Thursday, May 2, 2013

Bodohnya Juak Juak Murahan AhLoL ToLol PAS...!

Dinegara kita dah TAK guna lagi dah RON 92. Nak berkempen pun gunalah otak sikit wei....!

8 comments:

Anonymous said...

Itulah orang suruh baca semua surat khabar tidak kira dari mana-mana yang boleh difahami tak mahu tapi mahu boikot. Yang totok-totok PAS boleh baca Harakah yang Serakah saja. Itu pasal ketinggalan zaman dan bodoh teramat bodoh. Kata orang lebih bodoh dari yang bodoh. Apa kelas pemikiran pencacai-pencacai PAS???

Anonymous said...

BaNYAK SANGAT bACA hARAkAH !....DARI SPENDA sampai kE bumbung kaler Hijauuuuuu !!

Anonymous said...

aku rasa kalau nik ajis suruh terjun dlm lubang najis pun diorg terjun ....bodoh....

Anonymous said...

Hahah aku gelak puok PAS pakai ron92...ni dah mcm kemboja pakai ron92...memelah muroh...tapi engine keta kau barai la oiii..hahaha baru aku tau puok pas nak pakai ron92!

Anonymous said...

Saksikan kanak-kanak hafaz Quran dibunh oleh syiah di Iran --------->>>> DuniaSyaitanSyiah(DSS) <<<<<

Anonymous said...

Alasan dia org, malaysia pengeluar minyak... Minyak mentah malaysia kos nak keluarnya dlm USD50-60 setong (l/krg 200 liter)@ RM0.90 seliter sbb kita dah mula keluar minyak dari telaga laut dalam. Bacalah kat sini (http://www.eia.gov/tools/faqs/faq.cfm?id=367&t=6). Tu la baca harakah kuat sgt. Tanpa proses khusus, setiap 2 liter minyak mentah dgn kos RM1.80 baru dapat seliter petrol RON95 berharga RM1.95. Nak subsidi byk lg ke..? Kaya la org dekat sempadan Siam dan Sabah-Filipina sana, tak de kerja lain la, jd penyeludup je lg mewah... Aku pun nak.. Kawalan penyeludupan mesti kurang psl tak de duit beli aset dgn extra gaji utk tambah polis/tentera/kastam.. Ngok betul la dia rg ni..

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia.
Ingatkan kes dakwat kekal dah setel..timbul pulak dalam surat khabar cina..minta jasa baik admin tolong jawab apa yang ada kat link ni..
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=517073648330550&set=a.459449390759643.93657.100000837572143&type=1&theater

Anonymous said...

Bodaoh piang......................