Tuesday, June 11, 2013

SPAD - Kontrak Tan Sri Syed Hamid Albar Bersambung Biarlah Berbaloi...! Tengok Ini Ada Bukti Teksi Pamer Lambang Pakatan Pembangkang, Apa Cerr...?

Rakaman dibuat pagi tadi sekitar jam 11.35 di Jalan Tun Razak Kuala Lumpur...

Inilah kisahnya, setelah dapat permit memandu teksi dari kerajaan Barisan Nasional, secara terang terang tanpa segan silu pemilik teksi Toyota Innova nombor pendaftaran HBA 1668 mempamerkan kepada umum bahawa dia menyokong Pakatan Pembangkang...!

Kontrak Tan Sri Syed Hamid Albar sebagai Pengerusi SPAD baru baru ini telah disambung untuk tempoh tiga tahun lagi. Semoga Tan Sri Syed Hamid dapat melihat permasalahan ini...!

Janganlah penyakit barah ini menular didalam badan sendiri tanpa dilakukan sebarang rawatan pencegahan.... Takut nanti tak boleh diubati...! Para kakitangan SPAD jangan makan gaji buta bro..

19 comments:

kluangman said...

bro, lebih baik u tetjun bangunan dari menasihati pemimpin umno.

Anonymous said...

pe lagi ban kan je teksi inova ni...no plat ni kita sebar dlm fb,blog...biar org tak naik lg.

Anonymous said...

Pemandu teksi pun ramai sokong pakatan setan. Lama dah. Ada ke pemimpin UMNO pedulik...?

Zack Ahmad Keychain said...

Boleh tak hapuskan kebiasaan melantik orang yg dah pencen jawatan kerajaan mahupun politik dilantik sebagai top leader dlm sektor koperat atau apa-apa jawatan dlm GLC atau lain-lain yg berkaitan kerajaan. Dia orang dah senang nak bagi senang lagi.Dah tua-tua tu berebut-rebutlah beramal. Syurga Allah bukannya murah. Banyak-banyakkan solat jemaah dan iktikaf dlm masjid. Berilah orang professional muda pegang jawatan tu. Kekadang diaorang tu bukan pandai buat kerja pun. Saja nak tenggek kat situ pasal kronisme. Apa orang lain tak layak ker. Bila lagi orang bawahan yg ada pengalaman nak naik. Kalau stakat pegang pensil dan kertas A4 kosong dlm mesyuarat lembaga pengarah..budak lepasan SPM pun reti buat. Ini dah ada bukti bantuan kerajaan BN nak...tapi kempen nak jatuhkan BN. Kan ker jadah namanya tu.

Anonymous said...

SPAD tu hak milik umno ke??

Anonymous said...

dah tak pandai menari....salahkan lantai

usin said...

MU pernah kalah. Barcelona juga banyak kali tewas. Liverpool berkali-kali tersingkir. Agaknya itulah yg selalu terfikir dalam KEPALA HOTAK kebanyakan pemimpin umno. sudah lebih 50 tahun jadi kerajaan, apa salahnya 50 tahun lagi jadi pembangkang. Buang karan je nasihat pemimpin umno ni. telinga tebal mengalahkan kulit gajah!!!!!

Anonymous said...

Bukan milik UMNO sendiri mau pikir..

Tasyahud Akhir said...

Bukan teksi je. Kalu boleh semua sekali guru, penjawat awam perlu diambil tindakan tegas.
Masa tu kalu diorang kata BN zalim pun berbaloi.
SEBAB belum pun PR jadi KERA jaan persekutuan, mereka dah lakukan pembersihan ni.
Berapa ramai pakar pentadbiran yang telah dianaktirikan di Selangor dan Penang?

Anonymous said...

apaaalaaa...admin ni...biar la dia nk sokong mana pon...itu hak dia sebagai rkyat malaysia.....ciiittt...podaaaa...akai pendeekkk...

Anonymous said...

SPAD tu mmg bkn milik umno...tapi tu adalah dasar yg diketengahkn oleh kerajaan BN..kalau sokong pakatan mabuk sekalipon xpyh la nk harok sgt tampal sticker bagai tu...yg korang kata BN mng tipu masa pru 13 ni la yg bg puak2 haram mcm korang ni permit tau x...malu la sikit..

Anonymous said...

kalau macam tu..penyokong pakatan rakyat tak perlulah bayar sebarang cukai kepada kerajaan persekutuan..lu kena ingat 5.5 juta pengundi sokong pakatan rakyat.. duit gaji PM dan SPAD pun di bayar melalui cukai yang di ambil daripada 5.5 juta niee Pengundi bn lebih sikit beb 5.2 juta aje.. buanglah mentaliti sepit dan bodoh macam awak..la nii orang semuanya dah cerdik pandai..

Anonymous said...

orang ban nak boikot silakan..sebab dikl dan selangor penyokong pakatan rakyat lebih ramai. buktinyan Parlimen di Kl..PR menang..Selangor Parlimen Pr Lebih Banyak.. Dun pun bn cuma dapat 12 kerusi aje..silakanlah boikot beb..

Anonymous said...

Kalau nak sokong dan taksub pada parti punbukan bukan buat kerja bodoh tampal logo parti kat kereta. tak perlu pun nak zahirkan semangat dan sokongan macam tu. Kalau kereta persendirian tak pe juga. Aku haram naik teksi macam nih. Sesiapa yg nak boikot teksi ni silakan.

Anonymous said...

Kou orang ban je pemandu akan buka sticker tu. Ko pekik kuat kuat kat pemandu tu cakap celako pakatabharamjadahbolehjalanla kena 10 kali memang bodoh pemandu teksi kalau masih tampal sticker tu

Anonymous said...

Jaga ko aku garis cat teksi kou dengan benda tajam.

Anonymous said...

Sebab tu orang cina mana ada tampal sticker dap

Anonymous said...

Kebodohan pemilik/pemandu teksi tahap cipan.

Anonymous said...

SPAD tu hasil buah fikiran UMNO dan diterajui oleh orang UMNO tetapi kakitangannya yg tak cekap dan suka sabotaj ialah orang PKR dan yg ramai dapat nikmat lesen teksi dll berkaitan pengangkutan ialah orang DAP dan PKR lepas tu mengata UMNO/BN zalim sedangkan orang DAP dan PKR yg sampai pecah perut mengketedarah hasil dari penat lelah UMNO/BN membangun segala kemudahan untuk rakyat tetapi dinafikan oleh si lahanat penyokong dan pemimpin PR, malah UMNO/BN dilemparkan dgn fitnah yg dahsyat tetapi demi berkhidmat untuk rakyat UMNO/BN tetap bersikap adil dan sabar. Satu perkara yg aku paling aku nak termuntah dgn PR ialah semua yg mereka buat tidak kira baik atau buruk (lebih banyak yg buruk) semua dilabel atas nama rakyat, padahal hanya cina melayu/bumiputra dan india (majoriti cina cauvinis komunis zionis) yg bodoh sahaja menjadi menjadi rakyat/penyokong parti parti neraka jahanam PR.