Sunday, May 5, 2013

TERKINI...! Khalid Gereja TUMBANG Di Parlimen Shah Alam.... Zul Noordin Menang

Nantikan keputusan rasmi tak lamaa lagi....!! Allahu Akbaarrr

16 comments:

Anonymous said...

pasai fitnah no 1..

Anonymous said...

Alhamdulillah kalau BN dapat balik Selangor dan Kelantan dan Kedah. Parti suka kafirkan orang, tak boleh pertahankan kalimah Allah, kata tidak wujud Negara Islam hanya Negara kebajikan - parti Islam apa benda??

Anonymous said...

mati hidup semula pon aku xkan sokong PAS bodoh ni...duduk lah celah kangkang DAP...Moga2 dia cpt sedar bila dia mula memikirkn akan kekalahan teruk pd PRU13

Anonymous said...

Kalau betul la anggaplah ini petunjuk Allah. Dosa besar kalau menduakan Allah. Alam kubur besok kalau kita kena tanya cam ne la yea?

Anonymous said...

walaupun aku x berapa suka kat BN S.Alam aku tetap bagi juga undi aku kat kamu.Sbb aku tak nak Bersekutu dan bersekongkol dengan Penghianat penjubor bangsa dan negara.

Anonymous said...

ini bukan pasai fitnah atau suka ka tak suka. aku sangat berharap melayu islam ni bersatu pertahan negara bertuah. jangan terlalu lemah dan taksub kepada seseorang. malaysia tetap milik melayu. jangan dok banding dengan jepun konon selalu bertukar pemerintah kerana jepun rakyatnya hanya jepun dengan agamanya yang satu. kita malaysia pelbagai wajah dan warna.

Anonymous said...

Betul2 ...

Sepertimana kehendak LKS, bandar2 akan dikuasai oleh kaum Cina dengan agenda mereka.

Jangan lupa juga agenda PAP Singapura yang berkait rapat.

Ridzone silver said...

kalo benar ape di kate...ALHAMDULILLAH... tahniah YB zul

Anonymous said...

Kalau PAS dapat bersatu ngan UMNO lagi bagus ,Bangsa lain mesti tepuk dahi tak ada peluang nak cantas orang melayu

Anonymous said...

PAS bukan ISLAM. PAS adalah Parti Ajaran Syiah yg sesat lg mnyesatkan yg mmpergunakan ISLAM demi undi dan nafsu iblis pmimpin mereka

Anonymous said...

zul nordin ko ingat sape yg menangkn ko lpas ni..ko jgn ingt org suka2 bg undi kat ko..jgn hampakn pngundi2 ko ingat tu

Anonymous said...

HIKMAH TERSEMBUNYI...ALHAMDULILAH

TERKINI & SEBARKAN

BANGSA CINA TIKAM BELAKANG

APA TERSIRAT & TERSURAT

BIBIT 13 MEI BERMULA ... ALAHUAKBAR

Anonymous said...

HIKMAH TERSEMBUNYI...ALHAMDULILAH

TERKINI & SEBARKAN

BANGSA CINA TIKAM BELAKANG

APA TERSIRAT & TERSURAT

BIBIT 13 MEI BERMULA ... ALAHUAKBAR

Anonymous said...

Kah kah kah berita kantoi, keja menipu je

Anonymous said...

13 mei x kan terjadi punya pasal bos umno dari gang penakut bini ha ha ha .Anak2 buah dia pun berani dlm blog saja mcm anon2 atas tuh.Bukan cam melayu zaman Mahathir n tun razak melayu berani. Melayu skrg melayu yg berani tangkap gang sendiri saja ,x berani tangkap revolusi jln yg berani.Caya lah Najib x berani tangkap LKS ni kalau berani lama dah LKS N anugay dah kena tangkap. Tun M berapa kali dia tangkap lahanat2 ni dah.Pasal tu dorang ni respek dgn dia. Dengan najib dorang gelak je ha ha ha

Anonymous said...

korg ni semua macai umno..hahaha. ko ingat kalimah Allah itu hak untuk umat islam sje ke??? apa bukitnya manusia lain tak boleh menggunakan kalimah Allah??? Semua umat manusia kat dunia ni boleh menggunakannya.. Orang Malaysia memang bodoh dan Umno bodoh. Allah dn Nabi tak pernah melarang manusia menggunakan Kalimah Allah. Semua mahluk dicipta oleh Allah. Korg balik rumah dan kaji kitab betul2..jangan jadi bodoh..Jangan jadi sakai.. Kalimah Allah itu bukan milik sesiapapun ialah milik semua umat manusia sama ada ia kafir atau tidak.. semua org mati pun akan berhadapan dengan Allah juga.