Saturday, June 29, 2013

Gambar Ustad Mek Dee Azhar Idrus Buat Cross Finger Budaya Yahudi Nasara..... Apa Komen Anda...?


20 comments:

Anonymous said...

Ustad Mek Dee Azhar Idrus pasang 3, di undang Masjid Ar Ridhuan, Ulu kelang, Kampung Pasir,MRR2 pada 29 june 2013.
Semua di jemput.
arjuna waspada
changkat lobak

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Jual Beli Produk Muslim di www.produkmuslim.info

Terima kasih

Anonymous said...

ahaaa.. ni gambar belum jadi ustaz laaa.

wassallamm

Anonymous said...

ustad natang mekdee!

Anonymous said...

Ooo dulu die ni kristian ke? Kapir rupenye die dulu ek tak tau plak aku..

Anonymous said...

Boddo..puok nih..
Dok tahu se habok ape itu freemaseng....

Anonymous said...

kalo diaorang buat boleh...kira ok...kalo orang yg tak sependapat...dikatakan tak boleh...haram...

Anonymous said...

Ya..salah satu punca umno harbi kalah teruk dlm pru lepas adalah kerana bloger bodoh umno yg sering menfitnah uai..teruskan wahai bloger umno yg bodoh..anda membantu meruntuhkan umno sebenarnya..hahhaha

Anonymous said...

Oh...itu gambar sebelum jadi ostak la. Hang yang bukan ostak sanggup juga ka buat macam tu?

Anonymous said...

Oh...itu gambar sebelum jadi ostak la. Hang yang bukan ostak sanggup juga ka buat macam tu?

Anonymous said...

Memang padan la dengan tulisan kat FB dulu, dia kata "Islam dan Kristian bertuhankan Allah".

http://ahmadalikarim.wordpress.com/2013/01/29/ustaz-azhar-idrus-islam-dan-kristian-bertuhankan-allah/

Anonymous said...

Ustaz Azhar kata kat orang lain bodo, tapi jelas sekarang dia lagi bodoo. Tak tau ke crossfinger tu lambang jesus christ. Gamoknya dia ingat sama macam lambang 'Peace'.

Anonymous said...

ostak molot cabul secabul kote dio...harejadah....
ilmu sekaka kero nak melawok maca ostak....
ostak jago molot...laaa ni ostak molot ngan napsu cabul....

Anonymous said...

Samada UAI dh ustad atau belum...tak sakit ke hati kita apabila ada org2 Islam se macam suka pd Yahudi!..Rakyat Palestin menderita saban hari, anak isteri, suami, bapak, ibu, adek beradik mati dibunuh, dikurung dn diseksa, tanah dijajah, dihalau dr kampong halaman...apa kah tak terdetik sikit pun rasa kasih sayang dn kesedihan dihati kita kpd mereka?..Klu dh xdpt menggalas senjata, sekurang2 nya kita berdoa keselamatan dn kesejahteraan rakyat Palestin. Klu pd aku dh menjadi "Wajib Hukum " nya membantu rakyat Palestin walau pun hanya doa dn wang ringgit...tapi bkn la dgn senyuman manis smbil membuat isyarat jari org Yahudi!

Anonymous said...

Kesian kau kan. Ckp mcm org tak berilmu. Bukan umno yg kalah teruk dlm pru13 tp pas. Dlm pru12, umno menang 79 kerusi dan meningkat kpd 89 kerusi dlm pru13. Sdangkan pas drpd menang 23 kerusi dlm pru 12 menurun kpd 21 kerusi dlm pru13. Selain itu pas jg kehlangan kedah, kwn rapat pas iaitu dap tak lantik pas jd adun pun di penang walaupn pas ada menang kerusi serta tak dpt jd mb di selangor walaupn kerusi pas lebh byk dari pkr.
Jd sebelum cakap sesuatu fikir dulu. Jangan jadi bodoh sombong.

Anonymous said...

nampak sangat orang islam suka ikut-ikut tapi tak tau apa yg dia buat. ostaz gapo ni?

Anonymous said...

yg korang taksub sangat ngan ostat utube tu apake hai nyer yobbbb......banyak lg ustaz2 kat msia ni yg atitud nyer laih ok.....

Anonymous said...

dimane2 UAI beri ceramah dan menjual cassette2nya...sumpah saya xkan beli...sebabnya...uai je cerdek...orang lain semuanya bodo..hari ni kalau kita lihat...orang yang beserban besar bakul dan berjanggut sampai ke pinggang...ini lah maknusia yang membawa banyak petaka kpd umat islam..pandangan dan ilmu yg diberikan..becelaru..ikut selera sndri..org islam semangkin tak keruan...keliru dan dikelirukan...

Anonymous said...

sebowk betow betow...BOD-DO...hweh hweh hweh hweh hweh

Anonymous said...

Alahai...kesiannya korang ni semua. dan kesian kepada orang bisu ah pekak. lps ni, org bisu dan pekak tak leh la nak communicate guna huruf R sbb tu kan cross-fingrs. haish! Kesian kesian