Sunday, May 26, 2013

Waktu Rehat Kongres PKR Di Dewan Sivik Tadi Nurul Izzah Dan Sam Ketot Tonton Video Klip Ini Banyak Kali Sebab Tak Ada AMK Boleh Buat Macam KJ

Aksi bersahaja Menteri Belia Dan Sukan, Khairy Jamaluddin mempamerkan bakat seni beliau bermain drum sewaktu sesi jamming di Festival Belia Putrajaya semalam....



10 comments:

Anonymous said...

Steadylah YB...orang lain tu hanya tahu pukul drum HASUT dan FITNAH nak menjahanamkan bangsa dan Negara...mesti jealous tahap gaban dengan KJ!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Wah, tak sangka KJ layan Blues rentak BB King, John Lee Hooker, Muddy Waters. YB jom kita jam.

Anonymous said...

Ya sepatutnya YB YB BN mesti berkebolehan ketepi atau ketengah di majlis majlis cuma jangan berlebih lebih sangat. Mereka patut menjadi contoh kepada rakyat Malaysia bahawa berhibur itu tidaklah menjadi kesalahan. Janganlah dibiarkan orang Melayu hidup dalam suasana pudar tanpa keceriaan dan keriangan atas alasan agama.

Anonymous said...

PKR apa berak pemimpin diorang yg muda atau tua pun hanya tahu menyuap penyokong muda mereka dgn hasutan caci maki,ugutan dan segala gala yg perlu utk mencapai matlamat rakus pemimpin mereka..

Anonymous said...

Awesome saudara YB Khairy....Teruskan usaha anda bersama orang2 muda selitkan jati diri sayangi agama,bangsa dan negara

Anonymous said...

YB KJ....perbanyakkkan akativiti untuk Belia....syarikat-syarikat korporat kena banyak menyokong kerajaan agar belia bergerak aktif...

Kalau Belia kita asyik dengan ceramah kosong PR tu pun...." tak ubah seperti Buang Masa dan Dapat Dosa ".....

Anonymous said...

Aku tak pernah nampak sebarang bakat yang ada pada Nurul Izzah.... yang banyak dipaparkan di YouTube pun...ceramah yang Menjerit-jerit, Mengutuk, Mencarut....semuanya yang jenis tak Beradab.......

Ibu Bapa ....Melentur Buluh biarlah Bermula dari Rebungnya.....

Anonymous said...

Bilik pensyarah tu betul ke....? Mcm x caya

Anonymous said...

Faham ke cara orang kita pilih bini. Bini dipilih mestilah ada ugama dan akhlaknya baik. Tapi sebelum kahwin dicarinya girlfriend yg boleh dipakai dan diusung kesana sini. Bukan nak buat bini pun. Gitu juga masa najib dulu buat festival utk belia, penuh sesak dgn orang. Dia orang pergi nak suka2 saja. Tapi masa undi pilih pembangkang kerana pembangkang pandai ambil hati org muda dgn janji2nya. Apa hal sikhairi ni masih berkhayal lagi. Sebagai menteri cubalah selami isi hati para belia. Apa masaalah mereka dan apa yg mereka mahu dari kerajaan. Kalau nak berpesta baik jadi menteri pesta tak payah jadi menteri belia. Belia memang selalu dikesampingkan malah sukan lebih diutamakan. Patutnya belia patut diletakkan dibawah kementerian pembangunan usahawan dan menteri dipilih mestilah yg tau buat kerja dan tak semestinya dari wakil rakyat saja.

Anonymous said...

Wallawei! Salut Bro KJ! Ini macam la mau jadi contoh dan idola kepada anak muda...Islam tak pernah mengharamkan berhibur jika kita tau akan hadnya (perkatan "Had" kalau jamak disebut "Hudud")...jadi, kepada puok-puok yang kononnya mempertahankan "Isle", jangan dok ghoyak puok mung saje yang hebat dan handal, biorlah bersikap sederhane...bak kata DSN semalam, Ular kalau menjalar di akar tak akan hilang bisanya! Dan inilah yang telah dibuktikan oleh saudara KJ kita wei! Biorlah besederhana dalam segala hal...jangan dok riak dengan ilmu "Isle" tenggelam timbul seperti puok sebelah sane..apapun, STEADY BN! The Blues Untuk Kito! SAYA ANTI ANWAR IBRAHIM!