Wednesday, May 1, 2013

TERKINI Dari Ibu Pejabat PKR - Chegu Bard Akan Dipecat Selepas PRU Selepas Video Klip Ini Tersebar BUKTI Anwar PEMBOHONG...!!



14 comments:

kluangman said...

Harap bad lebih jantan selepas pendedahan ini...anyhow 4sure...anwar makin tak berani usik dia

Anonymous said...

Anuar mulut longkang sungguh. Main sedap tuduh sana sini tanpa fakta. Yang paling mengherankan ada lagi yg percaya kat mamat ni

Anonymous said...

Brader..bard ni pn apa kurang dia,sama ja 2 x 5,kaki tmberang.

Anonymous said...

Mulut besaq, batang pun besaq, nafsu lagi besaq... itu dia ANUWAT!!!

Anonymous said...

PENIPU TUDUH PEMBOHONG . HEHEHEH...

dean said...

dah tau yg seorang penipu , seorang penjangak ....... dah engkau orang yg bijak pandai tu caya sangat dgn dia orang tu mengapa ..???
,,,,,engkau orang jugak lah yg bodoh !!

Aku pangkah dahi anwar said...

semua dalam pkr tu sama je...kaki kelentong....dah tahu nak kalah ade saje.....nak dakwat kekal dah buat lepas tu dia orang jugak yang komplen....orang dah biasa buat kelentong tu yang dia bising sangat tu.

Anonymous said...

Ini semua lakonan PKR. Sekejap je tu, Nanti Anwar huloq sekit, insaflah dia dan kembali kepada Anwar. Kau percaya ke mamat ni?

Anonymous said...

Cik gu bard dah tahu dia nak kalah. Jadi dia mesti cari soft ground. Kalau kalah pun dapat penghargaan BN kerana tak percayakan Anwar. Ini semua lakonan. Siapa tak kenal dia ni. Sudahlah temberang dia dengan Anwar sama saja.

Anonymous said...

Anuar tidak peduli kau siapa kalau kau tak bolih bagi apa yang Anuar mahu org itu tak lama dalam parti pkr walau pun kau menjerit dan berguling guling atas jalan raya kena tangkap itu semua terlalu kechil bagi Anuar dia tak pandang pun kau ibarat macam sampah dikaki lima saja.

Anonymous said...

Pembangkang tak ada satu lambang atau satu Presiden sebab semuanya ada agenda sendiri masing2 demi kegelojohan habuan kuasa. Kalau perlu tikam menikam bohong membohong dan tidak menghormati undang2 (dalam parti atau luar parti pun) semua pun boleh balun sebab ini kelompok orang yg berjuang DEMI KUASA UTK KEPENTINGAN SENDIRI ..bukan "DEMI RAKYAT" yg merupakan istilah gimik shj spy nampak alim macam ularmak2 celup. Orang2 macam ni mabuk kuasa macam org yg ketagih dadah sanggup memusnahkan apa saja termasuklah keluarga sendiri demi memenuhi kehendak giannya, walaupun dunia terbalik atau kesejahteraan negara tergadai

stopa said...

blogmaster ni tak ubah mcm bapak seyfool juga hahaha

Anonymous said...

Dalam PKR ni semuanya goyang...macam tanya sama pokok daaa....ini kali Rakyat akan jawab: "Anwar yang GOYAAAAANNG....
: )

Anonymous said...

Bercakap dengan orang kuat jentera PAS sebentar tadi di Pantai Dalam, sememangnya Nurul Izzah bukanlah calon pilihan di lembah pantai, tapi nak buat mcm mana dah Nurul Izzah menang majoriti undi dek sokongan simpati tahun 2008. Ini kalilah, orang PAS lembah pantai pun khabarnya akan senyap-senyap undi Raja Nong Chik sebagai tanda PROTES senyap mereka terhadap pencalonan Nurul Izzah sekali lagi...mereka mahukan calon PAS yang mewakili suara RAKYAT, bukannya calon anak beranak yang mewakili Anwar...