Thursday, May 23, 2013

GEMPAR TERKINI...! Wanita Video Seks Spender Putih Stopa Ali Akan Buat Sidang Media Jam 5.30 Petang Ini

Kebelakangan ini kerap pula para pemimpin PAS tampil membuat kenyataan di media massa menegaskan parti itu tidak menyokong sebarang bentuk bantahan jalanan serta turut menafikan penglibatan atau kaitan langsung dengan dengan penganjuran Himpunan 505.

Nama lain bagi himpunan itu ialah Suara Rakyat 505 atau pun popular juga dengan panggilan Black 505, dikelolakan oleh geng Asal Bukan UMNO (ABU) yang mana ketuanya ialah Badrul Hisham Shaharin dan Haris Ibrahim yang cukup rapat dengan PKR.

Tujuan penganjuran kononnya untuk membantah penipuan yang dikatakan berlaku semasa PRU-13 tempohari walau hakikatnya motif utama ialah untuk meniru demonstrasi jalanan ala Arab Spring sekali gus bermaksud untuk menggulingkan Kerajaan melalui kaedah jalanan.

Namun bila mana satu demi satu pemimpin PAS yang serba prihatin ini mengkritik penganjuran bantahan yang dijadualkan berlangsung hujung minggu nanti, ia membayangkan seolah-olah andainya bantahan jalanan itu tetap juga berlangsung maka ia sama sekali tidak melibatkan PAS.

Mereka bertegas betapa pentingnya keamanan dipertahankan dan amat perlunya bantahan sebegitu ditolak kerana dibimbangi sukar dikawal dan menjadi bibit-bibit awal kepada keganasan serta kekerasan.

Seimbas lalu dengan kenyataan demi kenyataan pemimpin PAS itu makanya tiada seorang pun ahli PAS mahu pun penyokongnya yang akan hadir di demonstrasi yang dianjurkan oleh NGO yang rapat dengan rakan sepakatan PAS dalam PR.

Itu juga bermakna tiada seorang pun pasukan 'pengakap' dari Unit Amal PAS yang akan tampil mengetuai bantahan itu sambil menjaga keselamatan peserta.

Mungkin perubahan sikap PAS ini demi menjaga nama baik parti setelah dalam beberapa siri bantahan terdahulu yang dianjurkan oleh NGO Bersih, ternampak sangat penglibatan dalam demonstrasi ganas sebelumnya.

Tapi betulkah PAS sudah berubah dan menolak bantahan Black 505 serta langsung tidak akan menyertai demonstrasi itu...?

Dengar boleh, percaya jangan. Dalam bab bermain sandiwara manis dalam media tapi belakang lain cerita sudah lama jadi asam garam PAS. Ini semua politik untuk jaga imej tapi bila tiba hari berlangsungnya bantahan jalanan, ahli dan penyokong PAS yang paling ke depan.

Tengok sajalah semasa demonstrasi ganas Bersih 2.0 dan 3.0 dulu, awal-awal cerita hampir kesemua pemimpin PAS menolak keganasan, tapi waktu berdemontrasi sebahagian pesertanya adalah ahli dan penyokong PAS.

Keadaan sama pasti berulang sebab PAS dan sandiwara jarang sangat berpisah. Wayang penolakan yang dilagukan oleh pemimpin-pemimpin PAS tika ini sekadar untuk mengalih pandangan semata-mata.

Jika bukan demikian seeloknya PAS membuat satu ketetapan rasmi yang jelas samada melalui Presiden atau Mursyidul Amnya bahawa PAS memang tidak akan terlibat dalam bantahan jalan Black 505 ini dan menyeru ahli serta penyokongnya untuk menghindarinya.

12 comments:

Anonymous said...

baby stopa nak umumkan promosi jualan penghabisan stok spender putih

Anonymous said...

Nampaknya polis dah mula tangkap ANJING2 yang gila menyalak sana sini. Yang ditangkap baru ANAK ANJING saja. BAPA ANJING bila lagi ???

Anonymous said...

BAPA anjing tak payah tangkap, kasi terajang terus ramai2 sampai mampos... baru aman sket mesia ni bhaiiii....

Anonymous said...

Alahai bab PAS berdolak dalik tu dah biasa lah...Pengikut PAS pun perangai sama jugak...Bab kesucian agama pun mereka cakap camni ADA AKU KISAH? Tu sebab mudahnya para kafirin mainkan isu kalimah Allah dan Nabi Muhammad pun terpalit sama..tsktsk tak mengheran kan hmmmm

Anonymous said...

Sebelum PRU 13 dah dengar demontrasi jalanan ini dalam blog dan Utusan malaysia..takkan pihak kerajaan tidak ada pelan strategi untuk menanganinya???bosan juga bila kata Perhimpunan itu adalah perhimpunan haram dan tiada permit bawah APA 2012..tapi bila depa buat tak ada apa-apa tindakan????

sha haninia said...

PAS mustapaha ali berZINA....

Anonymous said...

Bape hinngit pulak Pas bayor kat minah ni...suh spin citer..Pas bercakap depan orang kampung Ana ante..ana ante..bunyi arab islamik bbebeno...dalam hotel dgn betina I U I U.......MUNAFIK !!!

Anak Lenggong said...

Sekarang ni ada trend terbaru pulak iaitu amoi2 yang berskirt singkat dan berseluar pendek membalut badan mereka dengan bendera PAS sapertimana yang berlaku disetiap perhimpunan membantah keputusan pilihanraya..

Anonymous said...

PAS ni kan semua orang tahu, munafik besar...cakap sj tak mahu ikut tapi kerah anak2 buah mereka turun menyambut Peliwat Mahasiswa jugak...jangankan Pemuda mereka macam samseng, Muslimat mereka pun dah jadi mereng, terpekik terlolong macam kes di mahkamah Peliwat Mahasiswa dituduh meliwat mahasiswa dulu...

Anonymous said...

ntah ape-ape dorang ..munafik .!

Anonymous said...

Ank2 anjing telah ditangkap..bapak2 anjing n babi msih brkeliaran mnyalak n mnyondol

Anonymous said...

Kalau berani buatlah demo besar-besaran lagi macam siri Bersih.Tak cukup FRU,VAT 69 dan UTK akan digunakan oilh Polis.Kali ini jangan ingat mereka nak senyum pada pendemo.PRU 5 tahun lagi,lama tu.Tentang Demo 505 ni memang dia orang tak diaturgerakkan sebab mereka tahu tak kemana dengan pendemo terdiri dari anak muda sepet,tapi diam diam sorang demi sorang dah kena tahan.Tak mahu ikut undandx Malaysia you can migrate,itu ungkapan Menteri KDN baru...bukan amaranbut right to the point.Well done.