Wednesday, May 22, 2013

YESS...! YESSS...!! Najib Buat Pilihan TEPAT. Ini Menteri KDN Anak Jantan....

Rakyat menantikan saat ini sudah sekian lamaaa.....!

Menteri yang diamanahkan untuk menjaga keselamatan dalam negeri wajib memiliki ketegasan dan tidak pernah sesekali kompromi dengan mana mana anasir pengacau keamanan.

Syabas Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, teruskan perjuangan untuk memartabatkan semula maruah Kementerian Dalam Negeri yang telah tercalar selama beberapa tahun yang lepas.

Anwar, Kit Siang, Karpal, Guan Eng, Chegu Bard dan juak juak pimpinan Pakatan Pembangkang kini sudah berada dalam zon Buku Bertemu Ruas, ditambah lagi dengan gandingan mantop Tan Sri Khalid Abu Bakar Ketua Polis Negara yang baru bersama Timbalannya Datuk Bakri Zinin......


23 comments:

Anonymous said...

aku harap zahid tegas sebagaimana kata2nya ..tapi aku nyakin dia beribu kali lebih baik dr kerismudin yg hanya tau buat PC je!!!!

Anonymous said...

zahid hamidi telah berjaya menggoncangkan telur nuar kunyit dan kuncu2nya. Selepas ni, gerenti sekor2 kena lempar dalam lokap. Syabas kepada zahid hamidi!!

Anak Bukit Jelutung said...

Salam Dato Seri.

Aku benar-benar berharap dan mendoakan DS tidak mudah berubah fikiran.

Terus tegas - membujur lalu melintang patah.

Agar maruah agama, bangsa dan negara yang selama ini diperlekeh dan dicabar semau-maunya,pulih kembali.

Api saja yang mampu mengubah besi mengikut bentuk yang dikehendaki.

ahlee said...

yes menteri tunguuuu tunguuuuu dah sampai

Anonymous said...

YA Dato Zahid lakukan yang sepatutnya dah dilakukan sebelum ini.....Kerjakan mereka yang mengkhianat negara!

Anonymous said...

Syabas kepada KDN.... harap-harap pembangkang tahu apa itu undang-undang yang sebenar...

Anonymous said...

jangan bagi muka lagi kdn dulu tak berani ambil tindakan kdn baru tegas dan berani banyak lagi akan diheret kemahkamah bersiap sedia lah dari sekarang tak kira anak ikan ke bapak ikan akan di heret kemahkamah kepada menteri kdn kami rakyat malaysia bersama mu kalau mereka berani cabar undang undang kepada undang undang juga kita cabar mereka hidup Zaid hamidi.

Anonymous said...

Syabas Datuk Seri Zahid, atas ketegasan Datuk.Kasi cantas puak2 DAPIG DGN KUNCO-KUNCONYA.HIDUP YEOP!!!!!!!!.

Anonymous said...

salam

dato bakri zinin.sekali lagi anwar kena berdepan dengan orang ni hingga tahun depan sbb usia dia dah 59...

bakri mengadap nuar zaman reformasi,dia bos kat dang wangi tempat nuar laung reformasi...blogger pro bn yang dah insaf kenal kot dia ni sbb pro refromasi berdepan dengan dia ni..

budakteranung

Anonymous said...

Jgn tunggu lg. Dah berbara sgt2 nie, dok pendam lama sgt. Jgn biaq depa2 nie lepaih terkinja2 burukkan kedaulatan tanah air yg tercinta..MALAYSIA

Anonymous said...

Hidup zahid... Kami sokong tindakan tegas anda... Selamatkan malaysia.. Hapuskan petualang bangsa...

Anonymous said...

Tahniah Dato Seri Zahid!!!! Anda memang JANTAN!!! Semoga Dato Seri diberi kekuatan & keberanian oleh ALLAH SWT untuk menentang kebejatan oleh puak2 yg terang2 menentang ISLAM!!!

Kami drp berjuta2 rakyat Msia yg cintakan kemakmuran & perpaduan.... akan memberikan sokongan penuh pd Dato Seri!!!

Demi kesejahteraan AGAMA ISLAM & BANGSA MELAYU..... kami sandarkan harapan kami pada Dato Seri!!! Semoga Dato Seri dpt menjiwai semangat 'Khalifah/Pejuang UMAR AL KHATTAB'.... yg berani berjuang & hanya takut pada ALLAH SWT!!!

Anonymous said...

INI ZAHID LA

Anonymous said...

Masak la LGE! Sape makan cili, dia la yg terasa pedas! Sape hulur kote, dia la yg kena tebas!

Anonymous said...

PILIHAN TEPAT.

KASI CILI ITU LGE PUNYA MULUT. BANYAK MOLO BANYAK MAKAN BABI.

Anonymous said...

Syabas anak jawa...

Anonymous said...

Keadaan memaksa kerajaan bertindak serius terhadap politik keji pembangkang. Bendung sekarang atau menerima sesuatu yg lebih buruk. Perlantikan DS Zahid adalah pilihan yg baik kerana kita semua tahu tahap keberaniannya, ketegasan yg dimilikinya. Siapa lagi yg dia tak pernah sound?

Anonymous said...

anak jati hilir perak x gentor...idup zahid hamidi

Anonymous said...

Anak jati Bagan Datoh yang punya prinsip dan teguh latar belakang agama...bukan macam orang tu, dipuja diangkat jadi "Ketua Umum" / Imam tapi latar belakang agamanya samar-samar...Old boy vs Izzuddinian.....

Anonymous said...

SAYA ANTI-ANWAR BIN IBRAHIM! Saya bukan "auntie" Anwar, tapi sangat-sangat ANTI dengan Anwar Ibrahim!

Anonymous said...

kita masih menunggu dan lihat atau sama saja sekadar beri amaran - action habukpun tak ada.

Anonymous said...

Kepada Tok Zahid. Jangan duk layan lah Lim Anak Beranak tu. Anggap depa macam " anjing " yang suka menyalak sudah lah.

Lim Anak Beranak tu menyalak sakan sebab depa dapat tulang yang dagingnya telah dilapah habis oleh Umno. Anjing DAP tu nak salak sorang2 dia rasa orang tak heran jadi dia pun ajak lah seekor Serigala Jadian tolong salak. Tapi sekarang ni nampak Serigala Jadian tu pulak yang salak lebih kuat daripada Anjing DAP.

Lim Kit Siang. Lu jangan marah la gua panggil lu sama lu punya anak Lim Guan Eng " Anjing ". Tapi lu dua ekor baik punya " Anjing " salak saja tarak gigit orang punya.

Ex Melayu DAP

Anonymous said...

kandel lanang........