lah amalan orang mengunakan ugama untuk kesenangan duniawi. Duduk dan gundik pun lima bintang, ini perjuangan apa ni.

Anonymous said...

Eh, parti pembalun anak gadis bawah umur, pergi luar negeri balun minah arab, balun komisyen, dan beribu-ribu scandal yang panjang kalau nak ditulis, boleh pulak ke?

Haramjadah punya parti Amnonok! Salah orang yang dikiranya, salah sendiri tak nampak..

Bawak 4 saksi dulu, baru boleh sembang panjang.. Kalau takat video buatan sendiri, boleh pigi mampooos dengan Be End!

Anonymous said...

..macai bingai tahap lalat taik ni otak mereka telah lemas ditenggelami air mani pemimpin munafik meraka..sbb tu mereka dah tak mampu menilai yg mana dosa yg mana pahala..

Stopa Palat.

Anonymous said...

waduuh....
ada pencacai Parti Amalan Seks kat sini....
Mati2an dia cover line sambil tuding jari kat org lain plak tu....
kikikikikikiki....
Otak mamat pencacai tu dah penuh ngan air mani ngan taik palat pemimpin dia...
kikikiki
bulan dah jadi gelap dah....

MELAYUJATI said...

Pencacai PR sebenarnya sudah tidak keruan, macam 2 hal kotor datang dari puak mereka, dari sekecil kecil pemimpin ke besar2 pemimpin semua terpalit dengan masalah moral, semuanya berbukti dengan gambar ataupun video tapi masih tak mahu mengalah juga masih menegakkan batang yang pendek dan lembik, dahtu menuduh pulak UMNO yang kotor, kalau kotor tunjukkan bukti. Orang marah korang pasal bercakap macam malaikat tapi perangai macam setan...oooop bukan bapak setan...sebab setan pun serender dengan korang punya perangai....

Anonymous said...

Dah macam gini tak tahu belah mana yg lebih betul. Agaknya baik jika jadi neutral dan solat minta petunjuk dari Allah s.w.t... Pangkah 5may ikut petunjuk.

Anonymous said...

pengikut pas sama bengap dgn pengikut pkr.. moral sampah tu jgk yg diorg agungkan2.. super tolol..

Anonymous said...

Yang di syaki di dalam video jika beragama islam BOLEH di kenakan tuduhan persetubuhan di luar nikah menurut enakmen jenayah syariah di negeri mana perbuatan itu di lakukan.

Pertuduhan ini di buat di bawah kaedah-kaedah Taqzir dengan kaedah pembuktian yang mana video boleh di ambil sebagai salah satu pembuktian. Lain-lain pembuktian seperti keterangan saksi (pasangan pun boleh), resit hotel, cctv, etc

Jadi kalau kata perlu dibuat dengan 4 saksi adalah tidak tepat kerana Enakmen Jenayah Syariah negeri-negeri tidak mempunyai peruntukkan Hudud tetapi memilih kaedah taqzir dalam kes persetubuhan di luar nikah.

Kita tunggu dahulu siasatan pOLIS. Tetapi di sarankan pihak-pihak yang terlibat buatlah laporan Polis seperti pihak pengurusan Hotel misalnya. Orang yang mempunyai syak yang kuat dan mengenali si pelaku misalnya. Atau Pasangan dalam video malahan si isteri atau anak yang orang di syaki. Jika tiada laporan di buat kita di kira bersubahat.

Anonymous said...

Pakatan Maksiat Laknatulah...

arab said...

4saksi....??agak kalu ahli kluarga ko kena rogol dpt trace muka perogol dgn cctv ko nk mintk 4saksi ke camne ek??? Besi eh??? Ko g baca quran dulu ade surah besi... Faham!!!kalu de satu juta org dh tgk video nih pastu nk jd saksi boleh tak??

Anonymous said...

Individu peringkat tertinggi penting disebabkan mereka merupakan pembuat dasar negara. Harus diingat keperibadian dan integrit paling utama dalam mentadbir negara. Sekiranya Bro Anwar dan Bro Stopa diraguui mereka harus di tolak. Kesannya amat serius pada bangsa, dan negara.

Anonymous said...

Depa nak tunjuk inilah konon nya pemimpin yg nak tegakkan islam.bukan nak saman dia dimahkamah pun. Jadi tak perlulah 4 saksi. Klu betul di fitnah buat lah laporan polis. Baru boleh siasat. Kesian yg mati2 menyokong, bukan apa, takut jatuh bersubahat.

Anonymous said...

Itulah yang baik :)

stopa said...

abis la bn gombak kali ni, pr sapu bersih punya.bye bye bn !

Anonymous said...

Saksi dah seluruh dunia bang oii :) Hang jer yg masih duk tutup mata

Anonymous said...

kesian semua pencacai PAS & PKR yg komen di atas tu.....Tok stopa yg sedap sedap mengentot, korang pulak berhempas pulas cover ....alasan standard....ni semua keja UMNOngok!!!!

Anonymous said...

yeah,yeah ,im cumming,im cumming, mesti stopa banyak tingok cita blue ni, sampai nak pancut tetiba cakap org puteh ,yeah im cumming ,hahaha, kelako la ko stopa

Anonymous said...

Ini bukan soal sex semata-mata lah, ini ialah persoalan moral seseorang yg jadi pemimpin. Atas dasar kewarasan dan kematangan berfikirlah kita mesti singkirkan pemimpin yg rosak moralnya dan bukannya kita pertahankan pemimpin rosak moral ini.
Kita tidak akan rugi kalu pemimpin seperti ini disingkirkan malah keuntungan yg bakal kita dapat kerana menyingkirkan beban bala daripada perjuangan.

Anonymous said...

Mengapa geng Pakatan Begitu bersungguh sungguh menghukum malah sanggup mengusir mana mana rakyat Malaysia yg tak sehaluan dgn mereka sedangkan semenjak merdeka, kerajaan begitu ADIL memberi peluang mereka hidup di Malaysia walaupun setiap masa mengutuk kerajaan serta menghina semua pemimpin terdahulu.

Rugilah mereka yg mudah terpedaya dengan retorik kurang harga itu ini serta percuma itu ini...budaya malas berusaha & mengharapkan bantuan akan merosakkan anak Melayu yang masih terkial kial bersaing dengan bangsa lain...wal hal bangsa lain hanya memerlukan 'tonik' bantuan ini sahaja utk terus maju kehadapan.

Fikirlah...Andai semua ini berlaku..yang KAYA akan Semakin KAYA....Yang berkereta MEWAH akan terus menyusuri jalan raya dengan kereta yg lebih MAHAL kerana harga Minyak yg rendah..

Fikirlah...

Anonymous said...

Bagi saya senang ajak, dia pun seorang manusia biasa yg punya keinginan seks, ada beberapa sebab dia melakukannya (1) tidak menerima kepuasan nafsu batin dari orang rumah; (2) berkhalwat perkara biasa dgn dia; (3) pemimpin tinggi merasa perbuatannya takkan orang tahu (4) dah tak dpt menahan nafsu melihat tubuh muda yg begitu meliurkan dan (5) dia sebenarnya manusia yg hidup berpura-pura selama ini. Terpulang kepada kebijaksanaan pengundi...

Anonymous said...

ni le ulasan pakatan haram jadah , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram jadah berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

Anonymous said...

Ilmu dunia yang Allah berikan kepada kita hanya sedikit sahaja. Tu CCTV pun ilmu dari Allah jua. Di bagi kita tonton sedikit agar kita pikir betul ke tak. Tak kan CCTV nak bohong pulak. Boleh bagi pakar buat analisa weh. CCTV yang Allah punya lagi canggih. Setiap saat pun tak mis. Boleh tayang sejak mula kita di lahirkan hingga kita tamat riwayat.

Anonymous said...

Nak jadi pemimpin, jaga akhlak, jaga nafsu, jaga Allah, Allah jaga kita... Sbb x jaga Allah, kalimah Allah dipermainkan, dpt musibah kerana nafsu serakah sendiri, jgn salah kan org lain

Anonymous said...

kalau ada sesiapa yg mengatakan stopa tak ada telor itu adalah satu pembohongan kerana dlm video tu nampak jelas telor dia yg hitam kecut tu...hahaha.

Anonymous said...

pada pengamatan aku la, kebanyakan penyokong2 PR nih cetek ilmu agama.. apa yg diaorg komen semunya mai bulat2 dr pemimpin2 PR sendiri bknnya dr ilmu pengetahuan yg datang dr penyelidik2 agama yg bertauliah..
kalau ikut hudud pas perlu 4 saksi, jd kalau ikut peristiwa yg terjadi kpd nabi yusuf a.s mmg x sah la kalau ikut hudud pas.. sebenarnya ramai ahli2 pas ni kurang ilmu atau kabur ilmu disebabkan perasaan hasad dengki yg cukup kuat dlm diri diaorg..

boxer comey said...

Apake yg bagus sangat si STOPA SPENDA besau nih? Kalau dia xde pun masih banyak yg bole gantikan dia, tak fahamle nape pencacai PAS PIS PUS dan pakatan Haprak nih nak depending dia sangat..macam bagus sangatke?

Wahai pencacai PAS PIS PUS/Pakatan Haprak...masaalahnya korang nih bukan main lagi melebel orang2 yg tak menyokong parti yg kau sokong tuh sebagai kafir dan disamping tuh bukan main lagi cakap bab2 Islam nih dah macam xcukup tanah..oleh sebab itu bila pemimpin dari parti yg korang sokong tuh buat keje tak semiak jijik camni korang2 beriya2 mempertahankannya burit dia buatpe...dia yg sedap membalun kornag yg tolong nak cover dia, for what?? Tuh dah kira bersubahat dgn perkara xelok..cubalah ikut CHUA SOI LEK dulu tuh, video pun kabur2 aje..bukan main kornag berkokok bagai, dan bukanle kita nak sokong apa yg dia buat dlm video tuh tapi masaalahnya dia kafir pun bole mengaku, kemudian letak jawatan..tak macam pemimpin2 dari parti yg kornag sokong tuh sampai nak rak video yg ternag lagi bersuluh jelas siapa pelakunya pun masih nak defend beriya2... lu fikirlah sendiri...kami tak nak org camni jadi pemimpin diMalaysia nih...pemimpin mesti punyai akhlak yg baik kalau tak mulia pun... nih mende, menjalang cmani ade hati mau rule negara!!! chitttt poodah deiiii

Anonymous said...

Hukuman bagi pesalah Persetubuhan Haram(Kes Rujukan-Wilayah Persekutuan)

Tiga pesalah wanita bersama empat lagi pesalah lelaki dihukum sebat mengikut Seksyen 23(2) Akta Kesalahan Jenayah Syariah Wilayah Persekutuan 1997 (Persetubuhan Haram). Hukuman berkenaan dijatuhkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur antara Disember 2009 hingga Januari tahun ini..

Anonymous said...

Kau bg bni kau main dgn stopa dlu..pastu bru aku bg kau 4 saksi... bodo bingai pnya org.. 4 saksi knon.. tu je la kau tau.. klu dh bodo psl agama jgn tnjuk sgt kt org.. sembang2 bdegar2 tp bodo srupa babi utan... jahil ya amat... pgi mgaji lg..toksah nk mlalak kt cni mtk 4 saksi.. nti kau sndri yg malu 7 kturunan ats kbodohan kau tu..

Anonymous said...

macam2...dunia hampir zaman