Thursday, May 2, 2013

BRAVO Zahid Hamidi...!! Pengundi Pengundi Cina Di Bagan Datoh Sokong BN


5 comments:

Anonymous said...

ramai sgt ker ni?...

Anonymous said...

sikit lagi berguna , dari ramai , tapi buta sejarah & buta hati . agama , bangsa sendiri di hina , masih ade org2 melayu (muda) yg sokong DAP . lahanat melayu mcm tu ! pengkhianat petualang bangsa & negara !

Anonymous said...

Orang luar Bagan Datoh jangan nak buat bising propa macam2 kat sini ok....apa yang pasti, DZ tetap mendapat sokongan di Bagan Datoh, cuma tentangan mungkin agak sengit di kerusi DUN Rungkup dan Hutan Melintang...ye lah...takkan kalau dah anak jati Bagan Datoh dah jadi Menteri kita nak sokong yang muda dan bukan menteri pulak kan? apapun, kasi pangkah BN...sekali lagilah!

Anonymous said...

Saya selalu menegaskan kegiatan orang orang bangsa lain menghinakan Melayu adalah atas perbuatan PAS PKR yang memberi ruang kepada mereka; saya rasa PAS PKR DAP mesti dihukum pada 5 Mei nanti; hiduup Melayu

Anonymous said...

Kita tsunamikan dap dan pas supaya pemimpin mereka dapat digantikan dengan yg lebih baik untuk negara. Penipuan dalam dap memalukan orang cina. Soi sama guan eng and kit siang and sekutunya.