Thursday, May 2, 2013

Kerja Jahat Pembangkang Dah Mula.... Gerombolan Wanita Berjubah Pergi Rumah ke Rumah

Seorang penduduk Putrajaya membuat laporan polis berikutan datangnya sekumpulan wanita berjubah ke rumah beliau untuk mencalit dakwat kekal ke tangan.

Tindakan Pembangkang sebegini sememangnya telah dijangka. Sebab mereka memang pakar dalam mengamalkan muslihat dan tipu daya.

Harap rakyat tidak terpedaya dengan sesiapa yang mahu mencalitkan dakwat ke tangan selain di pusat pembuangan undi, walaupun mereka mempunyai ramai pelakon terhebat abad ini yang mampu memperdaya rakyat.

Sungguh giat mereka berusaha sampai ke tahap sebegini, kata nak pilihan raya dijalankan dengan bersih.

Ini dia pula yang menyusung ke setiap rumah nak calitkan dakwat kekal. Ini namanya cakap tak serupa bikin. Kenapa yang ini tak dihighlightkan pembangkang yang mereka berusaha nak calitkan setiap orang dekat Putrajaya dengan dakwat kekal?

Yang dihebohkan dakwat yang tidak kekal, yang boleh dicuci.

Entah betul atau tidak kebenaran dakwat tak kekal tu.... Kalau sungguh kata sistem pilhan raya tak bersih, tak adil, kenapa masih nak bertanding...? Kenapa tak tengok sahaja dari rumah SPR buat kerja macam mana?

Kenapa nak terlibat juga dengan pilihan raya kalau betullah tidak bersih sangat kan. Tak perlu bagitahu, dapat agak sebabnya. Sebab nalk tunjukkan dan buktikan bahawa sistem tak adil dan bersih.

Macam mana...? Dengan mereka isu-isu seperti dakwat kekal tak kekal, pengundi hantu Izzah, pemerhati tak memerhati dan macam-macam lagilah. Ini semua taktik kotor pembangkang yang sengaja nak menjatuhkan kerajaan disamping nak memburukkan SPR. Mereka memang dah terbukti keji.

Kalau betullah mereka mentadbir, entah apa nasib negara? Habis semua perkara nak dipusingkan 360 darjah untuk tutup kesilapan dan pertahankan kelemahan. Sebab dalam fikiran mereka ini, terlalu ghairah nak kan kuasa dan takhta, dah tak fikir mana yang baik dan mana yang buruk.

Semuanya dilanggar bagi mecapai agenda dan tujuan mereka nak menakluk Putrajaya dan negara. Berhati-hatilah dengan mereka, agar kita tidak binasa....!

13 comments:

Anonymous said...

Jika mereka datang lagi....sembah dengan air kencing....degil sangat tidak faham-faham... Jom ramai-ramai undi BN pertahankan Putrajaya.

Anonymous said...

Kalau tujuan nak menipu memang sah itu semua adalah gerombolan hantu bungkus PR.Jauhkan diri anda dari mereka sejauh jauhnya.

Anonymous said...

Jemputlah datang kerumah aku..akan aku simbah dengan cili sebaldi.

Anonymous said...

datang jer depan umah maki jer terus bila lagi kan

pkr-melaka said...

BERITA GEMPAR

Pegawai Penerangan PAS Kelantan merangkap penceramah PAS Ustaz Hamid Derani yang cukup lantang menyerang ulamak-ulamak pondok di demi melindungi pembohongan ajaran sesat Parti Bulan kini telah kembali ke pangkal jalan.

Alhamdulillah, inilah tanda-tanda kejatuhan sekutu Syaitan di bumi Kelantan.

ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR

Anonymous said...

Kami tinggal di apartment presint 9. Masuk je bilik kami, kami hulur jari untuk di kaler-kalerkan. Tak cukup jari kami bagi batang pelir pulak....

Anonymous said...

Cuba kita bayangkan....apa kah kaum perempuan cina sanggup lakukan bergini demi kemenangan calon PAS.
Kenapa lah bagsa aku bodoh sangat.Perempuan bangsa lain sedap2 gi berkempen dengan kereta mewah tapi wanita melayu naik lori.

Anonymous said...

parti murahan.cap kampung todi.huhu

Anonymous said...

WAHAI PENGUNDI MELAYU yg akan mengundi BN atau belum buat keputusan untuk mengundi siapa :

TOLONG BACA DAN FAHAM :

Jika anda mengundi semula kerajaan BN yg ada sekarang, LIMA tahun (sudah pasti, sebab Najib akan kekal jadi PM) berikutnya hidup anda akan merana kerana anda akan DIBEBANKAN dengan peningkatan kos sara hidup (minyak, letrik, air, bahan dapur, rumah, tol, yuran pengajian IPT dll). Jika anda berpendapatan TINGGI (lumayan) perkara ini mungkin tidak akan menjejaskan kehidupan anda sangat TETAPI jika pendapatan anda tidak seberapa, siap sedialah! Anda tidak boleh 'ESCAPE' hingga pilihan raya seterusnya LIMA tahun akan datang. Berlaku jujur pada diri anda. Adakah bantuan BR1M sebanyak RM500.00 walaupun
diberi 2 kali setahun akan membantu mengatasi pelbagai kesulitan. Pemimpin kerajaan BN dan kakitangan berpangkat tinggi
sama ada dalam kerajaan/swasta yang mengundi BN tidak akan menghadapi banyak masalah sebab pendapatan mereka cukup lumayan
tetapi ANDA bagaimana?

Orang Melayu/Islam jangan bimbang tentang kedudukan Islam di negara ini. Dalam PAS terdapat ramai ulama yang berjuang dengan ikhlas untuk melindungi kedudukan agama Islam, hatta dengan nyawa mereka sekalipun. Oleh itu jika anda TIDAK mengundi BN, dan PR berjaya membentuk kerajaan baru, kedudukan Islam TIDAK akan terjejas sedikit pun, MALAH akan makin berkembang, insyaAllah.

Oleh itu, FIKIR lah dengan secukupnya sebelum anda memberi undi kepada BN. Menyesal kemudian tak berguna!!

Anonymous said...

lagi bertambah menyesal kalau mengundi pembangkang yg tahu menabur janji tp hamPAS satuapapun.ckupla derita 5tahun yg lepas..say no to PR!!!TAkbir

Dyll said...

Cukup2lah kelentong wahai ahli PR (Friday 03 May, 2013)... Sekurang2nya kerajaan ada juga membantu rakyat dgn bermacam2 bantuan. Sedangkan PR hanya membantu dgn air liur basi, keganasan, penipuan dll.

Silap2 awak pun tibai bantuan yg kerajaan berikan, tak gitu bro. Berpijaklah dibumi nyata bro. Jgn dipinta yg bukan2, yg belum pasti lagi. Nanti menyesal tak berguna. Berjanji memang mudah, tapi lihat 5 thn dah berlalu, berapa banyakkah yg telah ditunaikan oleh PR? Bangun bro, dah senja tak elok tidur ditemani iblis dan syaitan.

Anonymous said...

kesian,nampak sangat kaum perempuan melayu kita ni dapat DIPERBODOH BODOHKAN olih BANGSA LAIN.sanggup naik HILUX.dah macam pekerja PENDATANG ASING.ini seolah2 memberi PERTANDA yang mereka ini bakal MEREMPAT dan menjadi HAMBA DIDALAM NEGARA SENDIRI.

Anonymous said...

Satu undi untuk PR bermakna anda menyokong LGBT, Pluralisme, Libralisme, sokongan kepada keselamatan Israel, menyokong kalimah Allah di gunapakai dalam Bible, menyokong murtad, menyokong pegangan Syiah, menyokong sambutan Maulidur Rasul tidak penting, menyokong Nabi Muhammad spt budak2 kampong saja, menyokong pahaman mengkafirkan seagamanya, menyokong peliwat dan penzina sebagai pemimpin, dan menganggap diri lebih Islamik. Renong2kan lah.