Sunday, May 26, 2013

Di Kuantan Spender Warna Putih Dah Habis.... Laku Giler Sebab Penyokong PKR Kuantan Pakai Spender Putih


12 comments:

Anonymous said...

tiada perasaan malu kerana nafsu politik & sex Xdapat dipisahkan sama saja .

Anonymous said...

Nak malu apa lagi...semuanya dah terdedahpun......100% dah didedahkan.....

alat tu pun dah tak nama "kemaluan" lagi.....
dah ditukar kepada "Keris 7 Luk".....

Anonymous said...

APALAH AGAKNYA YG DITENUNG OLEH FUZIAH TU.

Anonymous said...

aku percaya fuziah pun pakai spander putih tapi pakai tali tutup itu saja tak macam mutafar ali dah lah saiz xxxl anu nya macam siput je.

Anonymous said...

masa mengerang macam kerbau kena sembelih tu ada kriss 7lok tapi masa pakai spanderr dah hilang nampak terjonet saja.

Anonymous said...

mesti dia tanya dah mandi wajib ke ? ha ha ha

Anonymous said...

Siapalah Datuk Mustapha Ali utk melawan gelojak kerakusan syahwatnya sendiri...

Anonymous said...

Yang dalam video tu bukan Mustafa Ali. Itu klon dia je. Dia orang lebai takkan lah buat kerja tu. Lagi pun Hj. Hadi kata video tu kan besi, mana boleh percaya. Yang kita wajib percaya hanya Surat khabar Harakah je. Hok lain semua tak boleh percaya.

Anonymous said...

Memang doh harakah kan ganti alquran....haa..haa..haa

Anonymous said...

memang sama tapi bukan saya.....

burungnya mcm serupa tapi tak sama...

hehehehe

Anonymous said...

PAS = Parti Ahli Sundalbolong

Anonymous said...

Dia tengah fikir kalu yg tu emmmm..... bolehlah.!