Thursday, June 27, 2013

Rozita Che Wan Lebih Handal Dari Anwar Ibrahim....!

Beberapa malam yang lalu termaktub sudah keputusan rasmi, penyanyi irama etnik melayu tahun 90an Syura telah dinobatkan sebagai Juara Masterchef Selebriti Musim ke 2.

Zuraidah Badron yang lebih dikenali sebagai Syura suatu ketika dahulu popular dengan lagu irama tradisional melayu Nazam Berkasih berjaya ketepikan dua calon favourite iaitu Pengacara TV 3M Celina Khor dan aktress jelita, Rozita Che Wan

Rozita Che Wan @ Che Tah tersingkir pada pusingan separuh akhir.... Namun Che Tah akur dan terima keputusan dengan hati yang terbuka.

Bukan macam Anwar Ibrahim...

Habis rakyat rakyat dijadikan babi upahan.... Anwar kalah PRU 13, tak puas hati! Hasut rakyat penjilat tegar Pembangkang untuk buat demo nak protes keputusan PRU 13

Tak pasal pasal, SPR juga yang mahu disalahkan...?

TETAPI setelah ramainya babi babi upahan yang sanggup "mati" untuk Anwar mereka redah cuaca berjerebu yang melanda tanahair, rupa rupanya Anwar tanpa segan silu sudah main belakang mereka!




5 comments:

Anonymous said...

Cintai Individu Bernama Anuar Ibrahim = CIBAI
...kata Mursyidul Am TIBAI..

Anonymous said...

Woi Wallawei,Rozita Che Wan atau selebriti lain menang atau kalah pasal Masak memadak apa barang...Bang Nuar pedulik haper bukan hal pitik pun.Dia dah berjuang mati matian dari Abim Jalanan sehingga jd TPM kemudian dipecat,masuk penjara,dibebaskan balik ke tengah jalan semula bukan pangkal jln,jd YB ahlinParlimen sehingga kini,Gagal jd PM dlm PRU 13 masih menaruh harapan menggunung pd PRU 14 kelak.Mrmang takde langsung nampak tanda tanda Dia akan mengaku kalah atau berundur...Bang Nuar jauh lebih BERKERAS drpd Datuk Najib..

Anonymous said...

Ko kata bang nuar aljuburi kesayangan ko lebeh BERKERAS....akan tetapi seKERAS KERAS taik busuk akhirnya pasti hancur dan hanyut juga, kalau tak hancur atau hanyut pasti akan berkubur jua, kerana tiada siapa pun yg ingin mendampangi apatah lagi menyimpan taik busuk....kshkshksh.

Anonymous said...

Berangan je lah dia. Sampai mati pun dia tak akan jadi PM.......

Anonymous said...

Memang cibai...kan sam ketot? SAYA ANTI ANWAR IBRAHIM!