Monday, June 10, 2013

Tengok Nie..! Rasis Giler Babi Cinabeng Sekor Kaki Facebook Gang Red Bean Army. Ah Moi Ini Mahukan Darah Polis Kita....?


23 comments:

Anonymous said...

One fine day when there is a need by you, family or friends for police help; and there's none to be given....due to your own stupidity....don't cry honey!!

Anonymous said...

Go back to Tong san !

Anonymous said...

Siasat jangan tak siasat, kemudian bagi amaran pastu lepas.

parang terbang said...

kalo x bubuh penjara 10 tahun.....selagi tu bangsa khinzir naik tocang....!

Anonymous said...

dlm facebokk menyalak la mcm2.esk kalau kene tangkap.jgn lak jd gagap.!ckp bdk kecik umo 5thn pun bole..

Anonymous said...

Ying fuck you..ying fuck you...ying fuck you..ying fuck you..sebulan ke dpn didapati seorg chinadoll mati dibunuh dicampak dlm gaung di kaki bkt bendera..mayat penuh darah..kepala bersepai..seminggu kemudian didpti kemungkinan ying dibunuh mafia kongsi gelap yingyang..suspek telah ditangkap alasan ying ari ari mau main pukimak tapi tak mau jual babi..

Suspek berkata..ying dicampak ke kaki bukit kerana....aiyaaa itu tempat myk bagus..olang cina kalau mati juga tanam di kaki bukit myk onggg...itu pasat saya bagi ying dan yang..

Org dah frust menonggeng kalah..jadi gila meroyan..nampak bebenor KALAH..

Anonymous said...

Dah kalah buat cara kalah la dasar DAPigs.

Anonymous said...

Melampau betul cinabeng lahanat ni....nak sangat ke tengok orang melayu mengamuk..? Nak tengok darah sangat..? Bangsat punya cinabeng. Habis semua pemimpin melayu di hinanya. Agama kita pun habis di hinanya. Polis pun di hina dan berani dicabarnya. Institusi raja kita pun dihinanya. Kepada polis2 melayu buat la apa yang patut. Mintak darah dah cinabeng2 lahanat ni semua. Berikan cinabeng2 yang terlampau lampau kurang ajar ni sesuatu yang brutal dan ekstrim. Cilakak lu cinabeng!!!

Anonymous said...

Bior je ler. Kerajaan BN kan baik,melayu kan baik. Tak pe kita bg amaran je. Mana boleh kita marahkan cina2 ni,nnt dia tak mau undi kita nnt. Lepas ni bior dia maki hamun kita lagi neh. Maki la lagi.Kerajaan BN di bawah Dato' Najib kan baik.

Anonymous said...

jangan mengamuk!! sebab mengamuk lahirnya dari sifat tidak sabar, orang kuat itu adalah orang yang sabar.

mata dibalas mata.
hidung dibalas hidung.
nyawa dibalas nyawa.

apabila kamu diserang hendaklah kamu menyerang!!!!!

badboys said...

Bagi muka sangat

Anonymous said...

jom ramai2 kita tutuh puki ah moi tuh

puki busuk babi...

badboys said...

Macam tu la kalau berlembut.... Time untuk tunjuk kuasa yang ader.... Kedaulatan... Mesti dipertahankan..... Penyangak macam nie garish dihapuskan

Anonymous said...

Boleh tak lain kali cepat2 link dia punya akaun facebook dalam blog so we can copy and paste into ours fb newsfeed?

Ada beberapa yg kami masuk dalam tapi serta merta mereka delete their accounts.



Anonymous said...

Bahagian pertama:

Anak-anak muda pun makin diajar menjadi biadap laknat, macam PENGGANAS KOMUNIS-KRISTIAN ZIONIS/SAMSENG/PENAGIH DADAH/GENG KONGSI GELAP - akibat budaya SYAITAN Kristian Zionis DAP (DAP berpura macam masih kuat Komunis/Sosialis kerana nak membodohkan Melayu macam sibiadap Melayu ini yang fikir bila baca pasal doktrin Komunis Karl Marx, Trotsky, Lenin, Mao dll tentulah bikin dia jadi Melayu pandai si anarki konon)!

MANA PENGARAH BUMIPUTERA MELAYU dan BUMIPUTERA lain - dengan Pengarah si Cina ular bongkak dari PEMANDU yang biadap sangat pada Menteri KDN kita dan Bahasa Kebangsaan kita, dan PEMANDU ini idea si Omar Ong, penasihat PM yang bersekutu dengan si Zionis SYAITAN!

Patutlah si geng DAP/PKR SAMSENG berjaya HANCURKAN polis sampai takut bertindak macam pada si PENGGANAS Cina ini dan yang si Venus yang ugut bunuh PM dan Tun Dr. Makhathri dari Sydney, pendemo haram DAP/PKR dan segala macam keganasan mereka yang asyik menghina Islam dan pemimpin Melayu/Islam termasuk DYMM Agung dan PM kita, dan bendera kita! Dan DAP disyaki bersekutu dengan kongsi gelap Cina yang kejam dan ganas yang mengetuai si Along peminjam wang, pelacuran meluas terutamanya dari Cina dan Vietnam, dan sindiket dadah dan pornografi, termasuk untuk menjatuhkan anak Melayu serta Bumiputera lain, yang Islam terutamanya! Di samping itu, T-shirt hitam yang dipakai di acara PEMANDU adalah lambang warna kuat DAP! Tolonglah KDN dan POLIS - dengarlah cakap rakyat yang setia macam kami, buka pengkhianat macam dari PEMANDU itu!

Jenayah-jenayah yang semakin berleluasa di Malaysia, terutamanya oleh orang asing, adalah "modus operandi" PENGGANAS penjajah Barat-Zionis yang diterajui CIA-MI5-Mossad (di Malaysia sekutu kuat mereka ialah DAP/PK), untuk menimbulkan ketakutan, kebencian pada polis dan kerajaan (terutamanya yang diterajui Melayu/Bumiputera lain dan yang beragama Islam) dan huru-hara. Ini termasuklah rompakan bersenjata, perkosaan dan pembunuhan kejam yang berleluasa serta sindiket-sindiket dadah, perjudian di internet dan pornografi/pelacuran/perkosaan terutamanya yang asing, yang kemudian menyebarkan dadah, perjudian dan pornografi, secara berleluasa kepada rakyat terutamanya dari jenerasi muda yang miskin (dari semua bangsa) atau yang Melayu dan Bumiputera lain, serta yang beragama Islam. Jadi hancurlah tamadun Melayu dan Bumiputera lain, dan yang beragama Islam atau tidak, dan Malaysia terus porak peranda. Selain dari itu, DAP/PKR durjana dari pengikut Kristian Zionis lagi berupaya menghasut dengan mudah kebencian melampau kepada kerajaan yang diterajui Bumiputera dan yang Islam, bila jenayah berleluasa.

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

Juga apabila mengambil dadah, lebih mudah direkrut jadi perompak, pembunuh dan perogol – jadi senanglah nak menjajah apabila jenerasi mudanya telah rosak minda dan jiwanya, agama dan adat tradisi pun teruslah melayang. Bahkan saya syak sekarang penjenayah asing ini juga dengan kejam makin mensasarkan yang Melayu/Islam termasuk melalui rompakan, merogol (termasuk kanak-kanak), pembunuhan kejam dan kemalangan jalan raya – cuba lihat kemalangan jalanraya yang semakin menjadi dan ganas terutamanya kepada orang Melayu/Islam, terutamanya penunggang motosikal . Jadi biarlah polis memberitahu siapa pemandu yang menyebabkan kemalangan. Dan pemandu yang cuai, dan menyebabkan kemalangan, harus dihukum berat dan perlu membayar pampasan kepada keluarga mangsa, terutamanya syarikat-syarikat pemandu lori yang ganas dan pemandu yang kaya. bahkan penjenayah-penjenayah juga harus bayar pampasan melalui kerja berat dalam penjara dan duit gaji kerja ini, bukan ´hanya dihukum penjara untuk goyang kaki dan tengok TV!

Bahkan jenayah berleluasa juga berlaku kepada negara-negara di Amerika Utara, Australia, Amerika Selatan seperti Guatamela, Honduras dan El Salvador (sekarang Venezuela, Brazil) disasarkan kerana amat anti CIA-US) dan Mexico, dan kepulauan Carribean seperti Haiti dan Afrika seperti Republik Congo, Ghana, Nigeria dan Afrika Selatan, yang telah dihancurkan dengan sindiket dadah dan fornografi/pelacuran – di mana tamadun Bumiputeranya telah semakin jatuh. Lepas itu sindiket PENGGANAS dadah dan fornografi/pelacuran tajaan penjajah Barat-Zionis makin bertumpu sekarang secara agresiv ke negara-negara Islam yang kaya minyak-gas, termasuklah sekarang Malaysia dan Indonesia.

MAKCIK Tempurung.

Anonymous said...

PEMBETULAN PARA PERTAMA - MAAF: Anak-anak muda CINA makin diajar menjadi biadap laknat, macam PENGGANAS KOMUNIS-KRISTIAN ZIONIS/SAMSENG/PENAGIH DADAH/GENG KONGSI GELAP - akibat budaya SYAITAN Kristian Zionis DAP (DAP berpura macam masih kuat Komunis/Sosialis kerana nak membodohkan Melayu yang fikir bila baca pasal doktrin Komunis Karl Marx, Trotsky, Lenin, Mao dll tentulah bikin dia jadi Melayu pandai si anarki konon - maka terikut-ikutlah perangai CINA-CINA PENGGANAS KONGSI GELAP ini)!

MAKCIK Tempurung.

Mat yo said...
This comment has been removed by the author.
Mat yo said...

Tangkap saje mereka yg biadap dan kurang ajar ni dan sumbat dalam lokap klu tak nanti tambah parah lagi...ataupun sekat saje komen2 yg tidak berfaedah ini.

Anonymous said...

Mendidih darah bila tgk anak2 Cina haramjadah nih sedap2 mengata pemimpin yg rata2 Melayu.... makin menjadi2 anak2 babi Cina ni dari sehari kesehari...aduhai, kerajaan oii plz do something!! Tak bole ke aktifkan semula ISA!!!

Anonymous said...

Tak mau aku....puki ahmoi tu bau babi.

Anonymous said...

Tun M mesti jadi PM semula supaya cina lahanat mcm ni kecut.

Anonymous said...

Dia orang ni macam Yahudi perangainya. Bagi tapak kaki nak buku lali, bagi buku lali nak betis, di bagi betis nak peha. Bagi Cina doll ada pulak yang ketagih. Sampai tak nampak dah tujuan sebenar muslihat Cina beng nih. Tu lah banggangnya PR nih. Sebab tu mereka berani naik tocang.