Monday, May 13, 2013

URGENT..! Anda Setuju Hishamuddin Kekal Sebagai Menteri KDN...? JOM Undi

JOM kita mengundi....! Klik SINI

23 comments:

Anonymous said...

Di harap PM tak lantik semula Kerismudin ni jadi menteri KDN. Kalau nak lantik jugak, buat la satu kementerian baru khas untuk dia iaitu Kementerian Amaran Malaysia.

Anonymous said...

Kalau Najib masih lantik sepupu dia Si Hisham Pon Kerismudin atau diri dia sendiri sebagai Menteri KDN hanya satu sebab yg masuk akal 'nak tutup kes Altantuya'.
Aku pikir2 le.

Anonymous said...

Bagilah peluang kpd orang baru plak, dia ni dah tak releven lagi di KDN, tempat lain mungkin dia perform lagi baik..

cannonkapit said...

Org yg paling layak menggantikan Dtk Hishamudin ialah Dtk Noh.Dtk Noh tegas.

Dtk Hishamudin banyak pengalaman dlm kerajaan.Elok juga beliau menerajui kementerian lain pula.Beliau pernah menyandang jawatan Menteri Pelajaran.

Anonymous said...

Jawatan yg paling di idam idam kan oleh DAP ialah Menteri KDN...

Anonymous said...

tak nakkkkkkkkkkkkkkkkk

Anonymous said...

Tak setuju.Perlu diganti dengan YB lain yg lebih tegas dan berani.

Anonymous said...

Saya mahu Dato Hamza Taib jadi Menteri Dalam Negeri..Saya mahu yang garang2, yang tak kompromi dengan species Jahat terutama macam Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng yang terang2 menghasut rakyat membenci kerajaan. Saya tak mahu menteri yang hanya beri AMARAN. Saya mahu menteri yang AMBIL TINDAKAN!!!

Anonymous said...

TAK SETUJU....cari YB lain..yg TEGAS dan MENGAMBIL TINDAKAN kpd mereka yg melanggar undang2 negara...

Anonymous said...

Bukan setakat hisham tidak perlu dilantik menteri kdn zahid hamidi pun sama juga tidak wajar dilantik sebagai menteri pertahanan.hisham dan zahid ni beruk 2 x 5 ja.laki bini semua berlagak pakai rider kesana sini buat orang meluat.mereka ingat orang suka ke?orang menyampah!

Zahid pula ada skandal kahwin dengan seorang pramugari di luar negara.bini dia midah buat muka botox.

zahid dulu pernah pukul pasangan anak perempuannya.sampai hari ni kes tak selesai.

bawa motor besar dia isi dalam charlie tudm.ketika pm sibuk bekerja,dia sibuk dengan program bermotor dia sana sini bersama dengan hisham.mereka hanya fikir kepuasan dan lagak
mereka sahaja.


anak-anak zahid pula sibuk projek2 mengarut

bodyguard bini mengalahkan bini pm dan permasiuri agung.bagi bini pakai jet atm sesuka hati.apa ingat itu mak bapak mereka punya ke?

zahid pernah pakai jet peribadi pergi mekah 2 tahun lepas.sampai hari ini dia tak jawab2 lagi isu itu.

hishamuddin pula pakai helikopter cina danga bay masa jatuh hari tu.apa hubungan hisham dengan cina itu sampai begitu istimewa sekali?

dua2 ekor ni tak wajar jadi menteri kerana lagak mereka dan bini masing2 buat orang lagi meluat dengan umno.

Anonymous said...

Sudah sudahlah hisyamuddin ni. Tukor ler plak ke kementerian lain yg memerlukan tokoh tokoh jambu macam ni.

Anonymous said...

No to keri kontot almudin

Anonymous said...

Dia paling layak teraju kementerian pembangunan wanita dan masyarakat, tempat kak ijat dulu! PM boleh handle kementerian tu sebelum PRU13, sure dia pun boleh.

ManBonda said...

Carilah yang " bertelur "

profit said...

SETUJU DI BUANG JER

Anonymous said...

Hisham memang tak nak duduk kdn ni dari awal lg..to PM yg suruh..kempen tolak hisham menteri kdn mcm ni dia lg suka..

Anonymous said...

Tak setuju. No action taken. Lembik. See what happen now.

Anonymous said...

Menteri Dlm Negeri bukan jawatan kegemaran Hisamudin pun PM nak bagi dia pengalaman sebab dia ni pun bakal PM pd masa depan.Ramai komplen pasal Hisamudin dan KDN yg lembik dann tidak pro aktif.Sebenarnya semua menteri membuat keputusan bertindak atas arahanpersetujuan PM dan Jemaah Menteri.

Anonymous said...

cari lah orang lain.hang tuah ke,hang jebat ke.kalau tidak hang kebun pun boleh.tapi jangan orang ni sudahlah!!!

Anonymous said...

TAKNAAAAAAAAAK!!! Tak habis2 dgn amaran dia tindakan 0. Pengecut giler. Lagak cium keris laksana Hang Tuah bila kena tegur dgn cina... Terus minta maaf.. Dey apa barang punya Hang Tuah!!! Hang Kebun boleh laa.

Anonymous said...

Orang Turki tak berapa sesuai, cari lah orang yang ada darah India.

Anonymous said...

kalau dilantik juga jadilah menteri yang tegas dan berani...sejak dato pegang jawatan kdn banyak rusuhan dan penyuludupan dadah.....nampak sangat kdn terlalu lemah. .budak-budak muda pun banyak yang kurang ajar......dap ambil peluang dengan kebaikan dato harap ambil perhatian

Anonymous said...

rahim noor sesuai jd menteri pertahanan...hishamuddin ni lembik (manja),,,lembut (pondan)....lemah longlai pegang KDN pun failed!!! dia kuat bila polis keliling jd barua dia lak...sepatutnya menteri amaran keras sgt ke derr ni buang je...xlayak pegang xmcm arwah bapanya yg kuat jd PM...