Sunday, May 5, 2013

TERKINI..! Setakat 12.30 Tengahari BN Dah Dapat 60% Sokongan Rakyat. JOM Tengok Data Ini

Penang

1. Kepala Batas

- Peratusan keluar mengundi 38 % 

- 53 peratus sokongan kepada BN

2. Tasek Gelugor

- Peratusan keluar mengundi 32 % 

- 51 peratus sokongan kepada BN

3. Permatang Pauh

- 23 % keluar mengundi

- 51.8 % sokongan kepada BN

Kedah

1. Alor Setar

- 14 % keluar mengundi

- 58 % kepada BN

2. Pendang

- 27 % keluar mengundi

- 53 % sokongan kepada BN

3. Jerai 

- 31 % keluar mengundi

- 53 % sokongan kepada BN

4. Sg Petani

- 23 % keluar mengundi

- 55 % kepada BN

5. Baling

- 26 % keluar mengundi

- 53 % BN

Perlis

1. Arau

- 40 % keluar mengundi

- 56 % sokongan kepada BN

Kelantan

1. Pasir Mas

- 15 % keluar mengundi

- 57 % BN

2. Bachok

- 19 % keluar mengundi

- 54 % sokongan kepada BN

Terengganu

1. Kuala Terengganu

- 21 % keluar mengundi

- 55 % BN

2. Marang

- 23 % keluar mengundi

- 52 % menyokong BN

Perak

1. Parit Buntar

- 18 % keluar mengundi

- 53 % menyokong BN

2. Bagan serai

- 9 % keluar mengundi

- 56 % menyokong BN

3. Bukit Gantang

- 25 % keluar mengundi

- 54 % sokongan kepada BN

4. Taiping

- 36 % keluar mengundi

- 51 % BN

5. Beruas

- 22 % keluar mengundi

- 51.5 % BN

6. Kuala Kangsar

- 32 % keluar mengundi

- 56 % BN

Selangor

1. Kuala selangor

- 18 % keluar mengundi

- 57 % BN

2. Gombak

- 15 % keluar mengundi

- 57 % BN

3. Pandan

- 11 % keluar mengundi

- 60 % sokongan kepada BN

4. Shah Alam

- 19 % keluar mengundi

- 60 % BN

Wilayah Persekutuan

1. Batu

- 25 % keluar mengundi

- 53 % BN

2. Wangsa Maju

- 38 % keluar mengundi

- 52 % BN

3. Titiwangsa

- 22 % keluar mengundi

- 54 % BN

4. Lembah Pantai

- 22 % keluar mengundi

- 57 % sokongan kpd BN

5. Putrajaya

- 15 % keluar mengundi

- 70 % sokongan kepada BN

Negeri Sembilan

1. Seremban

- 27 % keluar mengundi

- 52 % BN

2. Teluk Kemang 

- 30 % keluar mengundi

- 52 % BN

Johor

1. Segamat

- 16 % keluar mengundi

- 57 % BN

2. Johor Bharu 

- 21 % keluar mengundi

- 57 % BN

3. Gelang Patah

- 22 % keluar mengundi

- 55 % BN

--End--

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

17 comments:

Anonymous said...

babai bang non dgn pakatan haramjadahnya. sudah terbukti kuasa ALLAH sentiasa mngatasi perancangan keji dan jahat musuh2 ISLAM

Anonymous said...

Orang Melayu Singapura ada kata supaya jangan kaitkan mereka dengan pengundian diMalaysia dan jadikan mereka seolah bogey (hantu) untuk dijadikan bahan omok-omokan. Pun begitu nasib mereka dan agama islam ditangangan PAP apa keistimewaannya? Bukan nak jadikan mereka bogey tapi sekadar menyatakan dan memberi peringatan apa hakikat sebenarnya PAP dan DAP.

Anonymous said...

Mik biar betul. Kang org2 BN over confident masalah nanti. Kena terus usaha Tarik pengundi keluar Dan undi BN. Kita tak boleh leka

Anonymous said...

aku nak percaya data ni, mmg harap BN menang tapi dpt mana data ni?

Anonymous said...

Biar betul data ni....aku tgk cam 50-50 jer...

Anonymous said...

Untuk memastikan BN menang diminta dipadamkan/sorokkan dahulu data-data ini (jika dari sumber sah). Data-data ini boleh mempengaruhi keputusan akhir untuk menjadi sebaliknya. Hanya selepas pusat2 mengundi ditutup baru boleh dikeluarkan. Terima kasih.

Anonymous said...

BN-- menang, Bangla_Nepal--senang...

ahlee said...

kamera siling bilik air ohstatzah Aisyah kata betol dia dah kira! ya cayalah kan dia ni Ostazah anak murid Stopa Ali lagi?

art said...

Saya setuju maklumat seperti ini tidak perlu dikeluarkan lagi.

Gerak kerja PR tentunya akan mengambil kesempatan dari data2 spt ini.

Takut2 gerak kerja BN pulak take for granted. Harap mereka still bekerja keras until 5pm memanggil keluar pengundi putih BN.

BN jangan terperangkap.

-art-

Anonymous said...

cakap tidak ada fakta saya pun bolih.kiraan kertas undi pun belum.igt dgn nampak sokongan cukupke

Anonymous said...

Data tak boleh pakai? Belum d kira mana nak tahu ! Syok sendiri

Anonymous said...

Pasir Mas BN tiada calon?

Anonymous said...

kertas undi tak kira lagi....data dah keluar??

Anonymous said...

Kencing belaka . bodoh punya pencacai

Anonymous said...

data ni syok sendiri je

Anonymous said...

data ni dibuat MUNGKIN hasil tinjaun rambang selepas selesai mereka membuang undi, ada dikalangan mereka menyatakan sendiri apa yang mereka pilih

Anonymous said...

Pasir Mas BN ada calon ke?