Saturday, May 25, 2013

Nurul Izzah Akui Pilihan Najib Tepat...! Khairy Menteri KBS Berjaya Tarik Golongan Anak Muda ke Festival Belia Putrajaya

Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin berjaya mendapatkan sokongan dan penyertaan golongan belia sempena Festival Belia Putrajaya 2013.
  
Golongan belia dilihat benar benar memanfaatkan pelbagai peluang yang disediakan pada festival itu.
  
"Masuk hari kedua ini, saya melihat sambutannya cukup baik. Belia kita begitu bertenaga. Kita mahu gunakan tenaga belia ini dengan cara yang baik untuk kepentingan dan pembangunan negara," katanya kepada pemberita hari ini.
  
Khairy berkata pada tahun depan, festival itu akan diseimbang dengan program ilmu dan kerohanian kerana pengisiannya penting dalam usaha kerajaan membentuk modal insan yang tidak hanya leka dengan aktiviti bersifat duniawi serta kebendaan.

"Saya tidak mahu Festival Belia ini hanya menjurus ke arah hiburan sahaja. Hiburan itu ada, tapi kita seimbangkan program kita dengan acara yang memberi manfaat ilmu dan kerohanian," katanya.
 

13 comments:

Anonymous said...

Who CARES What the she said...Anyway Congratulations to all!

Anonymous said...

DAP sebentar tadi mengaku TIADA Blackout!!! SPR mesti, wajib ambil tindakan. SAMAN DAPigs sehabis habisnya kerana fitnah yang menyebabkan kredibiliti SPR tercemar teruk, huru hara hingga hari ini.

Memang BABI PR BABI PR BABI PR..tidak ada satu pun kebaikan hanya bawa SIAL pada Malaysia.

Anonymous said...

Alangkah BAHAGIA, AMAN TENTERAM dan SEJAHTERAnya Tahah Airku tercinta tanpa Anwar Ibrahim dan keturunan2nya...serta kuncu2 penjilat2nya...

Anonymous said...

Izzah who? D poster girl who is so full of herself????!!!!She should be an actress rather than politician.. coz d moment she opens her mouth, she looks nothing but stupid. Who cares what she said? KJ: keep up d good job. Stay humble.

Anonymous said...

Tuan MIK,
Kredibiliti barisan kerajaan bn samasekali tidak bergantung kpd pandangan nurul izzah. sebaliknya, setiap tindakan termasuk komen beliau hendaklah dikesampingkan kerana beliau terang2 adalah musuh tegar bn. tolonglah, fokus kpd isu2 yg membawa impak strategik kpd kelansungan pemerintahan bn khasnya ke arah pru14. pru13 telah menunjukkan dgn jelas populariti pemimpin kurang penting dibandingkan dgn parti!

Anonymous said...

Waaahhh ... the blowjob artist making her statement. We know why you are making this statement. We have been beaten once in 2004 and we still remembered what happened after that. We are watching.

BTW when is your momma gonna sue your beloved lecturer over the blowjob issue?

Just asking ...

Anonymous said...

Tahniah kepada YB Menteri! Belia terutamanya yang Islam dan Melayu dan Bumiputera lain, sudah lama mahu dijatuhkan tamadunnya oleh penjajah amat bahaya, makin ganas dan tamak Barat-Zionis, dengan arak, pornografi, kebebasan seks, dadah, pelacuran dan sebagainya. Bila tamadun Bumiputera dan Islam kita dah hancur, senanglah melalui sekutu kuat mereka dari PKR/DAP yang amat pengkhianat durjana, nak jajah kembali kita dan bumi tercinta berkat warisan, penat-lelah dan korban nenek moyang kita ini, bezaman lagi sebelum British menjajah dulu!

Makcik Tempurung.

Anonymous said...

Apa apa saja,himpunan belia dlm festival yep semuanya baiik dan bermanfaat ASAL bukan PR Asal bukan Anuar..

hangkedee said...

Perhimpunan 505 vs perhimpunan Belia.Aljub.@al jib gor.

Anonymous said...

syabas KJ, KBS, memperbnyk kan anak muda melayu agar mreka2 sedar betapa indah nya, hdup dlm ngara ini yg di pimpin oleh bangsa sendiri..jgn izin kan kaum yg tk sedar diri asal pendatang printa tanah ini..AWAS!

Anonymous said...

Perhimpunan ni lagi berfaedah dripada perhimpunan Blackout yg xblackout tu.. org22 yg dr Anuar duk bodo cam tu... yg kelab2 mlm dn pusat urut makin bercmbah kt selangor..penguatkuasa pun ckp xdapat kerjasama pihak kerajaan negeri..dpa duk buat operasi pastu timbul balik sarang gro tu..habis anak2 kita nanti,PAS duk war2 kn yg LGE printah penang bgus dr grakan,fund untuk agama islam drpada 19juta dinaikan smpai 60juta.. xfikir kalo anak2 rosak nanti boleh guna duit tu nk pulihkan anak?mintk kt LGE 2000 sb anak dh truk,kluar p kelam tiap2 mlm..nk bg diut tu kt dia supaya boleh pjuk dia ke jaln yg benar..

Masyarakat2...

Anonymous said...

jgn bagi puok pembangkang tumpang sekaki.. biasala jenis ambil kesempatan cepat aje...lepas tu blahh...

Anonymous said...

Saya memang tak faham kenapa orang sokong Nurul Izzah.....Orang bodoh dan bangang je sokong Minah Sex Maniac dan bukan terpelajar seperti bapanya yang hanya tahu berdemo dan pandai cakap tapi tin kosong.Rakyat Malaysia di bandar akibat terlalu taksub dan percaya dakyah kat internet akhirnya nampak macam orang bodoh jer menyokong tin2 kosong hahaha