Monday, May 27, 2013

XKLUSIF....! Apabila Terlalu Sibuk Sebagai Wakil Rakyat, Waktu Untuk Lakukan Hubungan Seks Diabaikan.....

Pembangkang teruskan juga niat jahat mereka menganjurkan 'finale' atau kemuncak Perhimpunan 505 pada 26 Mei bagi menghasut rakyat supaya menentang serta menumbangkan kerajaan Barisan Nasional yang sah dipilih melalui sistem demokrasi peti undi pada Pilihan Raya Umum ke 13 lalu.

Hakikat BN menang walaupun kurang tujuh kerusi parlimen lagi berbanding PRU 2008 tidak dapat diterima oleh Pembangkang khususnya Anwar Ibrahim.

Sekutu PKR, PAS dan DAP sudah pun menerima realiti bahawa mereka gagal untuk merampas Putrajaya kali ini walaupun sungguh yakin dan percaya ia akan berlaku.

Namun majoriti pengundi tetap bersama BN dan mahu kesinambungan pentadbiran negara terus berada di bawah naungan BN.

Malah dalam tentangan pembangkang terhadap keputusan pilihan raya yang diurus oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), pemimpin pembangkang tidak segan silu mengangkat sumpah sebagai Ketua Menteri di Pulau Pinang serta Menteri Besar di Kelantan.

Dwi standard atau sikap hipokrasi yang dipamerkan oleh pembangkang telah di cemuh oleh rakyat mahu wakil-wakil rakyat yang dipilih untuk pantas memberi khidmat dan menyelesaikan berbagai rencam masalah rakyat.

Rakyat tidak mahu ahli politik terus berpolitik meskipun gendang PRU ke-13 sudah lama mati.

Rakyat mahu keadaan yang aman, hidup yang tenteram serta suasana yang kondusif untuk meningkatkan kualiti sosio-ekonomi mereka.

Keadaan yang tenteram, kacau bilau dan huru hara ditambah dengan suasana politik negara yang terumbang ambing sudah tentunya tidak akan membolehkan rakyat mencapai aspirasi kehidupan yang lebih sempurna.

Namun inilah keadaan yang mahu diwujudkan oleh Anwar dengan menghasut penyokong-penyokong pembangkang membuat bantahan jalanan serta menimbukan keadaan politik yang tegang.

Apakah perbuatan Anwar untuk menimbulkan perbalahan dalam masyarakat atas sebab beliau kecundang ke Putrajaya menjadi alasan untuknya bertindak di luar batas undang-undang negara?

Pada fikiran Anwar biarlah Malaysia terbakar hangus asalkan hatinya puas bak seperti orang yang ingin melepaskan dendam kesumat dan rasa marah tiada kepalang.

Jika Anwar tidak dapat apa yang dicitanya biarlah Tanah Melayu yang keramat ini turut hancur lebur sebagai balasan kerana menghancurkan impiannya menjadi Perdana Menteri.

Sebagai agen kuasa Barat serta pelobi Yahudi yag teguh berdiri di belakangnya, Anwar akan melakukan apa sahaja untuk menjayakan agenda jahat pendokong dan tuanya yang menyembunyikan identiti mereka.

Tidak terfikirkah penyokong Pembangkang di mana Anwar mendapat kekuatan dan keyakinan di dalam perjuangan politiknya jika ia tidak disertai dengan sokongan moral serta kewangan yang besar.

Bukti sudah cukup tersebar luas samada di dalam media atau internet pembabitan Anwar dengan tokoh-tokoh besar yang berkait rapat dengan gerakan Zionis-Yahudi.

Tidakkah kenyataannya yang secara terangan menyokong kewujudan dan keselamatan negara haram Zionis Israel sudah cukup untuk menyakinkan penyokong pembangkang untuk menolak individu seperti ini?

Malah sebaliknya berlaku hinggakan Anwar berjaya menipu orang Melayu bahawa kononnya dek kerana beliau dizalimi dan ditindas maka perjuangannya adalah untuk menuntut keadilan.





Sebenarnya perjuangan Anwar hanyalah untuk dirinya sahaja supaya beliau dapat duduk kerusi empuk Perdana Menteri dan berkuasa ke atas segala sesuatu di negara ini.

Penyokong pembangkang perlu tanya kepada diri mereka sendiri apakah bentuk bantuan atau pertolongan yang telah diberikan oleh Anwar untuk meningkatkan kualiti hidup mereka dan keluarga?

Apakah dengan bersama-sama menyokong Anwar untuk sentiasa berdemonstrasi dan melakukan protes jalanan mampu memberi kehidupan yang lebih baik kepada mereka.

Jangan haraplah jika Anwar menjadi Perdana Menteri beliau akan mengotakan janji-janjinya.

Contoh isu Kampung Buah Pala dan Kampung sudah cukup untuk membuka mata rakyat seluas-luasnya mengenai pembohongan dan temberang Anwar.

Apakah rakyat yang cintakan keamanan, berpegang kuat kepada ajaran Islam serta sayangkan tanah air yang bertuah mahu benarkan seorang individu menghancurkan sebuah negara yang begitu payah dibina dari sekeping tabah yang gersang kepada kemakmuran yang kini melimpah ruah dinikmati oleh semua?

Adakah rakyat akan hanya berpeluk tubuh tanpa melakukan apa-apa dan membiarkan Anwar melakukan apa sahaja mengikut kehendak hatinya bersama-sama penyokongnya yang turut mahu melihat negara ini mundur disebabkan keadaan politik yang parah....?

16 comments:

Anonymous said...

PANTAU SAJE.

Anonymous said...

Brader, aku ada kawan org pas, hati dia mmg dh ttutup utk mnerima knyataan, puas aku explen tp dia tetap dgn pegangan dia, aku tnjuk video stopa ngn fatwa2 ajis pencen pn xjalan, aku kna tarbiyah ada la.. sbenarnya krosakkan dh pn tjadi, mmg ssh nk mperbetulkn diorag.

Anonymous said...

Aku setuju dgn Brother di atas. Puak2 PAS memang dah ROSAK KEKAL. BRAIN DAMAGED. Hanya Allah saja yang boleh beri diorang hidayah. Kita pun tak mampu dah. Aku dah try beberapa orang. Memang dah tak boleh tolong. Itulah penangan bisikan Dajjal.

Anonymous said...

Bro dia kata dapat undi popular 52%.. lebih 45% dari kapir.. depa peduli apa pasai nuar. nuar just alat depa ja untuk rampas kuasa..

Anonymous said...

Orang kau celup dalam laut pun PAS tetap dakwa gambar itu fitnah. Anwar main bontot PAS tak percaya. Tunggu Anwar masuk BN barulah PAS percaya Anwar kaki bontot

Anonymous said...

penyelesaian untuk PAS yang berbentuk kultus adalah cantas pemimpin mereka dulu seperti pengikut2 alarqam dan ayah pin... bukan salah ayat quran yang dikumat kamit dibibir tetapi tafsiran mereka yang songsang... majlis agama mesti lebih tegas menegur dalam bab ini...

Anonymous said...

Aku pling sdih bla sorg ckgu kelate di sek rend tbaik d negeri perak kata dpan guru bsar & ptdbir2 lain... Celaka UMNO buat fitnah vdeo sex stopa spender ni!!! Tak abis2 buat fitnah sex.... Org org kelate yg keje kt negri org...tlg2 le sdar ke diri...awak 2 dh le idup kt tmpat org...nak maki2 umno dpan pduduk temoatan pro umno...ko blik kelate la...benti jd cgu....ko keje gan gomen pas ko...tau langit tgi ke rendah..nak idup sng tp ko biar mak bapa sedare mara ko di kelate idup susah...ape hukumnye tu? Leh msuk syurga ke idup sisah negeri mundur?

Anonymous said...

Aku pon setuju...mmg Allah je yg mampu membukakan mata hati mereka yg dah tertutuo tu...mesti akan ada satu kejadian yg bilamane berlakunya peristiwa itu maka barulah mereka tersedar dari mimpi....xpe bro...kita sama2 tunggu....

Anonymous said...

Salam perjuangan! jgn sesekali kita berputus asa bro...biar pun mereka ini sama sekali menolak hakikat kebenaran yang terbentang luas kita tetap meneruskan perjuangan ini hingga ketitisan darah yg terakhir!!!! Allah bersama kita..!!Percayalah!! Akan tiba harinya bilamana walau ape yg keluar dari mulut mereka akan bertukar menjadi hanyir seperti bau darah dan nanah!!!

Anonymous said...

Pembangkang hanya tahu memprotes,mencari kesalahan orang lain serta memutarbelitkan kenyataan yg betul.Tiada apa yg boleh dibanggakan dgn pencapaian PR di Selangor, Pulau Pinang dan Kelantan.Pakatan hanya tahu menghasut dan bercakap kosong sahaja.

Anonymous said...

Org kelantan mmg mcm tu bro..menumpang tmpt org pastu x sdr
Diri...hampas mcm parti pas jugak

Anonymous said...


Orang kelantan kalau mati rohnya ditebar ke selatan thai.

Anonymous said...

MANGKUK AYUN KAUM PAS DARI KELANTANLAH YG PALING YAHUDI DArI ISRAEL

KAUM ISLAM YANG KIBLATKAN KEBABIAN DLM KEHIDUPAN

DENGAN BINATANG PUN DIA ORANG BERCAKAP POLITIK. TaKSUB MEMBABI BUTA TAHAP GILA BABI.

PeMIMPIN DAN PENGIKUT

HIDUP SEHARIAN TAK LEKANG DARI MENGUTUK KERAJAAN BN

PEMIMPIN BN JARANG MKUTUK , MAKI HAMUN
TAPI ULAMA KEBABIAN SEBALIKNYA... RUJUK UTUBE




JIKA ADA hanya BLOGGER PRO BN YG KELUARKAN ISU PERIBADI SEX DSB, TAPI BUKAN DIBAWA KE MEDAN CERAMAH OLEH PEMIMPIN BN SECARA JELAS

SIFAT KEBABIAN TELAH MERESAP KEDALAM JASAD DAN PEMIKIRAN UMAT2 ISLAM DIKELANTAN DAN DISANJUNGI OLEH UMAT PEMAKAN BABI

Anonymous said...

saya tinggal sebumbung dengan penyokong PAS tegar. mereka ni mmg tak boleh dibetulkan. tak pernah nampak kesalahan PAS walaupun sebesar kuman pun.

Anonymous said...

Kalau ada penyokong pembangkang yg mengaku "Islam" yg masih tak nampak bahawa sekarang adalah masa utk bekerja bukan nya berkempen dan berdemo macam esok nak ada PRU.

Kemungkinan mereka ini sudah terkena penyakit setan yg di kenali sebagai dendam dan sakit hati. Inilah akibatnya apabila mereka memilih utk menyokong parti yg ternyata menyokong utk mensyirikkan kalimah Allah dulu. Jiwa jadi mati dan kematu dan hilang kemampuan mereka utk memahami yg mana yg terang dan yg mana yg gelap.

Dah macam bangkai bernyawa jadiNya Nauzubillah ...

Anonymous said...

Betul korang caka tu. Ore klate tak sedar diri merantau kerana tak boleh cari makan kat negeri sndiri. Tapi tak mengaku yang kerjaan perintah pas tu lemah dan tak pandai tadbir kerna dok asyik nak ceramah poiltik jer sampai suma dah jadi zombie. Ore kelate cukup bersatu dan tolong menolong. Dalam pentadbiran kerajaan pun ore kelate dapat perhatian dan sokongan pegawai tinggi dari klate. Kalau tgok dekat-dekat, bnyk pjbt kementerian di mana ore klate berkumpul. Korang perhatikan lah. Psl penganut pas, apo nak di kato. Ore klate dah hilang otek untuk berfikir, dah jadi zombie. Apa yng pemimpin pas ckp, diterima dan percaya bulat2. Agama diekspoitasi sepenuhnya untuk memperbodohkan penyokong mereka.