Thursday, May 2, 2013

Kempen Cara Chauvanist DAP Paling SIAL...!! Saksikan Video Klip Ini Najib Dihina Oleh Teng Chang Kim







14 comments:

Anonymous said...

Dia cerita pasal kepala otak dia la kot cina kapiaq tu

Anonymous said...

Apa lagi? Ambillah tindakan! Takkan BN takut kut. Ini baru tikus yang bercakap. Belum Rimau belang lagi.Ayoh BN, tunjukkan taringmu yang sebenar.

Anonymous said...

Bangsat tu lupa yang otak dia sebesar otak lalat saja sebab tu jadi pencacai hinggap kat "najis".

Anonymous said...

bodoh punye kempen xde sangkut paut pu
n..kepala hotak cina kapiag buntut babi ni,

Anonymous said...

Sedih melihat orang melayu turut ketawa dengan penghinaan itu... maruah kita telah digadai dan diperbodohkan oleh bangsa mereka.

Anonymous said...

Org melayu kat bwh tu mmg bangsat dan bodoh tahap babi.cerita bodoh dr cina bodoh tu disambut penuh gembira.

Elok lah yg bodoh memperbodohkan lg yg dah sedia bodoh.malaysia x perlukan org bodoh mcm korang

Anonymous said...

Calon DAP ini nak buat lawak bangang...siapa yang bangang je la yang ketawa.calon cam ni nak bagi rakyat pilih.

Fendi Samad said...

Otak paling besar dalam dunia setakat yang aku tau dimiliki oleh Banduan...hahahah Einstein nye otak besar ke kecik?? Orang pandai dan banyak berfikir otak dia tak besar apek oiii...otak ko tu yang besar sbb malas nak pk hehehehe tak salah aku kata ko bodoh!! hahahahahahah

Anonymous said...

Mereka adalah sampah harus dibuang saja

Anonymous said...

Babi buat fakta bodoh ni pun banyak yg percaya..


Dah lah tak lawak, ramai pulak yg pura2 gelak..

Bodoh betul OTAK BABI TENG FUCKATAN ni..nak kutuk pun biarlah ada fakta.

Bodoh mcm ni boleh jadi pemimpin DAP?

Anonymous said...

Pukimak punya cina. Spesis komunis. Puak2 melayu yg dengar plak tu boleh ketawa. Apa la punys jenis melayu ni,org melayu kena hina hangpa ketawa.

Anonymous said...

Itu lah Melayu....

Anonymous said...

Sedih...malu....sebagai peguam...ahli Majlis Peguam...dan lebih penting sebagai bekas speaker DUN Selangor...Si "Teng" ini merendahkan mentalitinya, juga merendahkan mentaliti penyokong-penyokongnya...sungguh malu....sungguh malu Majlis Peguam mempunyai seorang ahli seperti ini!!

Anonymous said...

Cina dapsters dah macam tu, memalukan cina malaysia. Sekarng cina malaysia kena ajar cina dapsters, tolak dap di pru13 supaya parti itu boleh ubah dia punya perangai.