Tuesday, May 7, 2013

Tsunami Pengundi Cina PRU 13 – Najib Sudah Kena Kencing…..


Hampir diseluruh semenanjung tanahair kita dapat menyaksikan gelombang kebangkitan pengundi pengundi kaum cina bersesak-sesak, berpusu-pusu pergi keluar mengundi pada 5 Mei 2013….

Bukan main meriah lagi, ibarat ada pesta! Dikebanyakan tempat kaum pengundi cina datang ke tempat pembuangan undi bersama keluarga. Kalau dilihat mereka seperti mahu pergi menghadiri sebuah majlis makan makan….

TETAPI sebaik sahaja keluar keputusan pengundian maka terserlah dan terbukti rupa-rupanya pengundi cina mahu tumbangkan kerajaan Barisan Nasional yang dipimpin oleh YAB Datuk Sri Najib Tun Razak. Itu sahaja ceritanya, itulah kisahnya…. That’s all folk! Full Stop….

Kaum cina sudah melihat bagaimana indahnya bangsa mereka spesis mata sepet makan babi ini “berkuasa” di Pulau Pinang dan Selangor…. Maka mereka mahu “kuasa mutlak” secara tak langsung mereka akan jadi tuan tanah kepada bumi Malaysia ini.

Kaum spesis makan babi ini sudah kuasai ekonomi negara, sekarang mereka hanya perlukan KUASA, maka itulah kisahnya yang terjadi pada 5 Mei 2013.

Sebelum berlangsungnya PRU 13, kita lihat bagaimana susah payah, bagaimana bersungguh-sungguh Najib “jaga hati” kaum cina. Bermacam-macam kehendak mereka Najib penuhi, berbelanja berbillion ringgit untuk pastikan mereka tak akan tikam belakang…. TAPI segala-galanya Najib sudah boleh lihat sendiri, ianya telah dizahirkan pada kertas undi PRU 13.



79 comments:

Anonymous said...

so DSN, jgn jadi hidung tak mancung pipi tersorong-sorong, laksanakan "INIKALILAH mampos kau orang cina!" Melayu di belakang lu Dato' Seri, jangan takut! alang-alang dah Dato' orang yang jahat dan zalim di mata mereka, biar jadi jahat terosss! UBAH dato' UBAH! Kasi tukar Dato' punya cara nak tarik hati bangsa pengkhianat ini.

Kita gempur!! UMNO itu tunjang orang melayu, bukan orang cina!

Anonymous said...

Jgn bg muka.asyik kt je nak mengalah n beransor.penat org umno sokong najib.bls jasa kami dgn menolong org melayu!

Anonymous said...

aku sokong.... allahu akbar.

Anonymous said...

nak pokok yg subur kena siram n baja dengan baik...begitu jg kita anak2 melayu...mari kita HAYATI bait2 lagu ANAK KECIL MAIN API....dan sedarlah melayu harus BANGKIT n BERSATU agar tanah malaysia ini tetap jd milik kita....

Anonymous said...

Najib Najib Najib
Betul2 kena kencing dengan orang Cina.
Misi pertama Najib adalah menyatukan Melayu Islam.

Anonymous said...

kerajaan dah bagi macam2 pertolongan n peruntukan utk org cina...sek jenis kebangsaan pn sudah di tambah...maka senanglah org2 cina semaikan semangat kecinaan dlm diri anak2 mereka...so...kejaan kena pantau ini semua...

Unknown said...

sayang sungguh la ko kat cina ..najib....padan muka kau....org2 melayu lain dah selalu dah kena tipu dgn peniaga2 cina ni...skrang baru ko rasa perasaan org2 melayu mcm mana.

Anonymous said...

Sayangnya melayu umno aje yg dibelakang ds najb.
Melayu pas dan pkr lebih suka berada d belakang dap.
Harap sangat ds najib jgn nak berlemah lembut
lagi dan bermurah hati pd yg tak sudi...
Mereka cuma nak kuasa tertinggi bukan wang ringgit.

DS NAJIB PERLU LEBIH MENJAGA ORG MELAYU,
BUMIPUTERA DAN KAUM INDIA.

Anonymous said...

Ayuh kita boikot produk dan kedai cina. Mulakan skrg Kempen BUY CHINESE LAST! Kita ajar itu bangsat punya orang.

Anonymous said...

mentang2 ln tahun ni tahun ULAR...DSN sudah kena belit sama otu org2 cina ma....

Anonymous said...

PAP + DAP sudah yam seng sama2 mai...rai itu kejayaan masuk johor n melaka...

Anonymous said...

tidak semua lari dari BN..buat kajian peratusan undi yg DAP menang dan kawasan..umur pengundi jenis pendapatan..yang pasti undi muda yg banyak ke arah DAP. so kerAjaan harus TEGAS , BERANI utnuk merombak sistem membenarkan /mengadakan SEKOLAH BERBAGAI dari kaum ..mohon cuma ada satu aliran ( kebangsaan) jika ingin melihat perpaduan..itu adalah punca utama pemisahan kaum dalam aliran pelajaran....cuma analisis dari yang buta huruf..stk.

Anonymous said...

orang tua berkata ...buat baik perpada-pada buat jahat jangan sekali.meraka minta sejengkal tapi... satu hasta yang diberikan.Lain kali ingat.

Anonymous said...

Saya mahu DSN isytihar atas nama UMNO bahwa UMNO setuju menubuh satu Negara Islam Malaysia dan melaksana Hukum Hudud. panggil pemimpin PAS dan NGO Islam dan Melayu, para akademik dan tokoh ugama, para ulama dll untuk hadir satu konvensyen bagi menerimapakai dan menyokong Perisytiran Negara Islam ini secepat mungkin. Sekarang pemimpin UMNO mesti bergerak atas nama UMNO, bukan BN kerana BN sudah tidak releven. Orang Cina menolak MCA dan BN

Anonymous said...

Saya mahu DSN isytihar atas nama UMNO bahwa UMNO setuju menubuh satu Negara Islam Malaysia dan melaksana Hukum Hudud. panggil pemimpin PAS dan NGO Islam dan Melayu, para akademik dan tokoh ugama, para ulama dll untuk hadir satu konvensyen bagi menerimapakai dan menyokong Perisytiran Negara Islam ini secepat mungkin. Sekarang pemimpin UMNO mesti bergerak atas nama UMNO, bukan BN kerana BN sudah tidak releven. Orang Cina menolak MCA dan BN

Anonymous said...

rasanya Tsunami Melayu sedikit-sedikit dah nampak gelombangnya, tinggal lagi najib bagi tunjuk taringnya ... grab this najib! melayu dan bumiputera lah yang masih sokong lu UMNO dan BN. Ini masa lu kasi kuat saf barisan Melayu dan bumiputera.

lagi satu, jaga hati org2 melayu, bumiputera dan org india di luar bandar sana. mereka masih setia. GRAB IT!

Anonymous said...

u all baikot kedai cin pun tarak guna maaa...ini bukan soal cina kasi naik harga barang ke apa??? ini soal HATI maaa...itu cina ikut saja apa kerajaaan buat dan bagi...tapi bila sampai masa...CINA TATAP CINA maa....yg penting skrg bagaimana mau buat hati CINA TATAP 1MALAYSIA

Anonymous said...

DEMI ISLAM NAJIB, DEMI ISLAM! INI TENTANG KELANGSUNGAN AGAMA DAN BANGSA! TOLAK ORANG CINA!

Anonymous said...

jgn bagi muka pada org cina. bagi kaki. buat seperti Tun M. lu sokong gua tolong, lu tak sokong pi mampos lah lu. sekarang lu tak sokong. pi mamposlah lu.

Anonymous said...

Kempen ABAI + ABC

damm said...

DULU ABU
SKRG
'ABC' sapa buleh sambung '
ASAL BUKAN...

Anonymous said...

YAB PM Dato Sri Najib adalah presiden Umno parti tunjang BN. Setelah solat hajat dibuat, Allah turunkan tanda jelas siapa itu musuh Islam yang sebenarnya iaitu umat manusia berbangsa Cina kafir harbi. Wajibnya sebagai pemegang amanah dan bertanggung jawab ke atas keselamatan umat Islam Malaysia Dato Sri harus bertindak segera memperbetulkan keadaan dengan apa jua cara. Jika tidak akan wujud kumpulan Radikal Melayu dalam Umno sendiri yang akan cuba mengambil peranan dengan kekerasan. Semangat ke arah itu sudah semakin nyata dan jelas kerana ramai orang Melayu yang kecewa. Harap Orang Melayu yang beriman dengan agama Allah iaitu Islam akan sedar akan tanggungjawab menegakkan syiar Islam di bumi Tanah Melayu tercinta ini.. Amin.

Anonymous said...

DULU ABU
SKRG
'ABC' sapa buleh sambung '
ASAL BUKAN...


CINA!!!!!

Anonymous said...

Melayu Pas dan melayu PKR - sudah sudahlah jadi Sikitol.Pikirkan anak cucu korang bila Melayu tidak berkuasa nanti.Marilah kita berganding bahu bersatu untuk menegakkan agama dan bangsa kita.

Anonymous said...

Saya sokong!!!!!!!hannya atas dasar islam saja boleh menyatukan melayu.

Anonymous said...

Anonymous said...
Saya mahu DSN isytihar atas nama UMNO bahwa UMNO setuju menubuh satu Negara Islam Malaysia dan melaksana Hukum Hudud. panggil pemimpin PAS dan NGO Islam dan Melayu, para akademik dan tokoh ugama, para ulama dll untuk hadir satu konvensyen bagi menerimapakai dan menyokong Perisytiran Negara Islam ini secepat mungkin. Sekarang pemimpin UMNO mesti bergerak atas nama UMNO, bukan BN kerana BN sudah tidak releven. Orang Cina menolak MCA dan BN

Tuesday, 07 May, 2013


takbir!!!

Anonymous said...

SURAT TERBUKA UNTUK DS NAJIB. Setakat ini sajalah. Cukup, cukup, cukup DS, setakat ini sajalah DS. Bantulah, perkasakanlah bangsa DS sendiri, sekiranya bangsa Melayu diperkasakan dari segi ekonomi mereka, insyaAllah dalam tempoh 5 tahun bangsa inilah nanti boleh dijadikan tali tempat DS bergantung. Janganlah DS menurut perumpamaan melayu: kera dihutan disusui anak driba tinggal kehausan..apa yang diamal oleh DS sekarang ini ialah: seperti melepas anjing tersepit yang akhirnya mengigit tangan DS...

Anonymous said...

Kerajaan kena amat tegas selepas ini...pelik kerana begitu lembut dan berhati2 bila menjawab atau menghadapi tohmahan dari puak dajjal pembangkang...jawab je lah dengan tegas, rakyat nak kan ketegasan...kerana tidak pandai menjawab fitnah atau terlalu berhati2 ini lah membuatkan rakyat makin lama menjadi percaya kepada isu2 itu...contoh seperti kes liwat anwar...mcmana boleh tertangguh bertahun2 sedangkan rakyat ingin kebenaran...tp jika kes melibatkan pemimpin UMNO begitu segera diadili...kenapa jadi begini...takut kepada pembangkang dan terlalu ingin mengambil hati sampai memakan diri sendiri...

Godisuno said...

ye!!!!! ABC....ASAL BUKAN CINA!!!

Anonymous said...

Itu Ah Jib Gor lebih budu dari Pak Blah lah lah!

Pasal, undi lebih teruk dari Pak Blah lah lah!

Pasal itu jugak senang kena kencing dengan cina!

Ko pikir kalu lu punya adik pandai cakap cina, lu bole dpt undi cina?

Soli lah! lu punya jentera sudahlah sombong nak mampos! sombong turun padang! kaki sebat projek jak tau!

Last sekali, Namawee anak emas ko kirim salam!

stopa said...

syabas Pakatan Rakyat kerana mempertahankan Sgor dari peraampok-2 ini !

Kali ini la.!!hahaha

p.s - jgn terpedaya, anon diatas itu adalah blogmaster itu sendiri...haha

hariz said...

kalau di ikutkan emosi, saya pon mcm kometar lain....belasah je cina cina ni mcm tun M buat....tapi saya tak tahu...dan dalam dilema.....DSN kena tanya penasihat2 "yg boleh pakai" apa yg UMNO perlu lakukan...lepastu terserah kepada kebijaksanaan DSN untuk buat apa yang perlu.....KAMI DIBELAKANG DSN"...buatlah apa yang difikir terbaik untuk agama bangsa dan negara kita Malaysia...allah peliharakan malaysia...

Anonymous said...

Orang Cina memang kaki kacing lebih tepat kiki tipu...Tuhan dia boleh tipu ne kan NAJIB dan orang melayu sekeling.....cina dulu bila sembayang lelat limau betul la ne letak limau plastik..apa barang

stopa said...

abe nok tanya sikit, thn ni BR1M dpt rm1200.00 lagi tak..?? abe dok sabar-2 ni...haha

stupa said...

marah btol cai-2 ni kat cina sbb tolak najib, duit beri,beras beri,kedai murah beri, tp undi tak kasi..salah siapa tu?

Anonymous said...

ASAL BUKAN CINA

BUY MALAY 1ST, BUY CHINESE LAST

Anonymous said...

tadi aku pi chk cina 2 yg aku biasa deal busineess.. ada calit hitam..

sah mampuih la ko...aku x pi lg kedai ko..

mari kita chek jari cina kwsn kita

dan kenali lah musuh anda ini...

Anonymous said...

Dasar Cina ni dah lama gua tahu. Yang aku geram sangat2 ni apabila Melayu tak sedar diri dan masih menyokong DAP sebagai teman pakatan. Nah sekarang kalau masih tak nampak lagi, gua tak reti nak cakap dah.

Anonymous said...

Melayu Pas & Pkr lupa bahawa Cina DAP sememangnya benci dgn Melayu..Adakah mereka lupa bahawa mereka itu adalah Melayu? Atau saja Melayu Pkr dan Pas sedang bermimpi bahawa mereka dipandang mulia disisi puak cina2 ini??

Nescaya, akan tersedar juga mereka ini, bila mereka atau anak cucu mereka dihina atau diludah cina2 ini. Ketika itu baru mereka sedar mereka juga adalah Melayu yg sedang dihina, bukannya hanya Melayu UMNO..Inilah kebodohan Melayu Pas dan Pkr. Yg mereka hina adalah bangsa kamu bkn hanya Melayu UMNO.

Apapun aku bersyukur kerana Allah masih menyangi UMNO. Dgn adanya UMNO, kita masih mampu bertahan dibumi bertuah ini. Jika harapkan mereka, hari ini kita sudah menjadi Hamba atau Barua. PRU13 ini, Allah nak tujunjukkan kepada kita bahawa, UMNO adalah yg terkuat diM'sia. Walau di asak dari puak Melayu Munafik
dan Cina harbi ini, UMNO terus berjaya.

Nah!! Pas& Pkr, setelah anda gadai segala2nya, Agama anda, keturunan anda, hak cucu cicit anda, hanya itu sahaja kejayaan anda??. Berbalaoikah apa yg anda dpt?? Hanya masih mengekalkan Kelantan yg mundur yg seperti kain batik lusuh yg tak pernah anda salin sejak sekian lama..hanya itu sajakah kebanggan anda??

Ingat..!!!! Allah,Islam dan Melayu dicaci dan dihina adalah disebabkan kamu..disebabkan pemimpin dan pengikut kamu. Maka bertanggungjawablah apa yg bakal terjadi kelak..

Anonymous said...

Salam sy pengundi di pokok sena kedah juga agak kecewa pasai sahlan tewas..begitu juga isteri sy yang mengundi pada pukul 3.17pm di lembah pantai ni juga tewas pada pkr..kami agak kecewa..bila keputusan penuh keluaq baru k ami sedar yang cina telah tikam sama melayu..apa pun parlimen kerajaan yang dipegang orang islam sebanyak 109 kerusi cukup selesa untuk menarik mana2 2 ahli lain bagi bersama mereka memerintah secara solo..apa pun lepas ni..cina tanya : alo kawan mana ini jalan maarof aa ? haiyaa..wa tak tau woo..lu pergi tanya sama dap loo..dap musti kasi tolong sama loo...kejam jugak tapi memang berbara la ni..alhamdulillah bn tawan kedah balik..

Anonymous said...

Anon, lu cina ke melayu. Saya ingat lu cina. 95% cina sokong DAP tolak BN. Sekarang kita BUY CHINESE LAST ok. Bila poket you sakit. You semua 95% pergi complaint sams DAP. Uncle lim suroh ubah ma.

Sekarang melayu ubah. Jangan harap RM melayu beli dari cina.

Dari 5 mei aku tukar jadi 'ultra malay'

Anonymous said...

Lepas ni bila buat lagi "Bersih 4" atau "Bersih 5" atau "Perhimpunan Hijau atau Kuning" ke, orang Melayu yang bodoh lagi bebal tu pergi lah himpun ramai2 lagi. Jadi lah barua DAPig lagi. Kita tengok lah nanti yang ramai2 datang tu golongan mane2. Kalau Melayu yang datang, semua itu dah jadi barua belaka.

Anonymous said...

Ini kit siang punya kerja hasut orang - orang cina dengan perlindungan gay tua penipu.

Anonymous said...

Hapuskan srjk cina!!boikot bli brg kdai cina.hidup kan business umat islam melayu.

Anonymous said...

Wa punya ati sudah bedalah... jangan bagi air mata lua jadi bedalah

Anonymous said...

ayoyo, jgn la marah, lain kali itu zul kulum punya tmpt kasi letak umno lawan MCA, mesti umno menang punya......wakakakakak

Anonymous said...

first dia kontrol ekonomi, lepas tuh takluk negeri...lepas tuh takluk negara dan jadi pemerintah, lepas tu tukar undang-undang, lepas tuh sampai election dia main tipu, lepas tuh, ranap lah bumiputera dalam kuasa memerintah negara selamanya, masa tuh nanti nak ngundi pon dia orang dah standby mcm mana nak tipu bagi memastikan undi berpihak kepada mereka dan kuasa mereka kekal. amacam Melayu and bumiputera? ini yang korang nak kan? ko ingat dia orang akan kesiankan ko ke bila dah berkuasa? mimpilah!!!

Anonymous said...

Racist, racist dan racist!!!!!!

Nasir Rizah said...

Cina ni hidup mati dia duit
Dia akan buat apa saja untuk duit

Sokong buy cina last
Bunuh satu persatu perniagaan mereka
Kena fokus... nak boikot semua tak boleh tak mampu kita
Mulakan dengan semua pasaraya NSK
99% pelanggannya melayu

Kalau ada ngo gerakkan kempen ini lagi bagus
Tunjukkan kuasa beli melayu
Kalau nsk dah bungkus mesti Cina semua buka mata dan mula sasau takut perniagaan mereka pula akan jadi sasaran berikutnya

Bukan lama 3 bulaan tiada pelanggan.... mana nak cekau duit bayar supplier pekerja hutang bank dlll
Bagi dia rasa
Kalau persatuan dah taikun besar dia tolong kita boikot sampai banggkrup... lama mana dia boleh support

Lepas ni aku g mydin kalau terdesak sanggat myamar pun dah ada buka kedai borong d selayang ni.. sah sah myamar tu bayar zakat

Lepas nsk. Gaint...
Kalau gaint bungkus cina taubat tak berani main main dengan melayu

stupa said...

wah..cai umngok melampiaskan perasaannya disini...huhuh

sy sokong TS khalid menteri besar sgor, klu tak mesti zul kulum jd MB khennn...wakakakak

lee kuan yu said...

aiseh man, lepas ini wa manyak susah mau meniaga loh, ini mcm wa balik negala wa itu china la, mau mau nangis ...huawawawawa..wa luv u najib !

Nasir Rizah said...

Kita umat melayu kena gerakkan usaha ini berterusan.
Pemimpin terikat dengan dasar dan hubungan dunia dan pasti susah untuk buat tindakan

Anonymous said...

Susahnya nak jadi PM diMalaysia. Kerja yang susah begini pun jadi rebutan. Count me out

Nasir Rizah said...

Buy non chinese first

Nasir Rizah said...

Kawan kawan dalam kerajaan
Hentikan belian dari syarikat cina
Kita lihat mana mana pembelian kerajaan yang masih membuat tempahan dari syarikat cina sah sah tu talibarut dalam perkhidmatan kerajaan
MARA boleh hidup tampa supplier cina
Menteri cina pun dah tak ada untuk memaksa pembelian dari syarikat cina

Bayangkan berapa banyak syarikat melayu boleh untung kalau gerakan ini dilaksanakan

Semua bekalan dan lerkhidmatan kerajaan ada pembekal melayu dan bumiputera

Ayuh bangkit melayu

Jangan pulak dah kaya lupa melayu sokong pr sepertimana banyak yang berlaku sekarang... pembelot bangsa

Anonymous said...

say NO to MADE IN CHINA.....ada brannn......

Anonymous said...

Najib jagan buat muka poyo. Cina sah tak suka hang. Jangan nak memandai pujuk puak babi ni. Bantu MELAYU!!!! Penat aku kempen hang sebulan...

Anonymous said...

Najib mudah di tipu....tukar muhyidin plak jd pm

Anak Lenggong said...

Sebagai orang melayu, Kita kena fikirkan corak pemerintahan sebagaimana harus ditinggalkan kepada anak cucu kita dikemudian hari.

Mereka harus disedarkan peranan orang tua yang memerdekakan serta menaikan nama Malaysia dan mengenali siapa LIM KIT Siang dan DAP..serta apakah punca rusuhan kaum 13mei berlaku.

Wahai kaum melayu ingatlah bahawa pabila Cina memerintah:-

a. Akan adakah lagi kaota bumiputra untuk membeli rumah.
b. Akan ujudkah lagi sekolah berasama penuh, MRSM dan UITM yang disasarkan kepada golongan bumiputra.
c. Akan ujudkah lagi pemberian biasiswa kecil persekutuan ataupun Yayasan disetiap negeri bagi anak melayu.
d. Tengok sahaja contoh dibawah PR di Selangor tanah untuk dibina MRSM dirampas oleh kerajaan negeri..duit zakat pun mau disapu..adakah kerajaan sebegini yang dimaukan.
e. Adakah benar pemerintahan berlandaskan syariah islam dan hukum hudud boleh dilaksanakan oleh melayu PAS sekiranya mereka bersama dengan cina DAP..ataupun hanyalah mainan bibir sahaja.

Saya bercakap bukannya bermakna saya racis tetapi buka lah minda dan lapangkan pemikiran..ini lah hakikat sebenarnya..lihat sahaja apa yang terjadi kepada melayu peribumi di Singapura..dan lihat sahaja apa yang berlaku kepada melayu dikawasan pulau di penang..so fikirkan lah adalah ini kah corak pemerintahan yang kita maukan ditinggalan kepada anak cucu kita dikemudian hari..

Wahai kaum ku yang seagama dan sebangsa..masih belum terlambat untuk kita berusaha untuk membentuk kesepaduan dibawah satu rumpun..BERSATU LAH WAHAI BANGSA KU..buang rasa hasad dengki dan tamakkan kuasa..mari lah kita bersatu demi masa depan anak cucu, negara, bangsa dan agama.

Anonymous said...

Ada Hikmahnya Qada dan Qadar Allah kepada PRU-13 kali ini.
Allah mahu seluruh umat Islam di Malaysia ini berfikir seketika siapakah Melayu Islam dan Siapakah Bangsa Cina terhadap Melayu Islam?
Renungkanlah dan bapa-bapa sekelian ambilah waktu seketika selama 10min pun takpe dan tatap lah wajah anak-anakmu sedalam-dalamnya iaitu zuriat melayu islam kita yang masih kecil kini untuk menghadapi bebanan ini bagi menggantikan kita ini dimasa hadapan kelak . Zuriat Islam inilah yang akan mengundi pula dan menentukan kerajaan dimasa hadapan apabila kita ibu dan bapa mereka telah pulang kerahmatullah. Kita bukan seistimewa Nabi Allah Adam yang dikurniakan Allah kepanjangan usia hingga mampu hidup beratus tahun bagi menyaksikan segala perubahan yang akan berlaku di dunia ini khususnya di Negara Malaysia kita ini .Selepas itu bertanya lah pada diri sendiri. Apakah masih ada keistimewaan untuk zuriat (anak-anak islam ini ) pada masa hadapan jika kafir laknatullah memerintah ?
Kemanakah corak Anak-Anak Melayu Islam dan zuriat kita ini yang akan meneruskan kehidupan selepas ketiadaan kita nanti diMalaysia ini? Selamatkah Akidah anak-anak islam kita ? Berkuasa lagikah Agama Islam DiMalaysia ? Masihkah zuriat Melayu Islam kita yang akan menjadi PM & TPM di waktu itu ? Fikir dan Renungkan lah biarpun sejenak.

Anonymous said...

Kepada semua bangsa ku di seluruh pelusuk tanahair..untuk bangsa cina.....INIKALILAH!!!!!! jgn bagi muka lg kat diaorang ni...

Anonymous said...

A.B.C... pi jahanam bangsa x tahu kenang budi nih..ABC..ABC..ABC..

Anonymous said...

Betul tu!! Buat lah baik mcm manapun dgn puak kapiaq harbi ni pun X terkesan di hati mrk....kr mrk nak KUASA MUTLAK & KEKAYAAN DUNIAWI semata2 (kereta, rumah besar & wang 'kertas') utk ditanam bersama2 mayat mrk nanti....dr kubur akan dibawa ke 'after world' mrk utk dikongsi bersama tok nenek2 kelak....itulah sbb mrk tak henti2 mengejar dunia ini....

PM kata nk buat 'national reconciliaton' tu ape mksudnya? Nk reconcile boleh....tapi hnya dgn pihak yg menyokong BN....bukan dgn musuh yg tikam& main blkg....Kami tahu Dato Seri individu yg berhemah & baik.....tapi bak pepatah...nak mengajar anak....kdg2 kena bgi 'PENAMPOR@OENUMBOK SEBIJIK' pd anak yg kurang hajar....

Terlanjur mrk kata Kjaan JAHAT....kali ni btul2 tnjuk kita BENGKENG...ambil contoh Tun M....mrk menuduh beliau Diktator, Maha Firaun sgala bagai....tapi ternyata dakwaan palsu!!

Teruskan usaha Dato Seri....jadi lah HERO pada berjuta2 rakyat yg masih menyokong Umno/BN...khususnya Melayu, India, Org Asli, Sabah & Srwak. .....HENTIKANLAH sifat baik konon nk menjaga sgt hati@sensitiviti puak X reti mengenang budi ini....

Anonymous said...

Woi kamu semua melayu kuno...BN Umngok akan cuba sedaya updaya mengambil hati org cina utk votes lagi 5 tahun hahaha..korang yg melalak mcm anjing kat sini jangan jadi bodoh..balik rumah sembahyang, ajak anak2 belajar so that bila besar dia pandai, dan dpt kerja elok2. Ko melalak kat sini byk2 pun buat apa? Cina kaya, anak2 semua pandai2..kerja pun kuat..tak payah govt nak kasi bumiputera priviledge pun..diaorg tak kisah. Korang ni semua dpt bantuan kerajaan, tapi anak2 semua bodoh tak pandai belajar sbb mak bapak sibuk melalak pasal org cina..Korang ni pun semua pendatang bodoh. Mahathir keling tu pun bapak dia keling from India..pendatang haram jugak.. tu pun tunku abdul rahman tolong. Kalau dia tak accept conditions to give citizenship to cina india memang malaysia tak merdeka from British. Samapi hari ni lah mahathir keling tu jadi pendatang bodoh. Lain kali pergi belajar sejarah..Dulu sekolah exam pun teruk, tak nak belajar..semua nak kena bagi free sbb korang melayu..ha nilah hasilnya..org melayu kuno bodoh..samapi satu keturunan bodoh...anak2 pun belajar fail, markah tercorot. pastu bila miskin salah org cina. Ini tanah allah punya. jangan sombong. Al quran tak ajar perangai buruk macam ni. Bodoh!

Anonymous said...

Saya sama-sama solat hajat lepas solat jumaat sebelum hari PR. Betul la takdir dan petunjuk Allah; cina cenderung untuk menguasai Malaysia (Tanah Melayu) dan meminggirkan/ menghina Islam. Melayu atas kesedaran Islam dan mempertahan tanah Melayu sebagai tapak Islam.

Lagi satu, tak lama lagi kita akan berpuasa Ramadhan dan lepas tu apa lagi? Hari Raya Aidilfitri! Selama ini sebagai persediaan raya, cina untung berjuta-juta ringgit hasil perbelanjaan orang Melayu untuk raya.

Apa kata kalau boleh buat, kita cuma beli daripada orang islam sahaja untuk persediaan raya. Kalau terpaksa juga beli daripada puak rasis, kita kurangkan belanja.

Sedikit aje kita kurangkan belanja kat kedai rasis secara beramai-ramai, ruginya boleh cecah juta ringgit.

Itu boleh jadi gelombang tsunami, siapa yang sebenarnya menyumbang kepada ekonomi mereka sehingga mereka boleh sombong dan menghina balik pembeli mereka.

Ada NGO yang boleh mulakan kempen?

Anonymous said...

bagus pergi beli kedai melayu je..jgn ckp banyak.

ROSLI ALI said...

cina dari dulu lagi bangsa pengkianat di malaysia aja kaum cina besar kepala ini pon di sebabkan segelintir orang melayu yang memberi ruang.. melayu2 jenis ini mereka terlupa yang mereka sudah tolong anjing tersepit..

Anonymous said...

Hangpa ni bodoh ka apa? kita ada sistem diraja. apa nak takut? Takutkan benda yang tahapa-hapa. takut cina usir, balas jasa org melayu lah. haa, aku melayu, and aku nak tau, kalau aku takda duit nak makan harini, ada melayu nk mai bagi makan, ada india nk offer apa2? ada cina nak belanja makan? its all about money je. sudah2 lah dengan 'Semangat MELAYU'. pandai kalau ada matsaleh ckp "WHITE POWER' korg ckp dia racist. kau tak sama?

Anonymous said...

infact, korg pergi tukar rim kereta kdai CINA, korg pergi kedai Handphone pun kedai CINA. korg nak tintedcermin, kedai CINA? korg punya half-cut, kedai CINA. korang rasa CINA2 ni bersatu dan ada niat nak menjatuhkan org MELAYU?

Sudah2 lah melayu, berhentilah fikir yg CINA itu jahat. kamu yg masih di takuk lama. memikirkan benda yang takpatut.

Anonymous said...

yang komen x puas hati melayu rasis ni agak-agaknya duk bawah tempurung agaknya. takpun x pnh ambil pusing apa cina bangsat ni buat kat FB dan twitter ...

g mamposlah!

Anonymous said...

GERAKAN DAN NAMA PERJUANGAN BARISAN NASIONAL MASEH RELEVEN, KERANA SELAIN MCA DAN PARTI GERAKAN, MASEH BANYAK PARTI LAIN YANG BERGABUNG DI DALAM BARISAN YANG MASEH SETIA KEPADA KEPIMPINAN UMNO. HAKIKAT INI KITA JANGAN LUPA, WALAUPUN KITA BEREMOSI, TETAPI KITA KENA LEBIH RASIONAL, INTELEK DAN BERPEMIKIRAN POSITIF. KEUTAMAAN KEPADA MELAYU DAN BUMIPUTRA JANGAN NAFIKAN, FOKUS YANG JITU KENA LAKSANAKAN. DASAR PELAJARAN RAZAK PERLU DIPATUHI DENGAN MEMPERKEMASKAN LAGI, YANG MANA SRJKC MESTI DIKURANGKAN, BEGITU JUGA SMJKC JUGA PERLU DIHAPUSKAN SEDIKIT DEMI SEDIKIT. TINDAKAN INI BUKANNYA TINDAKAN BEREMOSI, TETAPI ADALAH DEMI MENCAPAI PERPADUAN DAN KEPENTINGAN KESELAMATAN NEGARA MALAYSIA. KETEGASAN INI MESTI JELAS DAN TEGAS.

Anonymous said...

Saya sokong konsep ubah
Buy chinese last

Muhd Firdaus said...

ade lagi yg tak nmpak benda nie?
mmg dol lah.. aku dah 2 taun tak pegi kedai cina.. xde ape pun.. senang je..hakikatnye kite orang melayu mmg banyak pun kerajaan tolong.. masuk giat mara belajar kemahiran pun tak kena duit, orang bagi duit lagi ade la.. masuk uitm yuran murah, dapat kupon makan, anak felda pulak macam2 kerajaan tolong tanggung kalau nak belajar bila di peringkat tinggi,free je, tak payah nak bersyukur ke cam tu? aku tak pikir kalau anak bini kita tak makan org melayu tak nak tolong ,cuma jgn malas, bangla pun boleh kaya duk TANAH MELAYU, Indon pulak boleh jadi jutawan kek sinilah, mengarut je anon kat ats tu
BANGKITLAH SEMANGAT MELAYU di TANAH MELAYU
kepada BUKAN MELAYU JANGAN NAK MENYALAK KAT SINI. PEGI NAIK TONGSAN SANA BALIK CHINA SHUHHHH.....

Anonymous said...

sokong!!! kini kita pula kasii ubah depa, dari sepet terus kasi tutuo, kasi sembelih babi2 tu semua!!!

Anonymous said...

yes bro, setuju!!! kalau darah jadi taruhan, any time any day gua sedia, demi agama,bangsa dan tanah keramat tanah melayu. Allahuakhbar!!!

Shah said...

Betulll.. Melayu kena bersatu untuk ikut konsep - buy chinese last. Impak tetap akan ada kalau kita semua bersatu.
Saya amat berharap juga agar DSNajib akan dapat berkeras dan jgn beri muka pada kaum 'chinky' ini. Mereka dasar manusia lupa daratan.
Moga Allah beri semangat baru pd DSNajib utk melihat kaum yg menyokong BN sepenoh hati. "Forget the TRAITORS".

salimah said...

hebat !!!!!!!!!!!!kasi bantai kapiakkkkkk ne !!!!

Anonymous said...

Saya adalah seorang daripada beribu yang basah kuyup, berdiri teguh ditengah guruh petir diPadang kelab sultan suleiman kampong baru pada tahun 1987 apabila DS Najib, ketua pemuda UMNO menaikkan semangat MELAYU, menghalau Lee kim sai turun Tahta mca kerana mencabar KETUANAN MELAYU, Jika dimasa itu DS Najib telah berjaya melakukan nya, Insyaallah Dimasa ini Ds Najib Boleh membawa Bangsa MELAYU BUMIPUTRA kembali ke tempat yang sepatutnya, Kami bersama Ds Najib, Pesanan telah kami tinggalkan kepada keluarga kami jika kali ini kami tidak kembali.

Anonymous said...

Selalunye orang kata salah politik, salah kerajaan, salah cina dan macam-macam lagi. Perasankah anda jarang-jarang atau tak pernahpun orang kata tentang kelemahan sendiri. Balik-balik marah salahkan orang,takut beri pendapat takut salah. Ramai juga yang tak sanggup berkawan kucing tapi akrab dengan anjing sebab anjing tu beri perlindungan tapi kucing cuma pandai makan. Fikirkan bila anjing tu lapar dan makanan dah habis.