Thursday, May 16, 2013

Nik Suriyani Megat Deraman TV3 Pernah Kena Tengking Sebab Tanya Jam OMEGA Anwar, Akan Bernikah Dengan Saiful Bukhari Azlan

Masih ingat lagi bagaimana Anwar mengamuk sewaktu mengadakan sidang media di Kuching Sarawak..? Iya insiden dalam bulan April 2011 ketika berlangsungnya kempen Pilihanraya Negeri Sarawak.

Seorang wartawan wanita bertanyakan mengenai jam OMEGA Anwar yang berkaitan dengan kes video seks China Doll. Anwar tak jawab soalan, sebaliknya Bapa Peliwat Negara ini naik angin...! Saksikan video klip dibawah ini;




Wanita tersebut adalah kakitangan Media Prima sekarang ini bertugas sebagai Penyampai Berita di stesen TV3. Nama beliau ialah Nik Suriyani Megat Deraman.


Nik Suriyani akan melangsungkan perkahwinannya dengan Saiful Bukhari Azlan, mangsa keganasan seks luar tabi'e Anwar Ibrahim.

Majlis persandingan akan diadakan pada 25hb Mei 2013 bertempat di Pusat Konvensyen Taman Tamadun Islam Kuala Terengganu jam 8.00 malam.

Marilah kita sama sama mendoakan agar kedua dua mereka memperoleh keberkatan Allah swt dan semoga jodoh mereka kekal ke akhir hayat....

22 comments:

Anonymous said...

heh...org kg aku jer nih..berani gile dia nih..tabik!!!

Anonymous said...

abis lah nik suriyani doggy shaiful..sebab shaiful bottom

Anonymous said...

Tahniah...Mendirikan masjid adalah dituntut oleh ugama suci Islam.Kepada saudara Saiful Allah bersama kamu menuntut kebenaran dan nama baik kamu.Wallah hu Alam.

goodard said...

peghhhh.... masam tuu broooo....

Anonymous said...

Syukur alhamdullillah. Semoga ikatan ini berkekalan dan membawa barakah hingga akhir hayat.

Anonymous said...

psttt....jgn bagi NUAR renjis or tepung tawar pulak....apa2 pon TAHNIAH n SELAMAT PENGANTIN BARU BRO....

Anonymous said...

Tahniah! Semoga kekal sepanjang hayat. Teruskankan perjuangan. Suatu hari Allah akan tunjuklan kebenarannya. Kuatkan semangat anda berdua, syabas!

Anonymous said...

Tahniah...,

Semoga berkekalan sehingga ke akhirat.

Anonymous said...

Tahniah. Mendirikan masjid ni kerja yg mulia. Semoga bahagia ke anak cucu.

Abd. Hayee said...

TAHNIAH. SEMOGA HIDUP AMAN DAMAI SEHINGGA KE AKHIR HAYAT. MUDAH-MUDAHAN CEPAT DAPAT ZURIAT. AMIN.

Anonymous said...

Nuar jubo akan hadiahkan jam omega tu pada pengantin baru ni.....

stopa said...

adakah nuart akan hadiahkan dildo dua hala utk pasangan mempelai ini??wakakaka

stopa said...

jgn jadi mcm si anas ejen pertemuan najib-sepol tu udah lah,kawin majlisnya macam nak rak siap masuk nona, tak sampai brp bulan, bini bungkosss kain baju,rupa-2nya si anas...aauuwwww.......wakakaka

Anonymous said...

Tahniah Hj Epol Skrin Hijau Baukari

Anonymous said...

Benarlah pesan nabi perempuan sebegini di pertemukan dgn lelaki sebegitu.

Anonymous said...

Selamat Sejahtera Selamanya.

Anonymous said...

Tahniah Suryani kerana anda berani utk menghadapi hidup bersama dengan manusia yg sedang berdepan dgn ujian Allah yg amat hebat waktu ini.

Percayalah... selepas berkahwin anda akan turut dicaci-maki oleh manusia2 yg tidak beriman. Tabahkan hati tetapkan iman anda.

Kalau sekarang anda belum bersedia utk menutup aurat dengan sempurna, akak yakin, ujian Allah ini insyaAllah adalah penerang dan penyuluh kepada jalan HidayahNya kepada anda... insyaAllah.

Allah works in mysterious ways.

Anonymous said...

Assalamua'alaikum... Tahniah kepada Nik Suryani (orang kappung aku jugok) dan Saiful Bukhari. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah Ta'ala, dan bahagia ke akhir hayat. Pedulikan sahaja caci maki dan fitnah manusia yang tak berhati perut tu. Mereka memang tak akan berhenti buat macam tu, hinggalah nyawa sudah tinggalkan badan (tak boleh nak mengutuk lagi, sebab dah mati).

Anonymous said...

cuba kita lihat siapa jadi pemandunya yang lelakinya atau perempuanya.........

Anonymous said...

hnya mampu menepuk dahi masa anwar 'jawab' soalan tu.. listen30x :3

Anonymous said...

perh... sapa drive sapa lepas ni.. hahahahahaha.... publisiti cepat naik..

Anonymous said...

lambatla dorg ni dapa baby... (bini bahan laki...)