Thursday, May 2, 2013

GEMPAAR..! TERKINI...!! Khalid Gereja Sesak Nafas Dikejarkan Ke Selangor Medical Centre. Zul Noordin Akan Menang PERCUMA

Cepat, klik di SINI

13 comments:

Anonymous said...

Bila nak simpan si Khalid Gereja tu...lagi cepat lagi senang rakyat Selangor...

Anonymous said...

Dah nyawa nyawa ikan, 5513 selesai !

Anonymous said...

Khalid bengap tercungap-cungap mintak udara. Padan muka kau si bahalol al-tolol Khalid. sekor lagi Khalid dan tinggal nyawa ikan kat Pelabuhan Kelang..hahahaha dua2 Khalid tak boleh harap. bebal dan sombong

Anonymous said...

Tak adil kata khalid samad sombong...sebab dia dah sampai tahap ANGKUH! Lagi sorang Khalid cuma "bayangan gurauan" Azmin dan juak-juaknya sahaja...kesian...bila dengar Aishah Srikandi PKR berceramah depan pengundi Manjoi hentam kaw-kaw Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary, saya terfikir, agaknya dalam fikiran Puan Siti Aishah kita tu, Tan Sri Khalid orang dalam partinya sendiri adalah cuma seorang Tan Sri yang guna nama sahaja di Guthrie dulu kot...agaknyelah......

Anonymous said...

Buat Siti Aishah Srikandi PKR, anda menang sorak ajelah...satu lagi "orator" pujaan PKR...persis tok gurunya si Bang Non...apapun, lain kalilah!

Anonymous said...

Tak seronok ler klu menang percuma...biar mereka bertarung...may the best man win...so tak de alasan lagilah klu mereka kalah....

Anonymous said...

Allah melihat apa yg kamu buat dimuka bumi ini selama 5 tahun telah banyak mengoris hati dan sanubari umat islam diseluruh malaysia kawan kamu yg membela islam kamu ambil tindakan dan dipecat yg melakukan dosa dosa besar tidak diambil tindakan masih lagi berkhidmat sebagai yb dikawasan mereka setahu aku lah rakyat yg di wakil nya turut sama menaggung dosa kerana tiada teguran dan meninggalkan yb tersebut kerana telah melakukan dosa besar yg mana allah tidak ampunk an dosa yb tsb termasuk rakyat yg diwakilnya selagi masih menerima bantuan yb tsb sumbangan tsb adalah haram dari segi hukum tempat nya adalah neraka jahanam kepada yb khalid padri bertaubat lah sebelum kamu dijemput olih allah.

Anonymous said...

Puak-puak yahudi Israel laknatullah (ahli kitab yang telah lama sesat) tak berenti berdoa untuk "sinar perubahan yang cerah" di Malaysia...munculnya Pakatan Rakyat memang dinantikan oleh mereka kerana mereka percaya kononnya PR lah "Kerajaan Harapan" yang akan memulakan hubungan dengan Jerusalem...come on lah rakyat Malaysia...sokong tu berpada-padalah...biarkan PR menjadi pembangkang yang bagus kuat untuk "check & balance", namun tidak sekali-kali menggadai negara kepada pemimpin agen YAHUDI!

Anonymous said...

jaga2 bro..dia tengah mintak nyawa dgn aljub tu..

baca ni said...

khalid dia ingat dia bijak...pertahan kan gereja ...dia ingat dpt undi lebih...

pelesit pas no.1

Anonymous said...

Kami pengundi Shah Alam memang tak akan undi Khalid perjudikan Islam.Period.

Anonymous said...

Sempat syahadat tak tu?

Anonymous said...

jangan suka mengata orang, kejap lagi kita tak tahu sama ada kita hidup ke tidak.Orang lain yang kita kata nanti tuhan tunjuk kat kita sebaliknya. Esok malam kita tak tahu BN berkuasa lagi atau tidak . Terima hakikat kalau kalah.