Tuesday, June 18, 2013

Hati Siapa Yang Akan Terbakar....? Rakaman Aksi Perjumpaan Najib-Tun Dr M Semalam Ada Adegan Salam Laga Laga Pipi....

BABAII....!

Siap babai lagi tew.... Tun Dr M siap hantar sampai ke kereta lagi tew.

Sebelum rakaman ini, banyak mulot mulot longkang sebar berita kunuuunnya Tun  Dr Mahathir naik berang dengan YAB PM ekoran dari kegagalan BN untuk dapat 2/3 majoriti Parlimen sewaktu PRIU ke 13.

Tersebar khabar angin mengatakan Tun Dr M enggan bertemu Najib...., ada juga sok sek sok sek menyebut Tun Dr M akan 'belasah dan sekolahkan' Najib kaw kaw.....

A Picture Is Worth A Thousand Words 

15 comments:

Anonymous said...

Siapa PM sebenarnya?

Anonymous said...

Ahjib Goh minta suaka lah tu dari TDM...

TDM mana pernah bagi muka kat cina lah Ahjib Goh!

Anonymous said...

Aku suka kalau Tun M sekolahkan Najib,beliau kelihatan masih lemah,ketakutan dan blur.Anwar hentam kirai kanan, dia moyok je salahkan persepsi rakyat,sedangkan dia tak buat apa-apa utk perbaiki persepsi tersebut.Kepal isteri pun dia tak boleh nak tutup utk ubah persepsi.

Anonymous said...

Dia tak tutop kepala hang apa susah. yang aku tengok yang pakai tudong tu lah banyak berdua-duaan bawah pokok, dalam glap, dalam panggung wayang bercengkerama, kissing depan khalayak ramai. yang tak pakai tudong tak ada pula perangai macam tu.

Anonymous said...

Jenis meroyan ni modal lain tak ada, cuma tudung tudung tudung.fitnah cincin terkantoi, atlantuya terkantoi, scorpene terkantoi.

Anonymous said...

Kita bersabar.. Bagi peluang Tun nasihat dan bagi tunjuk ajar ke najib. Tu kira baguslah ada kerjasama dan saling lengkap melengkapi...

Anonymous said...

Kita Nak Minta Kepada Umno

1. Orang berbudi kita berbahasa.
2. Kenang budi para pengundi yang telah menyelamatkan hayat Umno pada PRU13.
3. Perkasakan semua Majlis Agama Islam Negeri melalui :

(1) Tambah budget majlis
(2) Tambah pegawai penguatkuasa agama untuk memeriksa dan menangkap pasangan2 islam yang buat maksiat sama ada di tempat sembunyi atau terang
(3) Naikkan hukuman denda dan penjara bagi kesalahan khalwat atau sekedudukan. Amaun denda yang ada sekarang membuatkan orang tak heran - naikkan kepada Minima RM5,000.00 dan Maksima RM10,000.00 ATAU penjara Minima 6 bulan dan Maksima 2 tahun.
(4) Pinda Enakment Jenayah Syariah supaya ada peruntukan untuk menghukum bukan islam yang ditangkap khalwat atau sekedudukan dengan pasangan muslim (enakment yang ada sekarang nampak kartun sangat - bukan islam terlepas daripada sebarang hukuman begitu saja. Ini akan menggalakkan lelaki bukan islam ambil kesempatan ketas wanita islam)

4. Perkasakan semua cabang pendidikan islam melalui :

(1) Beri bantuan penuh kepada sekolah2 agama.
(2) Upgrade taraf guru2 sekolah agama setaraf dengan guru sekolah akedamik.
(3) Buat penambah baikan kepada infrastruktur disekolah2 agama setanding dengan sekolah cina dan sekolah tamil.

Kami orang2 melayu yang undi Umno pada PRU13 sebenarnya sikit pun tak termakan dengan janji Hudud oleh Pas. Kami berpendapat tanpa Hudud pun kita boleh cegah dan basmi maksiat, hanya perlu buat penambah baikan kepada Enakment Jenayah Syariah yang sedia ada. Kami tahu Pas jadikan Hudud sebagai umpan nak dapatkan sokongan orang melayu, itu saja.

Maka Umno " Tepok lah Dada dan Tanya lah Hati ". Nak jaga hati kami (pengundi Umno) atau nak jaga orang lain (yang tak undi Umno). As simple as that. Ini Kali lah .. UBAH.

Peluang Datang Tanpa Di Undang. Umno Kami Harap Jadi Hulubalang.
Di Dewan Rakyat Bila Bersidang.
Umno Bukan Tunggul, Umno Bukan Batang.

Hj Ariffin

Anonymous said...

Najib dapatkan pandangan Dr.Mahathir. Ini sesuatu yang bagus. Najib sepatutnya dengar nasihat Dr.Mahathir bukannya punahsihat2 liberal macam Omar Ong.

Anonymous said...

Yang ni saya sokong

Anonymous said...

aisemen..ini yg saya suka tngk..pemimpin yg saling hormat sesama sendiri..Bantu membantu dlm perjuangan untk bangsa, agama dan ngara..jgn yg sebela sana..kerja nya tipu, fitna busuk kan ngara sendiri tk habis..sebab gila kuasa..kerja tk pandai..dah kalah tk mengaku kalah..sesama sendiri kecoh, sana sini tk sepakat..caca marba..dah tu buat keco..alasan demokratic, keadilan..padahal tipu rakyat buat susah Rakyat..tk suda2..tipu..tipu dan tipu...

Anonymous said...

Siapa PM sebenarnya?
So what kalau Tun Dr Mahathir masih PM!!! Malaysia perlukan PM yang berani, yang tegas...berani kerana benar. Malaysia perlukan PM yang tidak takut pada manusia hatta manusia paling zalim dimuka bumi ini. Didunia ini hanya Tun Dr Mahathir lah pejuang Islam, pejuang bangsa dan pejuang negara yang sebebar benarnya. Mana ada lagi pemimpin yang macam ini??

Anonymous said...

Saya sokong UMNO kerana saya tahu tanpa UMNO dimanakah tempat Bumiputera S'wak bergantung? PBB akan terus bekerjasama dgn UMNO..hidup UMNO-PBB!

Anonymous said...

Sudah sampai masanya pemimpin2 UMNO upgrade diri mereka dari segi spiritual. Kami mohon agar pemimpin2 UMNO dekatkan diri dengan ALLAH dan banyakkan berdoa supaya pertolongan ALLAH sentiasa bersama kami.
Orang Melayu tidak lagi boleh harapkan PAS untuk memperjuangkan nasib bangsa dan ugama kerana PAS sudah diserapi oleh anasir2 jahat yang mahu merosakan Islam dan rosakkan akidah umat Islam. Hanya tinggal berapa kerat saja pemimpin2 PAS yang masih berjiwa Islam tapi mereka pun dah hampir kepenghujung hidup mereka.

Hanya UMNO saja yang dapat membela nasib orang Melayu dan umat Islam.
ALLAH telah beri kemenangan pada UMNO berkat doa ulama2 dari SYria dan Mekah yang telah mendoakan agar ALLAH "selamatkan Malaysia dari pengkhianat2 negara" yang mana kami sendiri berada didalam majlis itu dan telah diaminkan oleh beribu2 jemaah. Selagi masih ada pemimpin2 UMNO yang jujur dan ikhlas dalam memperjuangkan nasib umat Islam selagi itu ALLAH akan terus beri kemenangan pada UMNO, insyallah.

Anonymous said...

hajat tun m jadikan anaknya mb kedah sudah pun najib tunaikan...kut jadi pm belum tertunai

Anonymous said...

HEY lu Anon, MB Kedah, walaupun anak Tun tercinta kita, dipilih RAKYAT, faham! Baik lu bawa EKOR lu pergi lubang DAPigs-si lim kit-SIAL/PKRats yang tak habis JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu!