Saturday, May 25, 2013

Ramai Tak Tahu Rupa Rupanya Zahid Hamidi Sudah Berbincang Secara Rahsia Dengan Pembangkang Tapi Mereka Menipu Jua Akhirnya...

Tanpa diketahui umum, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi telah mengadakan perbincangan dengan beberapa pemimpin Pembangkang dan mencapai persetujuan perhimpunan diadakan secara aman.

Bagaimanapun, menurut Ahmad Zahid pemimpin Pembangkang berkenaan "menyanyikan lagu yang berlainan" apabila bersama dengan penyokong mereka.

"Saya meraikan perbezaan pendapat dan bersetuju untuk berbincang dengan mereka. Mereka pun bersetuju untuk mengadakan perhimpunan secara aman dengan memberi notis 10 hari, perhimpunan sepatutnya diadakan di tempat tertutup dan perhimpunan tidak menimbulkan provokasi," katanya kepada pemberita selepas menjadi tetamu program Hello Malaysia terbitan Bernama TV, di Wisma Bernama di sini malam Sabtu.

Persetujuan itu katanya dicapai bagi mengelakkan timbul masalah yang tidak diingini.

Bagaimanapun, Ahmad Zahid enggan mendedahkan nama pemimpin Pembangkang terbabit kerana menghormati kerahsiaan perjumpaan itu. - BERNAMA

Blog MIK - Kalau jumpa ular dengan pemimpin Pembangkang, bunuh pemimpin Pembangkang dulu....! Janganlah percaya kepada juak juak bangsat spesis otak sudah diliwat hanya tahu menjahanamkan negara kita ini.....



11 comments:

Anonymous said...

Mereka ni sebenarnya tak boleh di bawa berbincang. Apa lagi mereka mau? Kalau tidak diambil tindakn tegas perhimpunan tsunami akan berlaku. Macam2 kemungkinan akan terjadi ..kehidupan rakyat keseluruhan turut terjejas .

Anonymous said...

Syabas Zahid-lepas ni dedahkan sahaja nama pemimpin ular tersebut

Anonymous said...

Perbincangan akan mengechewakan rakyat majoriti lagi.

Pembangkang tahu perihal undang undang negara dan dengan segaja melanggar demi mengarahkan tujuan utama mereka ke Putrajaya.

Bertindak segera sebelum semuanya menjadi bubur.

Tiada kompromi kepada pihak yang tidak menghormati undang2 negara.

Kepada Menteri KDN PORM AG hormati pihak majoriti.

Anonymous said...

Undang-undang? Kerana amat arif bab undang undang lah puak PR berani buat apa sahaja. Dengan mudah depa spin situasi untuk melepas diri. Yang bodonya pengikut pengikut yang tongong tahap tertinggi..... pemimpin kata makan taik, pengikut tu pun angguk je.
Untuk pemimpin pemimpin BN, TOLONG JANGAN BUAT KAMI MENYESAL KERANA MEMENANGKAN BN.

Anonymous said...

Pembangkang yang macam mulut longkang yg asyik duduk terkangkang yg ada mcm jembalang ni dah tak leh nak bawok bincang. Mangkuk hayun ni hanya reti bahasa bila belantan FRU dah hinggap kat belakang dan masa tu depa akan jalan terkengkang.

warisantmk said...

Menteri di Jabatan Perdana Menteri(Kehakiman) perlu campur-tangan di dalam menentukan HUKUMAN MANDATORI MINIMA jika YB-YB sendiri terlibat dengan perhimpunan haram.

Dendalah lebih dari rm2,000 supaya YB-YB yang terlibat perhimpunan haram, yang melanggar undang-undang, supaya mereka hilang kelayakan sebagai YB-YB. Inilah satu-satunya cara untuk MENGAJAR mereka.

Anonymous said...

Cikgu"S";
Kalau kita mahu keamanan dan keharmunian bagaikan hidup dalam satu keluarga kekal di nikmati,perlu ada seorang pemimpin pemberani.Melalui undang2 yang sedia ada dan tidak membelakangkan perlembagaan,maka semua tindakan perlu diambil keatas mereka2 yang mahu menghancur leburkan negara ini.Tindakan perlu di ambil dengan kadar segera.Berbincang dengan puak2 ini sama seperti menjirus air ke daun keladi.
Jangan sampai mereka menganggap pehak berkuasa sebenarnya tiada kuasa.Pengecut.
Red Bean Army patutnya dah lama di tumpaskan.Mereka ini sangat berbahaya.Lebih berbahaya daripada Pasukan Lanun Kiram yang mencerubuh Lahad Datu.Lanun Kiram jelas kelihatan senang di tewaskan.Mereka pula tersembunyi ala sarversif.Gerakan bawah tanah.Satu tektik ala komunis zaman zarurat dulu. Sangat bahaya!.
Bertidaklah segera wahai pejuang2 harapan bangsa dan rakyat yang terus setia kepada negara tercinta ini.
Kami mahu hidup aman dan damai.Tetapi kalau orang menjual kami juga mampu membeli.

Anonymous said...

Zahid tak belajar dari Arwah Menteri KDN lama ka? KPN yg lama kah? eka nak Najib Turun, BN merambus.. Itu aja..

Anonymous said...

Tiada sebarang perbincangan lg.tangkap dan sumbat dlm jail.biar mati kering dlm tu.

Anonymous said...

Dah mmg spesis gitu buat apa lagi bincang. Sumbat je dlm lokap.

Anonymous said...

Ikut hadis, kalau ular masuk rumah, jgn bunuh dulu. Tanya "jin ke ular, kalau jin keluar lah engkau".... dan seterusnya hingga penghujung hadis.
Kalau pembangkang masuk rumah, kasi katok dulu baru tanya... mwa ha ha ha ha ha....