Thursday, May 30, 2013

Pihak Istana Selangor TOLAK Nama Dr Xavier Sebab Kes Pukul Sewaktu Mesyuarat Agung PKR Cabang Kota Raja

Senarai nama nama Ahli Majlis Kerajaan Negeri Selangor sudah pun terjawab semalam...

Nama seorang gangster taik kucing keturunan estet nampaknya tidak tersenarai setelah pihak istana menyatakan mereka tidak mahu mana mana Exco terpalit dengan sebarang kes mahkamah.....

Dr Xavier pernah bertindak luar batasan memalukan nama baik kerajaan negeri Selangor suatu ketika dahulu, menjadi samseng belasah calon yang mencabar beliau bertanding jawatan Ketua PKR Cabang Kota Raja, klik SINI

8 comments:

Anonymous said...

Ko jgn nak mengarut la.. takde sesape yg ditolak istana. Tuanku titah tak kira siape, asalkan 6 Melayu & 4 bukan Melayu. Jgn nak buat crita bkn2. Kalau Xavier ditolak, tu hal PKR & Khalid. Sial je politician.. sendiri buat keputusan, lepas tu blakang2 tuduh istana. Mmg perangai bangsat!

Anonymous said...

isu kecik ni saje diperbesarkan oleh rejim BN kerana kecewa dgn kekalahan tempoh hari...duit bermillion dh keluar nk pancing undi tp rakyat sgor tendang juga...
so aku malas nak layan sgt cerita mcm ni sbb malas nk layan org kecewa..

Anonymous said...

Exco tak cukup matang.jgn kena syco lepas tu, dipecat cam kes hassan ali.mmm....elok pun BN kalah.patung2 exco melayu.

Anonymous said...

Aku PR pun benci, BN pun aku x suka.so aku mmg benci tgk muka2 pemimpin selangor ni.perangai cam penyamun.

Anonymous said...

Memang tak patut dilibatkan isu Tuanku Sultan tolak perlantikan xavier kerana masalah yang disebut itu tak besar mana pun kalau dibanding dgn masalah moral a moi kangkang yg dikekalkan oleh khalid. Khalid yg mesti ambil tanggungjawab dan bukan lepas tangan serta kata Tuanku yg buat keputusan semua.

Anonymous said...

jangan salah kan istana mb pkr yg lewat hantar nama bukan pihak istana kerana pr tidak sepakat pembahagian exco dap nak lebeh pas pun nak lebeh pkr pun kata selangor bapak dia punya tiap kali nak lantik exco dan mb pr selalu salahkan istana memang banyak masallah betui pr selangor ni dari 2008 tak habis tak habis rebut jawatan gila kuasa betui dia org ni.

Anonymous said...

Supporter pas memang bebal...hassan ali p rush orang murtad pun depa tak percaya..bebal.

Anonymous said...

Sapa yg kecewa ni..bebal betul..apalah lim guan eng bg hangpa makan..