Saturday, June 8, 2013

Suspek Utama Pengendali Blog Papa Gomo Sudah Menjadi Blogger Atas Nama Wan Muhammad Azri.....

Bismillahirrahmanirrahim.....

Assalamualaikum kepada pembaca yang telah sampai kepada blog saya ini. Hari ini 24 hb Mei 2013 saya telah membina sebuah laman blog atas dengan nama Sir Azri. Laman blog pertama saya ini dibina atas faktor keterujaan saya untuk bersama orang orang Melayu yang cintakan dan sayangkan tanah air ini. 

Sebelum saya melangkah untuk menghasilkan artikel artikel melalui blog ini adalah lebih baik sekiranya saya menjelaskan sedikit latar belakang saya kepada semua pembaca.

Nama saya Wan Muhammad Azri dan merupakan anak Melayu yang lahir di Pasir Puteh Kelantan dan membesar di Johor Bahru. Saya sudah berkahwin dan setakat ini mempunyai dua orang puteri. Saya merupakan Ketua Eksekutif Syarikat KL POS MEDIA & PRODUCTION SDN BHD yang menjalankan urusan perniagaan Media dan Production.

Seterusnya.... klik SINI

9 comments:

Anonymous said...

Ada lagi mamat laknat ni

Anonymous said...

Hang lagi laknat sebar citer fitnah ari ari. Suruhlaaa boss hang sinuor tu buat tatoo kat jari dia..kekal bebbb
Marah ya dah kalahhhh...byk sgt citer bohong..byk byk la berpuasa...

Anonymous said...

Bodoh mamat laknat ni. Tahap SPM saja. Celaka mamat ni. Sial punya orang

Anonymous said...

Susah nak cari orang BERANI MENTATAKAN HAL MELAYU mcm GOMO dlm umno sekarang
BErbanding DAP,DONG ZONG, DLL CINA

Pemimpin perlu BERANI & ada pengaruh..baru macho & gagah,

setakat pakai sarban tapi jumpa karpal Singh cabut kopiah mmg TAK GUNA..solatla 1000x pun mmg tak guna hidup tampa MARUAH

Anonymous said...

Macam mana seorang banduan polis trafik yang bersalah kerana rasuah boleh berkarya sedangkan nama dia dalam penjara lagi eh?? Pencacai fuckatan mungkin boleh cerita sikit...

Anonymous said...

Org bodoh diperbodohkan digunakan org ditunggang org..haaa mcm lu baru kata bodoh..atau org bodoh melalak jadi pemimpin ikut org tapi mcm tin kosong haaa mcm pemimpin pas ikut dap pkr..

Sir azri bukan bodoh tapi jujur berkata tak berselindung..saya spm dan melanjutkan pelajaran..tu dia baru org Umno..mana tau kalau abis lanjut lagi.. Nanti kalah hang..jilat ludah hang sendiri.

Ada org pas pakatan berani kata saya
srp aje..saya bodoh tapi berlagak pandai hahahaha sebab saya tau penyokong saya bodoh dan taksub..beri batu geliga pun depa percaya hahahaha

Anonymous said...

FUCKATAN LAGI SUPER LAKNAT

Anonymous said...

FUCKATAN LAGI CELAKA PUKIMAK
PENGHISAP JUBUR CINA
FUCKATAN BAHLOL

Anonymous said...

MACAM MANA ANWAR HOMOSEX PENGHISAP KONEK JANTAN DIANGKAT JADI PEMIMPIN FUCKATAN
BABI BODOH FUCKATAN SIAL