Wednesday, May 8, 2013

TSUNAMI Pengundi Cina PRU 13 - Puluhan Ribu Hadir Majlis Makan Bersama Najib TETAPI....

SOROK PAPAN TARIK PAPAN
BUAH KERANJI DALAM PERAHU
AJAK MAKAN APA LAGI, MEREKA PUN MAKAN...
BILA MENGUNDI MEREKA TAK MAHUUU   HUU HUU HUUUU....



42 comments:

Anonymous said...

ko belanja melayu/bumi & india lagi bagus jib. dorang lg cpt bersyukur wlupun nasi goreng biasa je.

Anonymous said...

memang betul. aku tengok je padang mps seremban di siapkan dengan bergaya sekali utk majlis makan malam najib dgn org cina N9. selama aku duduk N9 tak pernah padang tu digunakan khas utk majlis makan malam sehebat mcm tu. terasa jugak sbb org cina yg dpat makan kat situ dgn najib. tapi masa tu aku cakap tak pa la, najib nak beli undi mereka. kang tak buat kang tak undi pulak. so ok lah. rupa-rupanya tak berhasil pun. 8% je cina undi bn seluruh msia.

tu la, org melayu yang dianaktirikan jugak yang undi ko najib..

Anonymous said...

Yang sudah tu sudahlaaaa. Sekurang kurangnya kita dah tahu hati budi busuk depa dan Tok Jib tahu siapa nak bagi lepas ni.

Anonymous said...

tok najib, pasni derma banyak dan buat grand besar-besaran 1 malaysia 1st class punya makanan bagi makan anak2 yatim. doa diorg makbul. selain buat amal ibadat, cuci dosa jugak ...

dari bagi makan kat cina2 ni -.-'

Anonymous said...

tp aku sayang PM, beliau keje keras ... tapi tulah, puak cinami nitak hargai beliau. kami yg makan kat sudut2 ni jugak yang undi huhuhu

Anonymous said...

harap-harap PM Najib kenal dan insaf sifat bangsa ini.

Anonymous said...

kesian juga. najib yang cerdik pun shok tengok opera cina dan terkena. tg nik aziz pun terus sakit2 dan letak jawatan mb kerana pening dengan drama aktor anuar,kit siang dan kapala pu Singh. cuma nuar je yang cekap dan pandai merperbodohkan semua rakyat.
rakyat jelata sendiri mahu ingat.

Anonymous said...

puak komunis dah kantoi. mampuih lah korang lepas ni.. tembelang dah pecah. baik belanjan org kg yg dah terang menyokong kerajaan.

Anonymous said...

wahai orang islam malaysia. camne kalau pas dan umno berbaik semula. jadi abang adik, buang yang keroh ambil yang jernih. dan tegakkan kalimah allah. undang2 syariah islam sebagai alternatif/berserta kepada undang2 jahiliah yang menzalimi yang ada sekarang.macam islamik banking dan conventional banking la. cina boleh pilih yang dia suka.

Anonymous said...

mereka ini undi dap sebab depa tu takdapat hidayah dan masih kafir. jom kita baiki akhlak kita dan jadi model supaya depa semua masuk islam ramai2.
wahai wakil rakyat umno..kita mulakan dengan solat jemaah kat masjid.. leading by example.

Anonymous said...

Nik Aziz nak ludah muka sapa2 orang UMNO yg datang dekatnya minta PAS dan Umno bersatu....
busuk sungguh hati kalbu Nik Aziz ni ter...

Anonymous said...

Mkn free sapa taknak ..

s

Anonymous said...

Ajib gor, kau bagilah kat kami d sarawak yg banyak membantu, lupa kan cinabei yg tersng terang khianat.

Ibnur Irsyad said...

btoi tu...doa2 anak yatim lbh ikhlas dn dimakhbulkan Allah..dripd dok bg mkn anjin2 yg x mgnang budi !

Anonymous said...

Tsunami 2008 yang dikata oleh Mamakutty untuk menghukum Tun Abdullah Belum habis ke?

Apa lagi yang Mamakutty mahu?

aku said...

lepas ni cuba tok jib tak payah buat sambutan rumah terbuka tahun baru cina...ok tak?

aku said...

kalau betul TGNA yg cakap macam tu, kita dating dekat kat kubur dia je kot? dia tak boleh nak ludah...ha..ha..

Huda Ahsin 2 said...

Memang betul tembelang diaorang dah pecah... tapi sentiasa berhat-hati...

MCA berundur mungkin sebahagian strategi. Bila MCA dah tak ada dalam kabinet & dalam BN... diaorang semua solid masuk DAP...

Beringat-ingat dan berhati-hati...

Anonymous said...

Betul tu bro....sy sokong sgt...

Anonymous said...

tak guna lagi himpun babi2 ini..otak mereka dah jelas mereng kemana..skrg masa nak tolong org melayu dan india..

Anonymous said...

Najib Najib Najib tukar nama Ah Jib Gor pun kena kencing Cina
==================
Ah Jib Gor Ah Jib Gor
One strike of the Chinese Gor
You down like fallen Matador
They laugh at you Hor Hor Hor

====================
Najib harus ingat berapa baik kita lakukan untuk CINA mereka tetap hati BUSUK.

Anonymous said...

Kuatkan ekonomi melayu dan india. Kerajaan yg melayu dan india sokong mesti bantu dan orang melayu dan india mestilah juga gigih berusaha dan kerjasamala untuk masa depan.....

Anonymous said...

Depa ni bagi baju biru, hijau ka semue depa pakai lepas tu depa kencing. Ada juga golongan yang tak boleh berfikir dah jadi macam robot dia hanya nampak golongan dia aja yang betul dua2 golongan ini diketogerikan sebangai golongan yang tak cerdik. Tapi bagi golongan di atas pagar mereka akan berfikir sebelum pergi mengundi inilah golongan yang cerdik.

Anonymous said...

Tak apa, sekurang-kurangnya kita dah tahu hati budi mereka...selama ni kita ingat mereka ikhlas berkawan dengan kita rupa-rupanya tidak....Allah bersama-sama dengan UMNO...

ketentuan Allah adalah rahsia Allah

Anonymous said...

Apa kata kalau umno + pas dalam kerajaan dan boleh implimenkan undang hudud kat Malaysia. Apa kata kalau umno+ pas dalam kerajaan boleh tutupkan penjualan arak,judi dan umah urut yang berlambak kat bandar bandar.Apa kata kalau umno + pas dalam kerajaan gunakan satu aliran kebangsaan dalam pendidikan sekolah sekolah dalam Malaysia. Apa kata, Apa kata...

Anonymous said...

Gua bagi warning kat lu Najib....

PRU13 adalah kemenangan UMNO dan BUMIPUTERA..

Berapa banyak bilion duit yang lu dah tabur kat cina2 tu..???
Dorg menipu lu secara terang2an...
Lakonan wayang PEK JI dorg mampu menggelapkan mata lu dan rakan2 lu dalam kabinet.

Untuk kedepan gua sarankan lu lebih fokus kepada kaum MELAYU/BUMIPUTERA terutama di Sabah,Sarawak,Kedah,Johor dan yang majoriti meyokong UMNO.

Sebelum nak buat janji dan tabur duit SILA SEMAK satatistik undi yang terbanyak mengundi UMNO/BN dan disitulah lu utamakan pembangunan mereka.

Lu salah langkah lu dan seluruh bangsa Melayu dibumi Melayu ini akan menerima padah.

Hidup UMNO
Hidup BUMIPUTERA NASIONAL (BN)
Hidup Tanah Melayu...!!!!

Ayah Man said...

AN UTTER ACT OF DECEIT AND HEINOUS BETRAYAL BY THE CHINESE. AS A RESULT, YOU JUST HAVE SUCCESSFULLY HATCHED THE VERY DISEASE OF DISTRUST AND ANIMOSITY. A NEW DIMENSION OF SOCIAL PROBLEM WE HAVE TO DEAL TOGETHER. WELL, EVERY DOG HAS ITS DAY.

Anonymous said...

Najib oh najib....kau masih layan cina2 sial tu...

Anonymous said...

Dah dasar org x berkitab.. xde dosa menipu.. never trust your enemy...

Anonymous said...

Cina tetap cina.Pru 13 yg menang cina.

Ultra Malay said...

Sketsa Rakyat:Najib kecewa selepas ditipu cina setelah pelbagai bantuan diberi.
Perbualan harian cina:Aiyaaaaa,kita kena sudah tipu maaaa sama anwar.90 peratus sokongan cina pun UMNO tak tumbang.
Kita kena ubah slogan:Saya sukakan peliwat,hari-hari saya kena liwat.

Anonymous said...

depa nk gov yg x corrupt. sikit2 rasuah pun x bole. x kira lah klu PR pun corrupt. yg penting gov mesti telus. next year KRA mesti tunjukan mcmn gov tangani corruption dlm pentadbiran BN & jawab semua tuduhan PR dlm media/tv. pada mereka semua tu hasil titik peluh mereka dari potongan cukai & etc.

Anonymous said...

Tempat gua dua2 dah di pegang oleh DAP. Lepas ni tak payah lagi bagi makan besar2 kat orang Cina. Buang duit dan buang masa saja. Semuanya muka2 menipu belaka. Kalau nak belanja makan, buat lah pada orang2 UMNO saje.

Anonymous said...

Kerajaan kini mesti mengutamakan pelan, program n promosi perpaduan dlm kalangan Bumiputera. Bila perpaduan dlm Bumiputera dh kental dan mantop bru timbangkn program perpaduan antara pelbgai kaum. Program sblm ini yg hny mengutamakn perpaduan antara kaum n melupakan program perpaduan dlm kaum Bumiputera sdr adalah strategi yg sgt silap n makan diri. Jk kerajaan tdk beljar dr PRU13 ni n x lakukn inovasi, PRU14 kerjaan BN bley tumbang. Spatutnya lbh mudah menyatukan dlm kaum Bumi. Boleh mula dgn program silat gayong, solat jemaah, iklan n promo yg lbh bnyk di tv, radio yg x mberi ruang kpd masalah sosial plak..tp mengukuhkan agama, jati diri n ekonomi. Iklan n promo tv, radio sekarng hny utuk perpaduan antara kaum n meminggirkn perpaduan dlm kaum bumiputera itu sdr. Bila perpaduan Bumiputera dh mantop, perpaduan yg lain xde masalah sgt

Anonymous said...

TSUNAMI BUMIPUTERA PRU 14, INSYAALLAH..

Anonymous said...

Najib kata cina kena tipu oleh dap. Tapi dia pun kena tipu dek cina... kesian

Lepas ni tutup aje sekolah cina. Aku dah naik benci tengok cina2 kat bandar. Kalau najib masih bengong lagi nak jilat tangan cina, aku cadang kita bogelkan dia macam pak lah.

Aku ingin lihat sangat najib jadi tegas menjaga maruah org melayu dan bangga dgn kaum ini. Kami tak pernah minta sedekah atau merayu pada cina utk apa2 bantuan tapi mengapa najib bodoh sangat ingatkan undi cina tu penting sangat. Bodoh. Harap najib jgn jadi bapok lagi.

Inilah peluang utk najib menaikkan org melayu ke tahap yg lebih tinggi. Kembalikan DEB dan jgn jadi pengecut lagi.

Anonymous said...

sokong tu bro...wlpn x semua cina sokong DAPig tapi lagi teruk dr melayu yg x reti2 nak sokong melayu sendiri...yg mereka tau asyik nak bunuh membunuh sesama sendiri jerrrrr.....boleh tak korang MELAYU bersatu menjadi SATU BANGSA yg teguh...bukankah maaf memaafkan itu mengeratkan lagi silatulrahim....

Anonymous said...

Jangan lah membazir duit kerajaan bagi bantu orang2 Cina Malaysia ni. Mereka bukan tahu kenang budi. Yang dia tahu menipu dan menikam dari belakang.

Anonymous said...

berhenti bantu sekolah cina. tubuh lebih banyak sekolah tafiz yang lebih canggih supaya lebih ramai professional berilmu islam yg dalam

Anonymous said...

Mca drop semua mungkin sbb 2
1. Balas dendam pada penyokong... So skrg yg sokong dap jgn mintak tlg cina mca. G jumpa cina yg diaorg pangkah. So kononnya diaorg dap ambil alih masalah rakyat cina
2. Nk masuk dap

Terasa said...

Simpati dan sakit hati bila melihat mereka dtg beramai2 dan makan mcm ...... Bila ditanya dlm majlis makan malam, dgn megah mereka janji nak sokong BN. Tapi sebaliknya bila hari mengundi. Mereka berkomplot utk jatuhkan org Melayu dr memimpin kerana dihasut oleh parti racist dap. Mmg bodoh sokmo mereka.
Saya cadangkan dimasa akan datang, semua jamuan yg diadakan tanpa mengira kaum. Supaya org melayu dan india boleh melihat dgn lebih jelas muka pengkhianat2 ini.
Bgmnpun - kami tetap menyokong kepimpinan DSNajib - InsyaALLAH - BN akan lebih berjaya akan datang.

Anonymous said...

Kalau gua jadi PM, BR1M3 dan seterusnya adalah RM3000 untuk satu keluarga. Yang bujang RM1000. Bayaran 2x dalam setahun. Tetapi khas untuk ahli UMNO, MIC, semua pengundi Sabah dan Sarawak dan hanya 8 peratus saja dari MCA. Yang lain2 tu tak payahlah. Buat membazir duit kerajaan je. Dari pd bagi kat dia orang yang tak mengenang budi lebih baik bagi kepada yang menyokong kerajaan. Dah tentu dapat lebih banyak punya. Ape macam. Best tak.