Wednesday, June 26, 2013

Noh Omar Naik Pangkat Jadi Pengerusi UMNO Selangor Walaupun UMNO-BN Selangor Tak Menang PRU 13

Tahniah diucapkan kepada Ahli Parlimen Tanjung Karang, Yb Dato Seri Noh Omar yang naik pangkat, kini beliau dilantik menjadi Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor menggantikan YAB Datuk Sri Najib.....

Pada PRU 13 yang lepas Noh Omar menang kerusi Parlimen Tanjung Karang dengan majoriti 4,394 undi menewaskan calon PAS Rashdi Deraman dan calon Bebas Herman Tino. Kawasan Tanjung Karang mendaftarkan peratusan 70% pengundi melayu, dikira kawasan 'paling selamat' untuk calon UMNO bertanding mendepani Tsunami Pengundi Cina yang berlaku pada 5 Mei 2013.

Sewaktu mengharungi PRU 13, Noh merupakan Timbalan Pengerusi UMNO Selangor menyaksikan BN masih gagal merampas kerajaan negeri dari  Pakatan PKR, DAP dan PAS. Diakhir pengiraan undi, keputusan rasmi menunjukkan kemorosotan prestasi BN yang hanya dapat memenangi 12 kerusi DUN Selangor, berbanding 22 pada tahun 2008.

Apakah ini satu keputusan yang bijak dengan memberikan kenaikan pangkat menjadi Pengerusi UMNO yang baru, Noh akan berjaya membawa kejayaan merampas kembali kerajaan Selangor...?


60 comments:

Anonymous said...

Bro, ini berita gembira ke berita sedih...? Aku tak tau nak rasa gembira ke tak.

Anonymous said...

bukan senang nk jaga umno selangor. jangan seronok dapt naik pangkat tapi kerja tk boleh buat apa

Anonymous said...

hancussss la wei sgor kalau noh bercakap pun pelat nie jadik kapten!

dia jadik timbalan pengerusi pun dok sebat duit jer....

hancuss laaa sgor

Anonymous said...

NOH OMAR...?

KOMFOM UMNO TAK DAPAT BALIK SLANGOR!!

Anonymous said...

aperla bagi kat si bebal noh omar nie...? dia bebal laa bukan cerdik pun

dok rembat duwet kolam ikan, sebat duwet buat banglo mewah kat sunway

skrg pi kasi dia pengerusi...?? ngap ngap ngap duwet lagi laaa bukan dia pedulik pun umno tak menang kat sealngor

noh cuma bagi pegawai2 dia jadik kaya raya ader laaaa

jadik barua ikut noh omar sana sini usung kamera pun dah jadik kaya raya tuuuu

keputusan paling bodoh lantik noh omar

Anonymous said...

iYA sETUJU iNI kEPUTUSAN bODOH lANTIK nOH

Anonymous said...

adeyyyy x boley la wei
datuk noh omar bukan adun sgor dia ahliparlimen
datuk noh x masuk dewan bersidang dun mcm mane dia nak rase tekanan jdik pembangkang
dia duk kat luar dewan, dia tak kena game puak2 pakatan tu kat kat dlm sidang dun
tak aci laaaa.... adeyyy
datuk noh bukan pilihan yg tepat
asal la pm asek buat keputusan yg silap jer nih..? saper la dok kasi idea bodoz nie????

si datuk noh nie pun satu hal jugak yg dia muka tebal muka tak malu masih nak pegang jawatan tu aper hal...? tak malu ker pru13 dah ler tak dpt amek sgor masih nak ader jwtan??? sial laa

Anonymous said...

terbaik la ko jib..

Anonymous said...

Inilah keistimewaan PM Najib yang tiada tandingan. calon2 yang kalah dan tidak disukai ramai akan dinaikkan pangkat. Macamana UMNO tak kena sabotaj.Yang bekerja kuat dan imej bersih tak dapat apa.

Anonymous said...

Najib- apa punya keputusan ni

Semua keputusan tak menmapkakkan Najib ni seorang graduate

Apakah ini hasil lab test ETP Omar Ong dan Idris Jala juga

Memang benarlah kata orang Omar Ong jadi Tok Rasputin, Idris Jala PM de facto Malaysia dan Najib jadi tukang sign sahaja

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

Wahai ahli ahli UMNO kalau anda cintakan parti keramat ini pilihlah presiden lain dalam Pemilihan Pucuk Pimpinan akhir tahun ini. Kalau tidak bersedialah jadi pembangkang dalam PRU ke 14 naik. Makin naik tocang Cina bila DAP jadi parti dominan dalam PR!

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

Wahai ahli ahli UMNO kalau anda cintakan parti keramat ini pilihlah presiden lain dalam Pemilihan Pucuk Pimpinan akhir tahun ini. Kalau tidak bersedialah jadi pembangkang dalam PRU ke 14 naik. Makin naik tocang Cina bila DAP jadi parti dominan dalam PR!

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Anonymous said...

datuk noh bodoh
umno kat slangor akan hancuss

Dyll said...

Letaklah org dari kayangan sekali pun, kalau dah Selangor nak kalah, tetap akan kalah. Kalau pengundi2 masih tak sedar diri(memilih PR), walaupun dijanjikan bulan / bintang / syurga / segalanya free (walaupun tak logik). Sebenarnya pengundi2 Melayu nie ramai menggunakan perasaan dan bukannya menggunakan akal fikiran yg waras.

Saya rasa DS Noh nie pun dah bekerja keras utk BN. Bercakap memang mudah,tapi utk melaksanakannya tak semudah lidah berkata2. Oleh itu, berikanlah sokongan padu pd yg dah dipilih.

Hapuskan perasaan hasad dengki sesama kita.

Anonymous said...

Ni mcm nak adjust undi masa pemilihan umno je..

Jawa Bernam said...

kikiki...macam lagi susah je.. wallahua'lam...