Thursday, June 6, 2013

Hampir Pasti...! Mat Jambu Temerloh Ini Akan Buat Sidang Media Umum Keluar UMNO Nak Masuk PKR....?

Sekilas ikan di air sudah ku tahu jantan betina..... Klik SINI

11 comments:

Anonymous said...

Ini la dia salah satu makhluk perosak UMNO. Dah la kalah. Suruh UMNO taubat nasuha pulak tu. Politik baru yang terbukti terencat dan menjahanamkan negara. Ptuihhh!!!

Anonymous said...

ini contoh pemimpin yang menjahanamkan parti, jaga periuk nasi dia lebih dari membela rakyat, pooodahhh!

Anonymous said...

Ini bkn pemimpin....ni jenis jge tembolok sendri...cmne la presiden umno blh angkat die ni jd tmblan menteri dlu...tgk ape die dabuat pd bdk2x muda..kuang ajar jd nye...lahabau btol...:p

Anonymous said...

PRU dah sebulan berlalu. Cukup lah. Sampai bila nak terus beranggapan tak baik pada org lain.

Anonymous said...

Aku suka sangat Golongan macam ni berambus dari UMNO/BN.....

Ini lah salah satu duri yang kita cari-cari....

Tak payah tunggu di buat pengumuman keluar parti...
UMNO terus je keluarkan Surat Pemecatan....Boleh DIA frame dan gantung di rumah nanti....atau bawa surat tu untuk pohon masuk mana-mana parti pembangkang...

Lebih sesuai MASUK PAS/PKR...kat situ banyak kawan-kawan seangkatan beliau...

Anonymous said...

..jambu amendernya.. muka lahanat sekoq bopeng la mcm din nasution..

Anonymous said...

orang2 kecewa dr UMNO mmg akan masuk PKR / PAS. Standard operation procedure org2 UMNO yang kecewa. PAS dan PKR mmg dipenuhi org2 yg kecewa dari UMNO ape!

Anonymous said...

yE BetuL pKR Pas kini dipenuhi oleh artis artis Panglima tentera.. Pegawai polis yg kecewa ! mamat ni pun elok join PKr...penat letih sakit simpan Duri dalam daging.

Anonymous said...

Org tak dilantik lagi jadi pelawan
Org tak dipilih lagi jadi musuh dlm selimut
Org tak dpt tender lagi jadi pedengki
Org ni semua tak boleh turun dr kerusi empuk. Jika gagal matlamat diri takde lagi penyokong akhirnya pegi ke penadah baru PAKATAN. Tempat menadah org Umno yg kecewa.

Bukan kecewa berjuang utk Melayu..kecewa berjuang utk diri sendiri...itu beza pejuang dulu dan sekarang..DrM meluah apa yg tersirat dlm ucapannya...Menanti lebih byk pelapis Umno yg berani tegas dan berjuang utk Melayu. PRO MELAYU PRO MELAYU PRO MELAYU

Anonymous said...

Org UMNO kecewa masuk PAS/PKR org PAS/PKR kecewa hanya mesra UMNO, geli geleman nak masuk dalam.

Anonymous said...

"Anonymous said...

Org UMNO kecewa masuk PAS/PKR org PAS/PKR kecewa hanya mesra UMNO, geli geleman nak masuk dalam."

Bukan geli geleman nak masuk, tetapi malu nak masuk kerana diorg gak bekas2 UMNO yg kecewa dan kecewa lagi dalam PAS/PKR.