Monday, May 20, 2013

Otak Pemikiran Pengundi Cina Diliwat Oleh Anwar Mahu Bermain Dengan Api Perkauman...! Best Video Klip Nie...






8 comments:

Anonymous said...

he..he..he....berbulu je Nik ajis bila tengok video ni......celako..celako...celako.....

Anonymous said...

nuar kunyit memang suka meliwat otak sesiapa sahaja termasuk la otaknya sendiri...

Anonymous said...

Hidup lagi babi kat dlm video ni rupanya..ingatkan lepas pru najib dh buang dlm longkang...berahim ali manaaa?zul kulum manaaa?..hasan kayu jati manaaaa?....

Anonymous said...

..aljuburi kalau tak meliwat bkn fcukatan de facto leader la.. zahid.. jgn kasi chance sama aljuburi munapiq sekoq tu.. liwat tetap liwat.. sekali aljuburi meliwat terus2an aljuburi ketagih meliwat.. haramjadah sungguh..

Anonymous said...

Pasti ini komen red bean army dap....hehehe....tak payah layannnn

Anonymous said...

Anon Monday, 20 May, 2013 emak bapak kau berjubur sehingga termengandung dan terlahirnya kau tau nak kutuk orang je. Nah ni ambik kau.

Anonymous said...

kelakar lah murshidul am tibai ni.....hahaha
harap rakan sejawat dia yg murshidul hampas tu insaf dan taubat lah....

wanita johor yg kenal zahid dalam dan luar seluar said...

Cari la rakaman tokoh politik lain..masalah zahid ni sebab dia pernah bersumpah dengan nama Allah tak akan kembali pada umno semasa dalam keadilan dulu..tak apa lah skrg ni dah jadi umno bagus la..tetapi ceramah dan kenyataan dia tak untung pada umno..masyarakat dan islam..mik bayangkan dia ni je kemalangan di kg baru naik kereta cambry syukur masuh selamat..tapi seminggu selepas itu isteri dia pula kemalangan..dan dia ni banyak sangat musibah..jadi harap mik nasihat dia ni buat la kenyataan yg baik walaupun pada musuh politik kita..dia pun cukup kaya dah jual buku dato najib..dan hasil melobi kerja di felda tu..suruh dia pi haji daripada kerap ke spa..umur dah 47..