Wednesday, May 1, 2013

BEST Bro...! Video Klip Tun Dr M Kata Nik Aik Aziz Dah Nyanyok....



21 comments:

Anonymous said...

Politik Malaysia kena berubah jangan campur aduk ugama dan politik...PAS kena ubah dasar perjuangan atau PAS tak perlu gabung dengan pakatan berdiri atas kaki sendiri menegakkan perjuangan Islam bukan cara ekstrimis memaki hamun dan salah kan sana, kelirukan rakyat dan kafir menkafir.Siapa yang rugi bangsa Melayu yang baru nak menapak di bidang ekonomi kita masih jauh ketinggalan dalam banyak bidang lagi....Melayu kena fokus menambah baik apa yang ada malah menjadi terbaik baik dari segi ekonomi,akademik,sukan,sosial tanpa membelakangkan ugama suci Islam dan bukan Islam jumud.

Dr said...

Sedikit sebanyak ciri cirinya dah ade. Demented person difficult to filter or control what they want to say. Dgn kata lain mudah lepas cakap, tanpa memikirkan kesannya. The true self merge.

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Sekiranya negara Islam mundur, suatu hari kita akan melutut kepada kuasa-kuasa luar. PAS sendiri sekarang sedang melutut meminta simpati dari DAP untuk terus berjuang. Tak tahulah apa yang diperjuangkan, sampai sanggup mengadai kalimah Allah kepada DAP sebagai ganti untuk terus berkuasa.

Anonymous said...

Tun Mahathir sayangkan Malaysia dan Melayu. Masalahnya Melayu bukan sebab bangsa lain.Jika kita lemah dan tidak bersatu apa2 anasir jahat boleh gugat bangsa Melayu.Melayu kena berubah sebelum rebah.Melayj kaya kena bantu Melayu miskin, bantuan tak semesti bentuk wang tapi ILMU

Anonymous said...

madey sorang yg sayang malayu, orang lain tu tak sayangkan malaysia n melayu ke?

Nusa Bentara said...

Mengapa Madey & penganut2 / kroni2/ agen2 Umno sangat musuhi & cemburi Anwar?

Mengapa Umno gunakan teknik konspirasi yahudi zionis & nazi hitler terhadap Anwar?

Banyakkah kepentingan ketua2 lanun Umno & kroni2nya akan terjejas semasa Anwar didalam kerajaan dan diluar kerajaan?

Bodohkah semua rakyat yang menyokong aspirasi perjuangan & perubahan negara bersama Anwar?

Diharap pencacai2 UBN cari kelemahan dasar perjuangannya bukan serangan mencarut & lucah peribadi Anwar yg diragui kesahihannya itu sebagai modal kontang pemikiran jumud politik Umno itu!

Politik Melayu yang dijumudkan oleh diktator UMNO menyebabkan hak agama, bangsa & tanah air sudah banyak tergadai!!!!!!

Anonymous said...

Aku pun Melayu jugak tapi tak nak perjuangkan demi bangsa semata-mata, sempit sangat. Kalau Rasulullah perjuangkan bangsa Arab, kita ni org Melayu dok kat mana akhirat nanti. Melayu Umno kata pas melutut pada Dap, yg MCA masuk selimut tu sapa dia bukan sama ke? MCA berani kutuk hukum Allah, Melayu UMNO jadi pengecut, diam diri yg teruk lagi tolong tepuk pulak.. bagus lah..nanti boleh donggak kepala jawab dengan ALLAH s.w.t.

Anonymous said...

Mahadhir ni hafal berapa banyak kitab dah, mahir Al Quran ke, boleh mengajar bab Hadith ke, berapa orang yang dia dah jadikan tahfiz, kenal Rasulullah ke? Takut pada Allah Taala ke? Zikir berapa ribu sehari, nak kata orang nyanyuk? Dia yang nyanyuk dah berenti jadi PM pun nak bercakap, berucap sana sini. Hormat mesti ada pada Tok Guru kalau semua ilmu yang ko takde tu ada pada TOK GURU org yang menjaga hak ALLAH s.w.t AKAN SENTIASA DIPELIHARA OLEH ALLAH s.w.t.

Anonymous said...

Apa yg aku nak kata kat sini..mahadir adlh terbaik..hampa yg macai2 pr ni memang tongong dan bahlul..bab politik pun tak cerdik..bab ekonomi pun tak cerdik..bab sejarah pun tsk cerdik.apatah lg bab agama..yg hampa tau pakai lebai melalak satu kampung dgn bendera ...tapi kadang2 sembahyang pun tah ke mana...kecik2 tak mau mampos bila besaq menyusahkan orang nak pikiaq bab hampa yg tak cerdik ni...tiap2 hari beban nak bg makan kat hampa ni....hampa ni memang2 bebai dan bahlol..

Anonymous said...

Terbaik dari Dr.M. Jasa dia menjaga negara and rakyat seramai 28 juta nak compare ngan Nik Ajis yg gagal jaga kelantan ngan rakyat yg berapa kerat ni je, macam langit ngan bumi. Dah la gadai nama Allah, cakap tuhan mencarut, tentukan dosa pahala orang len, nyanyuk dan lain2. Ape kesssss...

Anonymous said...

Rakyat d luar kelantan yg zalimi rakyat kelanatan sendiri..sebab balaik mengundi meka bagi undi pada parti Panadol..meka hidup d luar kelantan, punya business yg besar, hidup mewah, api air no problem, harta sana sini, bila balik meka undi parti lambang panadol..alasan taksub nik ajis..tokoh agama..apa yg nik ajis buat..orgbsekelilingnya semua buat harta dgn politik agama....so fikirlah nasib meka yg diam di kelantan..

Anonymous said...

Hanya yg bangang dan tertutup pintu hati yg tak nampak kemuliaan yg Allah letakkan pada sifat Tun.

Kalau hafalan terhadap kitab dan sunnah hanya seperti keldai atau baghal yg tak memahami isinya, apatah lagi beramal dgnnya, tak ada kelebihan disisi Allah, hanya perasan semata mata.

Anonymous said...

Tok Guru yang benar akan di hormati. Ini Tok Guru yang angkat diri sendiri. Memaksa umat menerima tafsiran Islam mengikut kefahamannya yang banyak di saluti kepentingan lain.

Yang tak menyokongnya di hukum kafir dan bermacam lagi.

Nama yg sesuai ialah Tok Garu atau Tok Merapu

Anonymous said...

Islam di bina dgn kesabaran......basic...tu.....

Anonymous said...

Yeke...?? Bkn ke sfat2 yg kau sebut tu jelas ade pd puak2 pr...? Aku pgundi atas pgar mnilai dlm diam... xpyh nk kecoh2 sbb bkn smua rkyat yg bodo & taksub mcm kau... ini kali la.. bn pilihan tbaik.. rakyat nk pmimpin yg buat kje bkn 24jam bcramah politik siang mlm.. byk lg mslh rkyat yg lum slesai.. asik bceramah je bka nk buat kje..?? Rakyat mkin crdik.. bkn buta..

micel said...

hanya sebab seorg insan bernama anwar kucar kacir Umngok dibuatnya !
umngok ni takde tulur ka nak lawan anwar ni, ckp berdegar-2 ikut perasaan je,bila ajak debat tulur terus masuk dalam kantung, auwwww mcm seorg menteri tu la.

Anonymous said...

Cuba cek taraf ilmu nik aziz.dia lulusan mana?betl dak niz aziz ngaji tak hbs.sbb kbykan ulama d kelantan memg selalu sbut pkra ni bila niz aziz kuarkan fatwa sesat.. Lapangkan dada cek nik aziz blajar mana.org ikt dia membuta tuli je

Anonymous said...

nak jd pemimpin tak perlu lahirkan tahfiz.. Sultan muhamad al fateh yg menawan constinople jg tdk melahirkn tahfiz sepanjg hayatnya.tp merupakan pejuang yg hebat dan melahirkan pahlawan yg bkemahiran tinggi.ilmu jurutera mrk jg sgt tinggi shingga mghasilkan kapal2 perang yg mempunyai meriam yg canggih d zamannya.tenteranya solat malam sehingga bjaya menarik 72 buah kapal ke ats gunung dlm tempoh 1 malm tanpa dsedari musuh..

Begitu jg tun.dgn kpimpinannya ramai anak2 melayu menjd profesional dlm bidang mrk.brapa ramai jurutera melayu islam bkerja d sudan dan membangunkan sektor minyak sudan?dan ramai lg d negara2 arab lain yg memerlukan kpakaran mreka

Anonymous said...

Kalau debat masalah boleh settle ka? Pom pang pom pang nak debat..woi..gi buat kerja lah.

Anonymous said...

Fikrah Nik Aziz ni dah dirasuk olih sang dajjal disebabkan kaeakusan beliau terhadap kuasa.Lihatlah bagaimana sang dajjal mata lebam ni susun jeneral2 dia disekeliling nik aziz
Komander pertama yang dia hantar masuk pas adalah kamarudin jaafar.inilah orang menjadi tangan kanan dajjal merosakkan pas dari dalam.Memesongkan fikrajh Nik Aziz..perhitungan sang dajjal ini tinggal satu langkah lagi setelah berjaya melettakkadn mat sabu sebagai tiimbalan. Kpd hj hadi.
Jangan salahkan Tun dan UMNO kalau rakyat meludah pas dan nik aziz dlm pru kali.ini