Saturday, May 11, 2013

LANCAU LA LU...! Suka Hati Mau Tuduh Mamak Malaysia Pengundi Hantu..? Sudah Malu Kena Maki.... Video Klip Panaas

LANCAU LA LU kaum mata sepet makan babi....!

Lu olang pun asal usul sendiri datang dari mana...? Ada ingat ka wei apek apek semua...??

Dibawah ini nanti akan berpeluang menyaksikan dua video klip.... Inilah akibatnya apabila barua barua Anwar yang terlalu mempercayai klentong Anwar kunuuuuuuunnya ada pengundi hantu Bangla akan mengundi.

Kerana terlalu ghairah, kaum mata sepet makan babi ini bukan main beria-ia nak buat kerja nak tangkap pengundi hantu kunuuuuuuuuunnya. 

Pantang nampak mana mana individu kulit gelap, wajah seperti hindustan dan india habis semua mereka terjah, sesuka hati nak mintak tunjukkan kad pengenalan.

Siapa beri mereka kuasa..? Anwar Ibrahim...?? Kit Siang....???

Kalau kena dengan individu yang jenis pendiam malas nak melawan, bukan main sakan lagi kaum mata sepet makan babi ini bermaharajalela mendera mereka....

TETAPI, lihatlah dan saksikanlah dua video klip dibawah ini. Padan muka kau setaaannn....! Setan Mata Sepet Makan Babi.....

Silap hari bulan la nampaknya mata sepet makan babi apabila kena serang balik dengan rakyat Malaysia yang mereka sangkakan Bangla Pengundi Hantu.

Kelam kabut beberapa ekor mata sepet makan babi ini meminta maaf kerana berkelakuan melampau mendesak tunjukkan kas pengenalan. Tau takut.....




14 comments:

Anonymous said...

Sahih tak undi PR....padan muka...!

Anonymous said...

lagu yang sesuai sebagai BGM video

http://www.youtube.com/watch?v=yGGblTdflTo

Anonymous said...

dari rumah nak undi mana2 parti lubang taik,sekali kena jerkah dituduh bangla pengundi hantu,terus pangkah BN....malulah sepet,'bangla' tu bahasa melayu lebih fasih dari awak

Anonymous said...

..padan muka cina2 kapiaq ni.. elok dipepah aje haramjadah.2 ni. ni semua aljuburi lahanat munapig sekoq tu punya pasal la..

Anonymous said...

APEK SUDAH KENA TIPUUUU...

Anonymous said...

apa ke bangang la mata sepet makan babi ni....

Anonymous said...

Seman

Mudah betul cina DAP. Belum lagi berkuasa dah tunjuk belang. Dgn sorry je boleh selesai masalah. Dasar rasis. Kpd brother2 hari tu, jangan setakat buat lapuran polis. Heret ke mahkamah. Tui...

Anonymous said...

Hahaha...dasar apek makan babi...peragai pun cam babi....kena maki bru tau sorry....lain kali xde sorry2 der....hayun je skali...ckp melayu pun tunggang langgang lg nak check ic org....yg cina berduyun2 masuk secara haram xnak plak dia g check....dasar mkn babi punye mata sepet....

Anonymous said...

Hoi..zat babi penoh kotoran, ,kerakusan, dsb.

So machamana nak jadi tak bangang ?

Aku tengok nuar jubo a.k.a the Devil of Saint Vaganza pon sama bangang..eh eh jangan2 dia pon makan babi...sebab sama juga bangangnya dengan pemakan babi !

L

Anonymous said...

Saya rasa ada ramai pengundi hantu cina mohon buat penyiasatan

Anonymous said...

Pru 14 nti semua pangkah BN jer! Jgn pgkh setan!

Anonymous said...

Puak PR awal2 lagi menolak cadangan SPR untuk menggunakan kaedah biometrik untuk PRU ke-13. Apa sebabnya...fikir2kan lah...

Anonymous said...

Itu lah belum pegang pemerintahan pusat orang Cina dah mula tunjuk belang!Orang Melayu ambik tak kisah kan? Tunggulah wahai orang Melayu kalau tak kena gaya tak lama lagi gembiralah anda di bawah pemerintahan kaum Cina seperti Melayu Singapura.Salahkan diri sendiri Melayu tak bersatu!

Anonymous said...

PRU14 kena pakai biometric..period..dakwat kekal tu buang masa dengan duit..