Friday, June 21, 2013

Puja Gilerr...! Mat Sabu Taksub Sungguh Dengan Hassan Nasrallah Pimpinan Syiah Hizbullah... Isteri Mat Sabu Kata Kalau Dibenarkan Nak Peluk Hassan Nasrallah

Saksikanlah video klip dibawah ini...!






12 comments:

Anonymous said...

Penyokong Pas yg Sunni tu apa citer? Takkan sbab kuasa politik anasir2 jahat dbenarkan? Mgkn Sunni Pas tlupa..sini aku ingatkan, darah Sunni halal bg Syiah, Syiah mganggap Sunni sbagai kafir.

Anonymous said...

PUAK2 SYIAH SUKA CIUM BAU BURIT KOT!

Muslim said...

Syiah sesat dan bukan dr ajaran Islam, peluk syiah mcm peluk bukan Islam. Kalau boleh mkn kh.....r dgn ..., setakat peluk apa ada hal.

Anonymous said...

Kalau Si Mat Sabu peluk bini org boleh, tak kan bini Mat Sabu peluk laki2 lain tak boleh...sama sama nk rasa sedap barang lain!..Kah..Kah..

Anonymous said...

Video minit 1.07, "Saya tanya orang Lubnan yang pakai bikini, seluar dalam baju dalam musim panas tepi laut"

Apa dia buat kat situ?

Anonymous said...

Masa tu mat sabu pakai spender ngan kopiah je kot....

Anonymous said...

Muka mat sabu sama bodoh dgn perangai dia...

Anonymous said...

dri mula citer dia sume tipu...sng btul diorg wt duit... konon2 nk bg org bukak mata cite la psl bikini...pdahal mcm xde kene mgena jer..puuuuiiiii...

Anonymous said...

Dalam Sistem Islam cara PAS,Syaitan boleh dijadikan rakan SePakatan asalkan bersama PAS menumpaskan Umno,begitu juga dgn Kafir Cina DAP,Yahudi,Nasrani/Kristian serta Kafir Zimmi dan Harbi bangsa lain semuanya boleh belaka.Para pemimpin PR saling berlumba sesama sendiri utk memegang kuasa politik tertinggi.

Anonymous said...

Apa nak dibanggakan dgn pemimpin ekstremist puak puak di negara negara Arab,mereka tidak pernah bersatu padu menentang Zionist dan negara barat pun.Masing masing saling khianat bunuh membunuh kerana berlainan mazhab,suku dan ideologi.Bumi yg kaya dgn rahmat hasil emas hitam cair tetapi ekonomi dan politik dijajah/kawal oleh kapitalis Barat.Belenggu Asobiyah dan taksub cara Arab inilah yg mahu diimport dan muat-turunkan dalam pemikiran rakyat Malaysia khususnya penyokong PAS.

Anonymous said...

Apa nak heran kalu mat sabu menipu dalam ceramahnya, burit bini orang pun dijilatnya. Tapi aku heran orang pas terutama ulamak pas masih percaya dengan dia, subahat tu........

Anonymous said...

Burit mah dan muka mat sabu berpisah tiada. Ibarat lagu dan irama.