Monday, May 20, 2013

SIAL Punya Air Asia..! ZALIM Macam Yahudi... Full Version Kisah Ibu Dan Bayi Dizalimi Air Asia

Memang ZALIM tahap Yahudi...!

Iya Air Asia bersikap terlalu zalim terhadap seorang ibu rakyat Malaysia bernama Izan Suhaila berusia 36 tahun bersama bayinya, Maryam Sofea 14 bulan...

Kedua-dua anak beranak itu terpaksa dipisahkan dengan ahli keluarga yang lain oleh kakitangan Air Asia di Ho Chi Minh Vietnam.

Memang sungguh menyayatkan hati derita yang terpaksa dilalui oleh Izan bersama Maryam akibat kezaliman Air Asia. Tidak ada langsung hati perut dan sikap perikemanusiaan dikalangan pihak Air Asia.

Blogger MIK sedang menghadapi masalah internet dan tidak dapat upload full version kisah ini berserta foto foto. Para pembaca semua sila lusuri kisahnya klik di SINI.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

15 comments:

Anonymous said...

Air Asia mengiklankan promosi mereka di internet melalui google adwords. Tiap-tiap satu klik google akan caj air asia amaun yang telah ditetapkan pada angaran aku lebih kurang 20 sen hingga 30 sen satu klik untuk iklan tempatan. Kalau beribu orang yang klik pada iklan air asia dengan tidak membeli apa-apa produk mereka sudah tentu air asia kerugian beribu ringgit setiap hari.Asal nampak saja iklan air asia di internet marilah kita sama-sama gatal tangan klik seberapa banyak yang boleh.Ini adalah salah satu cara kita mengajar mamat melayu cacat itu dan air asia.Jangan lupa sebarkan.

Anonymous said...

mana satu lagi penting MEMATUHI UNDang2 yg sudah ditetapkan or BERPERIKEMANUSIAAN.....air asia tolong jawab...

Anonymous said...

air asia mana pernah pedulik customer, yang penting untung. Jadi tak payah pedulik bisnes diorang. Tengok si botak celaka tu dah tau takat mana bangsatnya air asia ni. Diorang ni semua mana pentingkan unsur2 kemanusiaan.

Anonymous said...

lepas ni kalau x ada komen dr tauke airasia si mamak QPR tu....kita BOIKOT airasia dia...JOM PILIH MAS....kita tunggu berita jam 8 mlm ni...

Anonymous said...

AIRASIA ADA POKET YANG LUAAAS UTK SAMBAR DUIT KITA, TAPI PUNYA HATI YANG SEMPIIIT UNTUK KEMAKNUSIAAN..AIRASIA(L) ZALIM

Anonymous said...

DAMN Air Asia!

Anonymous said...

Dia ni Melayu Nusantara atau Melayu UMNO ?

tak naik airasia algi said...

ok kita pakat ramai2 dan beritahu majikan kita klau nak buat hari keluarga dengan menggunakan penerbangan kita cadangkan guna MAS dan mungkin MAS boleh kurangkan harga tiket sekiranya rombongan itu lebih dari 10 org.disamping kita tolong MAS masa yang sama kita boikot AIR ASIA.

Anonymous said...

Air Asia penipu boleh blah!

Anonymous said...

Melayu PKR/PAS

Anonymous said...

makin terbuka pekung airasia selepas tsunami cina sesebar.....dari ceo sampailah org bawahannya kurang ajar....hakkkkkk tuiiiii...boikot airasia....pililah MAS

Anonymous said...

Selagi MACAI BOTAK AKA MELAYU MURTAD ni tak minta maaf jangan haraplah nama buruk AA akan jadi cantik. Selama ni pun memang dah banyak kes dengan pengguna/penumpang terkini tambah lagi dengan kes tidak berperikemanusiaan AA kepada ibu dan anak.

AA - ingat ADAM AIR lingkup terjunam ke laut, mulut jangan bacol nanti buruk balasannya.

Anonymous said...

TAHUKAH ANDA MOTTO AIR ASIA Keuntungan diutamakan Kebajikan diketepikan,Tambang murah asalkan saja sampai ke destinasi..

Anonymous said...

hindu air asia ni makan lembu tak dak hati perut,muka macam beruk

Anonymous said...

aku rasa dia ni keturunan toyol, jelmaan toyol