Monday, June 10, 2013

Presiden Majlis Peguam Kata TAK Salah Melissa Gooi Hina Agong Di Facebook






14 comments:

Anonymous said...

Takde guna bercakap dengan majlis peguam ni. Salah satu komponen dalam pakatan setan. Diorang ni semua sebangsat dan sekandang dengan melissa lahanat. Cilakak lu cinabeng!!!

Anonymous said...

Hina Agung xpe...tapi jgn sesekali hina Cina terutama pemimpin2 DAPig....itu salah dan rasis...

fartwa dari BARUA Kaunsil...

Hasnul Rahman said...

Salam 1 Malaysia,
Selagi Majlis Peguam dipimpin oleh ramai kaum imigran yg menyokong pembangkang dan mahu menghapuskan kepimpinan Melayu, selagi itu suara sumbang seperti itu akan terus berkumandang.

Anonymous said...

Apa akan berlaku kalau Presiden Majlis Peguam Malaysia ini menjadi PRESIDEN MAJLIS PEGUAM THAILAND.

Bayangkan dan fikir2kan.

Mat yo said...

Bodoh sial Leong setan ni...kata 'cannot criminalise a person for having bad manners'...dia lupa yg mencaci itu terhadap Yang Dipertuan Agong dan rakyat yg engkar harus menerima hukuman. Kalau rakyat caci sesama rakyat atau orang lain tak ape le...saya syorkan gubalkan akta berkenaan secepat mungkin

Anonymous said...

Cristopher Leong, lu adalah babi, walaupun aku cina, aku tak makan babi.

Anonymous said...

Dahulu kerjaya sebagai seorang peguam amat dihormati. Para peguam pandai menjaga diri dan kelakuan. Tidak pernah kita dengar atau lihat peguam dahulu dihadapkan ke mahkamah atas apa jua kesalahan. Tetapi kini kerjaya peguam bukan lagi kerja elit. Peguam bersepah sepah dikedai kopi di pub dan disko2. mereka mabuk dan berkelakuan yang tidak menunjukan sebagai seorang yang mempunyai ilmu dan pengamal undang2. Berpakaian yang selekeh semasa dimahkamah atau luar mahkamah.Peguam dihadapkan kemahkamah atas tuduhan salah guna kuasa , wang dan melakukan jenayah. Yang paling terbaru, peguam didapati bersalah membunuh.

Anonymous said...

Bekas ahli Majlis mereka pun dah kena hukum gantung, pembunuh yg sebegitu kejam... POORAH.

Muka Cina ni pun semacam saja, aku sekarang khidmat lawyer tak akan lagi guna Cina atau India (asal usul keturunan Immigrants jadi kita tak tau menahu latar belakang sebenar mereka ni semua).

Yang pelik keturunan immigrants ni beria2 cakap pasal Democracy, padahal asal usul mereka datang dari Negara Komunis dan lagi satu kuat praktis sistem Kasta.

Sewel punya bangsa.. migrate kat sini nak lagak semacam.

Anonymous said...

Aku hairan makin hairanlah, badigol punya golongan tak sedar diri, Bangsa Cina yang sangat kurang ajar. Jenis Cina yang buat malu kaum China sahaja. Aku dulu pun sekolah SRJK(C) tak pernah pula aku belajar falsafah China yang menghalalkan kata-kata nista dan sikap kurang ajar, lebih2 lagi terhadap maharaja-maharaja China dari berbagai dinasti. Sesungguhnya ajaran para cendiakawan China seperti Confucius yang amat menitik beratkan manners lebih2 lagi kepada Maharaja mereka.

Demi peradaban bangsa Malaysia yang wajib dipertahan dan diangkat tinggi maka wajiblah warganegara Malaysia yang tidak ada adab seperti pemimpin Bar Council ini diasingkan dari masyarakat agar tidak menjadi najis yang mengundang seribu satu macam kemusnahan.

Anonymous said...

ini bangsa kafir harbi cina pemakan babi tegar sudah sampai masanya "DI SAMAK"!! sekali lagi seperti tragedi 13 Mei..!!!!

Anonymous said...

Christopher Leong anak BABI yea...
Christopher Leong anak BABI yea...
Christopher Leong anak BABI yea...
Christopher Leong anak BABI yea...
Christopher Leong anak BABI yea...
Christopher Leong anak BABI yea...
Christopher Leong anak BABI yea...
Christopher Leong anak BABI yea...

Anonymous said...

Majlis peguam adalah kuda tunggangan PKR, DAP Ambiga dan mereka yg seidealogi dgn pembangkang, ertinya semua isu yg berkaitan dgn kebebasan bersuara sesuka hati tanpa Bataan dan hak hak individual or entity utk BEBAS berpiket dan himpun secara haram, adalah mulia disisi Majlis Peguam..

Anonymous said...

CELAKA punya peguam - LAKNAT lu pengganas! Nampaknya, SAMSENG/PENGGANAS DAP/PKR dah kuasai sistem Kehakiman dan undang-undang! Si pengganas peguam DAP/PKR ini ingat pusaka bumi kita yang berzaman hasil warisan nenek moyang BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain serta tamadun ISLAM dari sebelum dijajah British durjana lagi, bapa-taukeh dia punya!

Lagi pula DAP si ganas ini hendak menutup fakta yang DAP itu sebenarnya yang RASIS dan PENGKHIANAT yang menggugat KETENTERAMAN Islam/Melayu dan Bumiputera lain, dan Malaysia. Tun Dr. Mahathir patut jadi PENASIHAT MUTLAK PM/UMNO! UMNO dan NGO-NGO Melayu/Islam, jangan tunduk lagi kepada bangsa PENDATANG Cina bongkak dan tamak yang di bawa BRITISH durjana, yang selama ini tak habis-habis tak sedar diri.
Sudahlah umat Islam asyik kena tindas di negara Barat dan sekutu mereka, Israel dan Singapura, kat Malaysia yang negara Islam ini pun, si Cina RASIS dan geng penjajah asingnya (yang makin ramai jadi penganut Kristian Zionis diterajui DAP dan sekutunya, penjajah Barat-Zionis), nak aniaya!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

TAK PAYAH UBAH PEMERINTAH UBAH BAR COUNCIL
BAR COUNCIL TAK HARUS NYA ADA PEMBELOT NEGARA.YANG SOKONG COMMUNIST PARTY DAP
NASIHAT DARI SEMBERANG PROF XXX