Tuesday, May 21, 2013

BiaDAP Giler Kaum Cina "Rakyat" Malaysia Di London Bikin Demo Protes BN Menang PRU 13. Lucutkan Kerakyatan Mereka....!!

19 Mei 2013 sekitar jam 12.00 tengahari waktu di London, sekumpulan kecil anasir anasir upahan Anwar telah membuat demonstarsi bantahan keputusan PRU 13.

Gerakan jahat ini diketuai oleh Yolanda Agustin [gambar atas] dan Ben Singh [gambar bawah], kedua dua mereka menganjurkan demo didepan Kedutaan Malaysia 45-46 Belgrave Square.

Kemudian mereka berarak ke Parliament Square dan berakhir di Trafalgar Square.

Sewaktu berlangsungnya perhimpunan haram di London ini, Ben Singh [tidak pasti samada dia ada tali persaudaraan dengan Karpal Singh atau tidak...] telah mengedarkan risalah menghasut dan mempersoalkan mandat rakyat Malaysia yang memberikan kemenangan kepada BN pada PRU 13.

Lihat risalah tersebut dibawah ini;

Secara terang terang mereka nyatakan sokongan terhadap Pakatan Pembangkang, Bersih dan mempersoalkan kesasihan jawatan YAB Datuk Sri Najib sebagai Perdana Menteri yang mendapat mandat rakyat dalam negara ini.... Mereka juga mencabar keputusan SPR..!

Menurut laporan yang Blog MIK terima dari London, kehadiran "rakyat" Malaysia pada demo tersebut tidak lebih daripada 250 orang sahaja, hanya 5 rakyat berbangsa Melayu, 10 berbangsa India dan bakinya adalah kaum cina yang memiliki Kad Pengenalan negara kita Malaysia....

Apakah hukuman setimpal yang sebaik mungkin untuk bangsat bangsat seperti ini...? Gugurkan kerakyatan mereka dan pihak Imigresen jangan izinkan mereka kembali ke tanahair...?

Semoga pihak Kedutaan Malaysia kenal pasti Yolanda Agustin dan Ben Singh, lakukan pemeriksaan manalah kita tahu mungkin mereka sudah pun mendapat PR British, maka wajarlah digugurkan segera kerakyatan kedua-dua bangsat ini...!



66 comments:

Anonymous said...

Jangan kasi amaran ajar Cinapeng Red Bean cukop2. Sekarang adalah masa untuk tindakan dan bukan cakap2 kosong. Harap tindakan tegas segera dilakukan. Masa lemah lembut dan longlai era Menteri Amaran sudah berlalu. Jangan biarkan Cinapeng besar kepala.

Anonymous said...

Jangan kasi amaran ajar Cinapeng Red Bean cukop2. Sekarang adalah masa untuk tindakan dan bukan cakap2 kosong. Harap tindakan tegas segera dilakukan. Masa lemah lembut dan longlai era Menteri Amaran sudah berlalu. Jangan biarkan Cinapeng besar kepala.

Anonymous said...

cina2 sial ni manner ada sifat taat setia pada negara, lg pun apa sumbangan mereka pd negara ni, cukai tak penah bayar,kemudahan kat negara ni masih lg guna, memang dasar manusia sial tahap babi dia orang ni, memang patut pun tarik jer kerakyatan mereka, bangs a ni lebih sial drpd komunis BABI, tgk muka bangs a ni kat Malaysia pun aku dah menyampah, rasa mcm nak langgar jer, biar mati semua.....

bumi bertuah said...

kurang ajar betul mereka ni! sakit hati betul menengoknya. harap kerajaan pinda perlembagaan supaya hanya bumiputra sahaj yg layak mengundi.

Anak Lenggong said...

Diharap pihak kementerian pelajaran membuat siasat, sekiranya terdapat dikalangan peserta tersebut daripada pelajar. Diharap ditarik balik pinjaman PTPTN yang diberikan kepada mereka..biar perbelanjaan pelajaran mereka dibiayai oleh DAP...buat apa dibela biawak hidup...

Anonymous said...

Sebelum ni, ramai gak org melayu percayakan si anwar ni..sekrg dah x ramai yg x sokong dia sbb tu masa pilihanraya undi melayu meningkat sokong kerajaan..tinggal melayu bodoh je yg x brp kerat tu vote kat dia..ni sekrg cina pulak dah jd bodoh percaya ckp dia..sebelum ni, dia hasut org india..sekrg cina pulak..percaya buta2 cerita mengarut si anwar tu..kalau kerajaan jht sgt..apasal diaorg cina ni boleh hidup senang kat malaysia??!!

Anonymous said...

Ada berani ke tarik kerakyatan ?...camna prosidur nya ? ... !!

Anonymous said...

setuju sangat. kalau tak silap dulu masa Musa Hitam jadi menteri ad juga cina cina biadap ini buat demo kat Australia aku tak ingat mungkin dasar DEB kena sergah terus senyap.

Anonymous said...

Nampak sgt kemaruk nk memerintah negara . Kaum yg tak bersyukur diberi ic kemudian nk memerintah pulak .

Anonymous said...


Sepatutnya mereka yang berada diluar negara tidak perlu mengundi kerana tidak tak duduk di Malaysia pun . Itulah balasan kat kerajaan bila bagi mereka mengundi!!. They have the best of both world!!! Bila kat LOndon, menikmati kemudahan moden segala bagai dan bila time cuti balik Malaysia!!. tapi masih lagi mengutuk kerajaan Malaysia kaw- kaw !!!. Memang tak guna . Saya cabar mereka pulangkan citizenship of Malaysia, kalau berani. Ada berani? mati hidup balik tak mau!!!. because they are enjoying only the best of both world. Govt patut kaji balik syarat-syarat kerakyatan !!!

Anonymous said...

Kurang ajar CINA BANGSAT!!! Semua orang termasuk pemerhati antarabangsa dah menerima dan mengakui ketelusan pilihanraya kita, masih BODOH mempertikaikannya. BIADAP!!!! KDN, tunggu apa lagi, sila ambil tindakan tegas...

Anonymous said...

Kalau tak dibuang kerakyatannya....jatuhkan lah hukuman kerana melakukan pengkhianatan terhadap negara.Ini perkara yang serius.Provokasi pengkhianat ini hendak merosakan ekonomi negara.KDN TOLONG BUAT SESUATU UNTUK KEAMANAN MALAYSIA.

Anonymous said...

several options we can do;
1. cancel their passport
2. investigate where the money comes from to sponsor them to study overseas. find out business their parents do and check details of tax submission business conducts. pretty sure rasuah is paid somewhere.

Anonymous said...

Bangsat2 ni semua pengkhianat negara...yang batu apinya adalah cina...memang dasar komunis chauvinist...bangsat2 ni jangan di bagi masuk Malaysia lagi...

Harimau Kumbang said...

Bila baca dan tengok gambar bangsat2 ni..kita marah,geram dan sakit hati..Bila mintak kerajaan ambil tindakan..satu apa pun takde..takde lansung...sia sia saje segala police report...bahkan ada pulak yang boleh terlantik jadi menteri...Semangat kita mempertahan maruah kerajaan jadi lemah...Apa kita dapat..? Kita dapat lah tengok puak bangsat ni bermaharajalela dengan kebiadapan mereka...lansung takde hormat kepada sesiapa pun.Kita yang hormat kepada undang2 menjadi tempat makian para bangsat ini...
Jangan lah kerajaan tunggu lama sangat untuk ambil tindakan...ATAU sememang nya menunggu untuk rakyat jadi hilang sabar dan ambil tindakan sendiri...

Anonymous said...

dari perdana menteri,menteri kanan,menteri tengah,menteri kiri,timbalan menteri,mencacai menteri...... semua penakut

Anonymous said...

Mereka tak menghormati keputusan dan pilihan kami. Mereka tak pernah bersyukur dan terimakasih jadi rakyat malaysia.

Anonymous said...

Dia orang cina yang burukkan nama Malaysia di London...semuanya overstay di UK..mohon kedutaan buat aduan ke Border Agency UK..ramai yang bekerja kat Chinese take away..yang dapat visa students semua kolej tu tak wujud..memburukkan nama Malaysia..

Anonymous said...

Kaum mana yg buat kerja x senonoh kat Msia ni..proses dadah,import pelacur,vcd haram,no ekor gelap,rumah urut,seludup barang,mesin judi dan macam2 lagi yg aku malas nak sebut disini..kaum dia org ni lah yg merosakkan Msia sebenarnya

Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuluh..apa lagi tindakan yg wajar untuk rakyat yg tak setia seperti ini???
Batalkan saje kerakyatan..biarlah mereka nak menetap di London kot...

Anonymous said...

marah kat babi2 ni pun tak guna...menteri dan PM macam clueless..taktau nak buat gapo..

Anonymous said...

kalau DAP menang PRU13 yang lepas maka mereka2 ini[kaum2 cina yang berada dilondon dan dinegara2 lain]akan balik kenegara ini dan masok KEPEJABAT2 KERAJAAN dan memegang semua jawatan2 dalam jabatan2 kerajaan bagi menggantikan pegawai2 kerajaan melayu[yang telah dihalau keluar dari pejabat2 kerajaan olih kerajaan DAP] untuk MENTAKBIR NEGARA INI.WAHAI MELAYU,kau orang semua ada perasan ke akan perkara[strategik]mereka ini.

Anonymous said...

sebab itu mereka2 ini[kaum cina yang berada diluar negara]tak balik kenegara ini sebab sedang menunggu kemenangan partinya dap.apabila dap menang nanti baru mereka2 balik kenegara ini.

Anonymous said...

KALAU CINA-CINA TERAMAT BUSUK HATI DAN BUSUK BONTOT SEBAB TIDAK BASUH BONTOT LEPAS BERAK BUAT DI NEGARA ATUK NENEK MOYANG DIA KAT TANAH BESAR CINA TU DAH LAMA KENA PANCUNG KEPALA ATAU KENA JANTUNG SAMPAI MATI.CINA-CINA MATI NAK BUAT KUBUR MACAM ISTANA TO PEKONG . PUNYA LA MALANG BANGSA CINA, ENGKAU BANYAK DUIT TAPI PERANGAI BUSUK , HATI KEJI,NASIB CINA PUTIH KALAU KULIT HITAM DAH LAMA KO JADI HAMBA

Anonymous said...

haramkan parti DAP. peduli apa dengan apa pandangan depa, janji rakyat hidup aman tenteram

Anonymous said...

lucutkan kerakyatan muka sepet ni dan haramkan parti dap sebab membakar api perkauman baru senang hidup rakyat Malaysia yang cintakan keamanan

Anonymous said...

Biasalah dan tipikal mana-mana orang yang tak boleh terima kekalahan dan meroyan tak tentu arah.

Anonymous said...

Lucut kerakyatan.Kerajaan kena tegas!

Anonymous said...

Kementerian Luar Negeri dan Kementerian Dalam Negeri sama2 bertindak terhadap pengkhianat negara.Cukup2la.Tiada kompromi.

anonymous said...

fookey mak punya cina...mau kasi mcm 13mei baru dia org tahu...apa lain kali lain kali...kali ni lah kasi PARANG sama cina...baru dia org tahu langit tinggi rendah..

ingat apa bumiputra indonesia buat kat cian?... dia org mau mcm tu ker...aku bersedia...allah hu akbar...i

Anonymous said...

memang tindakan tegas kepada cina2 yg tak tahu dek untung....tapi jng lupa malayu dlm pkr dan pas yg jadi barua mengutuk pimpinan umno/bn patut dipulaukan...kerna melayu pkr dan pas jadi barua mendoa kehancuran umno/bn lah yg menjadikan cina naik lemak...sebab depa tahu yg jadi tonggak adalah umno/bn....melayu pkr dan pas sanggup jadi barua ditambah dng sekor tu yg gila sebab kempunan tak dapat jadi pm maka diambil kesempatan sebaik2nya oleh cina yg tak tahu dek untung untuk memudahkan mereka menjatuhkan kerajaan kini...mengandaikan akhirnya merekalah yg akan menguasai malaysia...contohnya belum pun dapat kerusi memerintah depa dah nak pinda undang2 yg membolehkan senang kerja mereka....warga malaysia yg sayangkan malaysia fikir baik2....

Anonymous said...

Kementerian Luar Negeri dan Kementerian Dalam Negeri sama2 bertindak terhadap pengkhianat negara.Cukup2la.Tiada kompromi.

Anonymous said...

Mintak2 menteri yg brtanggungjawap ni peka dgn apa yg berlaku sekarang....berapa ramainya rakyat yg tdk menghormati perlembagaan.....buatlah sesuatu wahai pihak yg bertanggung jawap....jgn nk bg amaran sokmo...hormatilah rakyat yg mengundi barisan nasional yg berjaya mmbentuk kerajaan baru...kami undi anda bukan saja2 nk tgk jawatanmenteri diisi je..tp kami nk kerajaan buat sesuatu yg tegas dan buat tindakan undang2 terhadap rakyat yg biadap ni....

Anonymous said...

PASAI MELAYU PAS & PKR SUDAH TIDAK ADA MAKNA LAGI PASAL UNDI DAH DAPAT. SEKARANG TIBA MANUSIA PERBODOHKAN ORG YG MENYOKONG PAKATAN. YG MENYOKONG PAKATAN MEREKA TELAH TERSEPIT MENJADI PENKHIANAT KEPADA AGAMA, BANGSA, & NEGARA. JADI TERIMALAH SEADANYA NAMUN MAJORITI KITA SEMUA MASIH LAGI BERADA DALAM KEADAAN TERBAIK HENDAKNYA BERSYUKUR SELAMANYA.

Anonymous said...

apa yang aku boleh kata ialah FUCK OFF YOU CINA SIAL. Halau balik Cina. Tutup sekolah cina. tak nak boleh blah..Orang Melayu tak jemput pun Cina tinggal diMalaysia..Nak berambus silakan. Negara ini akan lebih aman kalau babi sial ni tinggal di Malaysia. Jemput lebih ramai orang luar yg Islam tinggal di sini.

Anonymous said...

SOKONG anak lenggong di atas!!!! TPM Muhyuddin & Idris Jusoh, KDN Zahid Hamidi, Duta Msia di London....sila ambil perhatian!!! Kenalpasti puak2 celaka ni.... hrp siapa2 yg mengenali di antara mrk yg di dlm gambar..... tlg bg nama pd pihak bwajib.... TINDAKAN LUCUT KERAKYATAN & TARIK BIASISWA MRK2 INI!!! CELAKA PUNYE MANUSIA!!! KHAAAAAAAAAAKKKKKKK PTUUUIIIIHHHH!!!!!!

Anonymous said...

Inilah neo politic yang disukai oleh Pudin. Punah ranah jadinya.

Anonymous said...

So sad.. I was 'accidentally ' there yesterday for some reason with my family and it made me boiling but nervous bcoz there were also few Malays...KDN plzlah do something!

fed up said...

Balas lah undi kami utk BN dengan cara mengambil tindakan tegas...supaya kami tak rasa di sia siakan.Kami dah teramat banyak bersabar...jangan sampai macam gajah naik minyak...

Anonymous said...

Wahai kerajaan malaysia, please do something. Sy undi BN pasal nak pastikan BN ada kekuatan untuk ambil tindakan. Sya percaya BN? Jgn sampai kepercayaan ini akan hilang pada PRU18 nanti!!!

Anonymous said...

tiada simpati pada bangsat2 ni. 2018 mereka tetap sama juga. walaupun dah kaut kesenangan dapat belajar luar Negara disebabkan kemajuan malaysia, tetap tak bertrima kasih. diaorang ingat bapak diaorang pandai berniaga tapi kalau Malaysia tak maju apa bapak diaorang boleh niaga.cakap pasal rasuah mungkin bapak diarang yg kepala rasuah..........

Anonymous said...

Tabiat cina ni macam Israel juga. Di beri tapak kaki nak betis, di beri betis nak peha. Di beri peha nak di lancau nya kat kita. Binawe punya bangsa yang tak sedar diri.

Anonymous said...

hahahhah......

Anonymous said...

Pru14 nanti pastikan kaum cina sial tidak mngundi...biar bumiputra sahaja yg layak mngundi

Anonymous said...

"ni sekrg cina pulak dah jd bodoh percaya ckp dia."
> cina ni tak bodoh. Mereka tahu cina boleh rampas kuasa dan ubah Malaysia melalui Anwar. Sebab itu saja mereka sokong dia. Lepas ubah perlembagaan, Anwar akam mereka ketepikan dan naikkan pula orang-orang mereka. Putih matalah Melayu!...

joe said...

please check their pr status in UK

Rozaq said...

Kenapa yg lebey lebey bangsa cina. Ni hah.. Jgn sampai aku bakar kedai kedai kau kat sini

Anonymous said...

Samada digugurkan kerakyatan atau disaman, kalau belajar dgn duit biasiswa kerajaan tarik balik biasiswa biar dia orang tak abis belajar sebab belajar pun bukan jadi baik tapi jadi kurang ajar.

Hang Jebat

VadCon said...

siasat siapa orangnya. batalkan passport mereka. lepas tu tgk, ke mana mereka mengadu kalau bukan ke Suruhanjaya Tinggi Malaysia di bawah naungan kerajaan yg mereka pertikaikan.

Anonymous said...

Kepala butoh la cina ni...malaysia klu berperang pun tak akan ada sekor pun cina sanggup tumpahkan darah kat malaysia ni... elok pergi berambus dari malaysia...

Anonymous said...

Menteri semua, tunggu apa lagi... hak rakyat melayu yang bersungguh2 pertahankan tanah air, korang tunggu apa lagi..ambil tindakan..buat diorang ni semua sampai kecut telor...

klu nak tunggu 5 tahun lagi pru jika cina2 ni masih besar kepala, maka aku nampak dah siapa sebenarnya kerajaan yang aku pilih... pengecut & mencacai dek cina...

Anonymous said...

Apa masalah korang semua ni? Diorang demo sebab tak puas hati, sepatutnya siasatlah apa sebab ketidakpuasan itu bukannya melalak dalam ni suruh lucutkan kerakyatan. Kemudian ada pulak yang bangan mintak KDN untuk ambil tindakan. Wei.. itu KDN dalam negeri sahaja maa....

Anonymous said...

Sebenarnya negara Malaysia kita ,ingin dirampas oleh org c...,mereka ingin memerintah... kalau kerajaan/pemerintah tidak ambil tindakan sekarang... kita rakyat bumiputra akan menjadi seperti etnik Rohingya..... bersatulah dan bertindak lah saudara-saudara ku yg sebangsa dan se agama......

muhamad Danial said...

Boooo nk siasat pegi mahkamah bukan melalak macam anjing sial!

Harimau Kumbang said...

Tak puas hati ape kebende nye...Nak siasat ape?
Mereka nak tumbangkan kerajaan BN...
Mereka nak republikkan Tanah Melayu Berdaulat ini..
Mereka nak memerintah negara ini...
Mereka nak hilangkan identiti bangsa Melayu Islam...
Mereka nak gabungkan Tanah Melayu ini dengan Singapura wakil Zionist Yahudi di rantau ini...
Mereka nak macam2...tak pernah cukup dgn apa yg dah mereka dapat...

Anonymous said...

Tambah sikit bro....cina ni sejak azali tak pernah suka dgn kepimpinan Melayu di Malaysia ditambah lagi dgn sokongan dan hasutan anuar kepada mereka maka bertambah besar kepala mereka.....mulai sekarang DS Najib mesti beringat dan mesti tahu siapakah yg sebenar-benarnya setia dan memberi sokongan kepada beliau. Janganlah DS Najib terhegeh-terhegah kepada puak tak berhati perut ini.....berilah tumpuan lebih kepada yg memberi sokongan dan taat setia.....jangan nanti Yang di Kejar tak Dapat Yang di Kendong pulak Berciciran........nasib baiklah pada PRU-13 yg baru berlalu masih ramai Melayu yg mula tersedar dan masih boleh memaafkan DS Nasib.....

Anonymous said...

Memang cina ni bangsat........takda maknanya bagi mereka pilihan raya telus...ini hanya alasan mereka.......matlamat sebenar mereka ialah menguasai Malaysia secara mutlak dgn apa cara sekalipun...

laptop said...

cibai cina mata mata lancau, lu mau gaduh ka?

Anonymous said...

Kerajaan mestilah buat tindakan tegas dgn kadar segera kepada pengkhianat yg melampau ini......rakyat sudah muak dengan gelagat puak pengkhianat cina inj........jangan pula sampai kami rakyat yg berdiam diri dan bersabar ini menjadi hilang sabar.

anginretak said...
This comment has been removed by the author.
anginretak said...

Ketahuilah...masih terlalu ramai Melayu kat luar yg akan memastikan Malaysia tetap dalam genggaman Melayu. Jangan perKECILKAN kesetiaan para pengundi BN dalam PRU13 dengan menngambil TINDAKAN SEGERA. Kerajaan segeralah menangani virus2 di seberang laut sebelum virus tu tersebar....
KERAJAAN DS NAJIB...AMBIL TINDAKAN SEGERA PADA MEREKA YANG TAK TAHU DIUNTUNG.

Anonymous said...

bagi cina2 bangsat ni,pelik tengok pmimpin kita ni.APA LAGI,BERTINDAK LA.ada katanya,segelintir bangsat ni juga ditaja oleh JPA.Kita da ada Mntri KDN yg begitu karisma,so.....klau dulu menteri LEMBIK,amaran x sudah2.COME ON DATO DR.ZAHID HAMIDI.SMASH THESE TRAITORS

iris matahati said...

cukuplah kita bersabar terhadap perbuatan mereka!

Anonymous said...

Kalau tak suka dengan negara Malaysia, jangan balik lah. Duduk lah luar negara sampai mampus. Balik pun tak guna punya olang.

Anonymous said...

terbaik bro

Anonymous said...

Hantar balik jek kaum2 dorang ni...ni tanah melayu.....jgn bg muka sgt....melayu sering ditindas.....suh dia balik negeri bisnes sana...sesama kaum dia....