Sunday, May 5, 2013

KEPUTUSAN TERKINI..!! Konfim BN Rampas Selangor

BN dijangka menang 151 kerusi parlimen. Mandat 2/3 majoriti. Semua negeri Pembangkang kembali kepada BN kecuali Pulau Pinang.

1. Negeri Sembilan masih kekal BN

2. Kedah kembali kepada BN dgn kedudukan 19/17

3. Tengku Adnan kekal AP Putrajaya dengan majoriti lebih 3000

4. Nurul Izzah tewas tipis

5. Ibrahim Ali menang

6. Johor kehilangan 5 lagi kerusi parlimen kepada Pembangkang

7. Anwar masih menang di Permatang Pauh

8. Zul Nordin menang d Shah Alam

9. Pembangkang berjaya menambah kerusi di Sabah tetapi jumlah yang minimum.

10. Kelantan dan Selangor kembali kepada BN dgn majoriti tipis.

11. Lim Kit Siang menang di Gelang Patah

12. DAP sukar digugat d Pulau Pinang

Latest news as at 7pm
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

16 comments:

Anonymous said...

nampaknya Bulan terus suram, roket menjunam, mata satu melebam! apa cer?

Anonymous said...

Kali ini la

Anonymous said...

Umat Lot Permatang Pauh bersiap sedia tengah malam ini.

Anonymous said...

Nurul izzah mcm mng je kat tv tadi

Anonymous said...

bagi lah report yang betul!!!!

Anonymous said...

ye ke

Anonymous said...

Ke syok sendiri.. kami rakyat selangor takan biar negeri kami jatuh ke tangan penjahat, panzalim, pembunuh dan penderhaka kepada Allah.

Anonymous said...

BN kena berak atas kepala.. Sama bebal dgn paklah..

Anonymous said...

Dulu paklah dengar suara cina dan melayu ala yahudi ini..la ni Najib..Dia ingat Cina dan melayu bebal nak somong dia., penjawat awam di putrajaya 4 tibu lebih sokong PAS ..Apa sebab? Sebab meka itu dari pantai timur..ambil penjawat awam ikut lah kuota Jumlah penduduk negeri..Melayu berpecah sebab itu cina kuat..

Anonymous said...

terima la keputusan pru 13 dgn redha.. kira adil la.. hehe..
smoge yg menang dapat menunaikan amanat yg diberikan.. peace SelangorKu

Anonymous said...

kata konfirm BN rampas sgor???? wakakaka

stopa said...

tiada perlu berkokok wahai umngok, anda lihat la mcm mana org melayu undi dap, sentimen perkauman yg anda mainkan selama ini telah membuatkan org melayu benci dgn umno, ini menguntungkan puak-2 cina, anda nampak tak org cina telah bersatu, tp org melayu telah berpecah. jgn salahkan anuwar ebrohem , tp salahkan cacai-2 umngok yg rakus dan gila kuasa.

Anonymous said...

hooraayy zul kulum menang kat sgor (mimpi yg tak sudah)...wakakakakak

Anonymous said...

Terus lah mimpi lol... Ke mengigau... Jgn sampai masuk wad gila sudah...

Anonymous said...

hahaha ohhh rupanya aku bermimpi (umngok)

Anonymous said...

KLAKOLAH ORG BN TAK NGAKU KALAH. KESIAN> BN TERUS MUNDUR UNTUK RAKYAT MALASYIA,YEAHH :D
**OPS BLACKOUT PULAKKKK