Wednesday, June 19, 2013

Anwar Cari Gaduh Dengan Timbalan Ketua Polis Negara....

Nampaknya Anwar mula berkokok lagi..!

Kali ini Anwar menyerang Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Bakri Zinin. Ketua Umum PKR ini sudah mula menghidu bahawa rakyat tidak akan menyertai perhimpunan haram Black 505 anjurannya itu, dijangkakan program tersebut tidak akan mendapat sambutan, maka beliau sudah mula menuding jari kepada pihak lain....

Klik SINI

15 comments:

Anonymous said...

Jangan layan sikitol tu Dato Seri Bakri buang masa lebih baik perkasa kan Pdrm...

Anonymous said...

buat kerja yg diamanah rakyat pdrm jangan takut apa pun rintangan yg datang tugas kita ada lah mengawal keamanan kalau beliau tak suka negara ada polis suruh dia cari negara yg tak ada polis dan tinggal disana hidup disana dan kita lihat berapa lama dia bolih tinggal.hidup pdrm.

Anonymous said...

anwar ibrahim patut disumbat dalam jail, jgn tunggu lama2....

Anonymous said...

Mangkuk ayun ni bila lagi nak mampus, menyusahkan orang sahaja. Sejak keinginan dia nak jadi PM negara jadi haru biru, sokong PDRM 100% jalankan tugas murni mu utk keselamatan rakyat.

Anonymous said...

Dia sedang 'dimakan' penyakit ciptaannya sendiri, perlu dirawat segera!. Penjara sahaja tpt yg sesuai utk dia bertaubat nasuha

Anonymous said...

Yang samseng samseng, tangkap saja. Aku sokong PDRM. Syabas.

Anonymous said...

Gara2 anwar mengejar impian menjadi pm seluruh rakyat msia susah

Anonymous said...

Datuk Bakri kasi Tangkap dan sumbat siNuar putuih wayar tu masuk dlm lokap.Tak habis habis malaun tua ini meracau menghasut sana sini.Majoriti senyap rakyat Malaysia dah tak perlukan ketua umum penyalak PKR ini.

Anonymous said...

PKR tu kan Parti Keluarga Rosak.Jawatan tinggi srmua dibolot oleh Anuar,Isteri dan anak sendiri..Kat mana ciri ciri demokrasinya bila kroni nepotisme dan anak beranakisme jd dominasi dlm PKR...itu belum masuk songsang salah laku,seleweng pemimpin atasannya..

Perantau di Semenyih Selangor said...

Memang dari kecik,aku tengok Anuar ini memang jenis...SESUATU.. Aku masih ingat tahun 1983 masa tu Anuar jd Menteri Pelajaran dtg melawat kelas masa aku tingkatan dua kat SMK Mat Salleh Ranau Sabah ..aku mcm perasan.. cara dia merenung budak lelaki tersangat len macam...tak sangka memang firasat itu ada kebenaran.Datu' Anuar memang mudah MENGGIGIL dgn LELAKI..

Anonymous said...

biasalah,ayat2 yg biasa kita dengar,,kalau tidak ada provokasi,tengok perhimpunan aman jer,,tapi kalau sampai bergaduh,itu kerja polis menyamar sebagai penyokong pembangkang dan sebagainya,,ayat2 ini dah terbiasa kita dengar,,,

Anonymous said...

dont be khuatir...rayuan saiful tak lama lg berjalan. kalau sangkut nnti, masuklah sikitol meden dlm sangkar sg buluh.kehkehkeh

Anonymous said...

Tangkap jangan tak tangkap mat cengkarung ni. menyusahkan orang je. Satu sen tak guna.

Anonymous said...

Tak habis2 siAnuar. Semuanya salah.

Rakyat dah naik meluat dgn kerenahnya.

Sampai bila keadaan berlarutan.

Kalau jadi PM macam mana agaknya lalutnya.



malam teranggg said...

Mmg lyk dok dlm.