Thursday, May 23, 2013

Tien Chua Dah Kena Cekup... Ramai Tak Sabar Nak Tengok Bapa Peliwat Negara Bila Pulak Nak Kena...?

Ketua Polis Kuala Lumpur tadi mengesahkan Tien Chua, Tamrin Ghafar dan Haris Ibrahim ditahan mengikut Seksyen 4 (1) Akta Hasutan.

Tindakan pihak PDRM yang mula membuat tangkapan terhadap juak juak petualang negara yang menjadi anasir pengacau dilihat suatu tindakan yang baik dan sudah lama dinanti-nantikan oleh rakyat marhaen yang mahu negara kita terus aman damai.

Meriah dan heboh dilaman blog, facebook dan twitters rakyat bercerita mengenai kisah tangkapan yang dibuat hari ini.

Hampir kesemua yang menyertai chat group ini bertanyakan bilakah Anwar akan ditahan dan dihukum...?


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

27 comments:

Anonymous said...

Setuju 1 billon x ... Bapa peliwat @ Bapa segala penipu ni bila lagi nak ditahan ...

Anonymous said...

COMING SOON.... SABAR PIHAK PDRM MENGAMBIL TINDAKAN KUNCU-KUNCUNYA DULU...LEPAS NIE SIAP KAU...... TAK SEMPAT NAK SENGEH-SENGEH LAGI.

MASUK BALIK RUMAH LAMA........

Anonymous said...

Cadangan untuk PDRM ... tahan Bapa peliwat satu lokap dengan Adam Adli..Kita tengok sapa yang kene ...

Anonymous said...

Cekup, dakwa, dan jatuh hukum maksima, baru la lengkap. Selagi tak jatuh hukuman maksima, gua tak puas hati. Jangan jadi cam kes Saiful, meleret2 kemudian lepas ...

- rural not plural -

shokri65 said...

Salam Perjuangan....Alhamdulillah hamba bersyukur sambil menadah kedua belah tangan kehadrat Illahi setelah mendengar berita ini...diatas tindakan yang diambil hamba mohon selepas ini biarlah Malaysia terus menjadi sebuah bumi anugerah Allah SWT yg tetap aman sejahtera...Terimakasih hamba ucapkan kepada Penguasa yang menitik beratkan kesejahteraan semua rakyat dibawah...moga kalian diberi kekuatan seterusnya untuk menegakkan yang haq dan menenggelamkan yang bathil demi Agama, Bangsa & Tanahair...aminnn..Wassalam...Hidup Islam..Hidup Melayu..Hidup Duli Tuanku...Undi Barisan Aman Hidup (UBAH)

Anonymous said...

Cepat cepat tangkap bapak peliwat nanti dia lari menyorok kat kedutaan turki

Anonymous said...

kalau anwar kena tangkap aku nak ngorat wan azizah..ok lg org tua tu tp ikut jubur jelah.

Anonymous said...

Tangkap.. jangan kasi muka pada pengkhianat negara!
Al Jubs tentu kepanasan sekarang ni.. he he!!

Anonymous said...

biarlah PDRM kumpul seberapa banyak maklumat dulu baru bolih tangkap BAPAK dia pula coz kalau tak cukup maklumat nanti lepas lagi macam kes saiful dimakamah (silap teknik lah pulak)banyak2 sabar lah ye.................

Anonymous said...

Saya mintak supaya petualang negara dihukum sama seperti Amin Al-Maunah. Saya bimbang jika petualang negara hanya sekadar dihukum penjara, berkemungkinan ada orang tertentu yang akan membebaskannya pula. Saya mahu negara ini kekal aman damai dan tenteram. Apakah kita telah lupa negara menjadi huru-hara dan kacau-bilau angkara seorang manusia setelah ia dibebaskan oleh bekas PM. Dalam tempoh 6 tahun negara menjadi aman damai semasa beliau menginap di Resort Sungai Buloh. Apabila di saat beliau dibebaskan, beliau sedaya-upaya ingin menghancurkan negara berdaulat ni melalui hasutan berunsur perkauman dan kebencian sesama Melayu. Dengan DAP dihasut dengan api perkauman. Manakala dengan PAS pula dihasut supaya membenci UMNO yang jelas sedarah, sebangsa dan seagama.

Anonymous said...

Howdy sir,
my age 35 ,received diabetic because 2 years .

.am i able to use herbalife products to fat loss
Formula 1 Vanilla Nutritional
Shake Mix
Energy Drink Combine Afresh Lemon Flavou
is any aspect effect to get a diabetic if know
how to make use
of the above goods can i consider Method 1 afternoon instead of foods.

...pls need help

Here is my blog post - weight loss programs for kids michigan

Anonymous said...

Anon, kau salah tajuk le....sempat pulak nak promosi Produk Herbalife.. Buka blog sendiri le kalau nak buat promosi

Anonymous said...

Peliwat biar akhir sikit..ada kes belum timbul lgi parah lepas ini, biar dia meroyan, bial kena tangkap..sakit pinggang, sakit tengkok, sakit mata sakit lancau dia akan datnang..ceramah 3 jam nampak elok pulak..x nampak sakit. Tp seri muka dia Allah fah rampas awal awal lagi..dia tu sebenar ombie..mayat hidup..tak lebih dari itu

Anonymous said...

AG nanti buat tak tau ja,apa macam

Anonymous said...


dia pun tak sabar nak kena tahan..bila lagi, kena tahan kalu lagi popular dia - boleh gerak segala jentera berdemo habis-habisan

Anonymous said...

aku sgt setuju 100% tangkap Nuar Jadah ni kurung sekali berdua dgn Adam Adli bapok tu!! biar seminggu..kite nk tgk 'hasilnya'.. org kemaruk mcm Nuar tu xblh berlakon lame2..

Anonymous said...

Jangan dok tangkap puak2 kita saja..puak depa pun ambik jugak..yang ramai ikut tu puak2 depa.. babi di pelihara dari kecik di rumah banglow dan tempat yang bersih, bila dah besar sekiranya terjumpa tmpt kotor kesana juga pilihan binatang tuu.. itulah namanya naluri.. demikianlah juga kalau komunis... naluri tetap ke situ jugak..tindakan tegas perlu diambil untuk keamanan semua.. kami cintakan keamanan, tabik polis!..

Anonymous said...

TANGKAP JANGAN X TANGKAP.....mereka mintak kita beri....

Anonymous said...

syabas dato KDN....ini yg rakyat mahu.....TEGAS, BERINTEGRITI, BETUL

Anonymous said...

KDN bagi peluang untuk Anuar larikan diri laa tuu.. sebab tu lambat sikit..

Anonymous said...

Pastikan portal sumber fitnah utama PR disekat oleh SKMM seperti Malaysiakini dan Harakahdaily bagi mengelakkan rakyat daripada terus dihasut untuk menumbangkan kerajaan yang sah.

Anonymous said...

LARI ANUWAR LARI!!!!!

LARI ANUWAR LARI!!!!!

LARI ANUWAR LARI!!!!!

LARI ANUWAR LARI!!!!!

Shaxrynzy Oydyx said...

Tien Chua kena tangkap sewaktu berada kat LCCT...time tu aku tengah kerja kat situ...lambat pulak orang MAHB BG info....tau tau dah kena tangkap...rugi rugi rugi

Anonymous said...

Jgn tangkap abg non, tangkap balaci2 dia jer, dia boleh buat aper kalau balaci2 suma dlm lokap? a) lari ke ke kedutaan turkey b) lari ke Thailand c) lari ke New York

Anonymous said...

Biarkan dia bercakap puas puas dan menghasut rakyat kes yg lebeh besar sedang tunggu dia siasatan belum selesai lagi muking belum diserahkan kepada peguam negara apabila semua nya sudah selesai dari segala sudut dan ada kes baru pdrm bolih buat tangkapan.muking pdrm ada cara untuk menangkap penghasut ini dengan cara semua org tak tahu tiba tiba ada ditahan dilokap siapa yg tangkap itu kerja polis yg dilatih khas.

Anonymous said...

Jom kita mintak ngan AG supaya hakim dan pendakwaraya untuk kes bunuh Sosilawati dilantik semula untuk mengadili kes Anwar Ibrahim sebagai petualang negara. Hakim yang dulu menolak bukti dna yang masih fresh dari lokap tertuduh, sedangkan hakim kes sosilawati pulak menerima bukti dna meskipun dna diambil dari cebisan tulang semata-mata.

Anonymous said...

cacing yg selama ini berperasaan kononnya dia adalah naga berada dalam kepanasan dan ketakutan.