Saturday, June 8, 2013

Apabila Kita Ada Menteri KDN Yang Tegas.... Lim Kit Siang Dah Mula Panaaaass....!


10 comments:

Anonymous said...

KURANG AJARNYA SI lim kit-SIAL - patutlah anak Cina muda yang benci sangat Melayu/Islam makin biadap tak sedar diri dan makin galak macam penyangak langgar undang-undang! CINA RASIS macam si kit-SIAL ini memang si laknat buas JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu!

Hey lim kit-SIAL; kalau lu tak suka Melayu/Islam dan Malaysia bumi tercinta kami hasil pusaka berzaman nenek moyang Melayu/Islam dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah British lagi, lu boleh BERAMBUS! Yang herannya, tak juga berambus - tapi asyik nak MENYAMUN macam PENJENAYAH KRISTIAN ZIONIS BUAS, hak BUMIPUTERA (juga bermaksud INDIGENOUS/NATIVE/ORANG ASAL/ABORIGINAL) Melayu dan BUMIPUTERA lain, terutamanya yang ISLAM! LU ingat Malaysia ini Israel/Singapura - geramnya aku dengan si lim kit-SIAL ini!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Tempurong" untuk mengelirukan pembaca)

Anonymous said...

Ini lah tanda-tanda cina yang pukimak lu memang cibai kit sial lu ingat lu siapa memang lu bangsa kominis tidak menghormati orang lain lu punya kakek datang naik tongkang sekarang lu sudah naik tocang. Orang melayu yang sokong ini kominis memang orang melayu derhaka terhadap bangsa, adalah orang seperti ini harus diusir dari tanah melayu.

Anonymous said...

Kalau ada 20 lagi menteri cam zahid ni...mampos la LKS....nak berak kat jamban sendiri pun takut beb!!!!....

Anonymous said...

Zahid hamidi ibarat ketua anai2....
Bakal PM....
Apa kata zahid lawan Najib pd Mesyuarat Agung Umno taun ni....
Melompat najib....cam beruk...

-naib cawangan pemuda umno-

Anonymous said...

Oopppssss!!!....silap...
-naib pemuda cawangan umno-

Anonymous said...

Zahid memang layak jadi PM.. sebab dia tak lembik (macam Najib). sorry, but it's a FACT.

Anak Bukit Jelutong said...

Salam.

Orang Melayu sangat memerlukan seorang pemimpin yang sebenar.

Tanpa pemimpin orang Melayu akan terus lemah.

Pemimpin Melayu disegani negara dikagumi.

Akan berulang lagikah "era kegemilangan" itu ?

Anonymous said...

F.Y.I Lim Kit Sial Datuk Zaid ini yang ada karekter mcm Tun Mahathir tegas dan ada wawasan walupun tak 100% tegas.So lu tak suka sama ini Datuk Zaid dan lain2 menteri dlm BN lu boleh berambus dr malaysia tempat yang palin sesuai sama lu adalah negeri China alias Tongsan tempat asal nenek moyang lu

Anonymous said...

LIm Kit SIal nih.... negara China pun tak terima dia dah...nampak gayanya selagi dia tak mampos selagi tule kita terpaksa ber depan dgn perangai piggy dia tuh...yg sedeh bila ada Melayu yg menyokong sipiggy nih!!!

Anonymous said...

kalau sesape nampak kis SIAL ni pandai2 la korang uruskan dia......