Friday, June 7, 2013

TERBAAEEK Bro...!! Video Klip Azhar Idrus Ostad MekDee Kata Kahwin Anak Dara "Sedap Main..."

WAJIB TONTON VIDEO KLIP DIBAWAH INI....!


18 comments:

Anonymous said...

Kanak kanak pun hadir ....rosak rosak...

Hideaki Zack said...

Ostad Aja Berus, ustaz haram J...

Hideaki Zack said...

Ostad Aja Berus, ustaz haram J...

Anonymous said...

Ostad Mekdi bagi ceramah agama pun tengah stim. Banyak sangat makan ubat pacak dalam iklan haramkah.

Anonymous said...

Ya ustaz ya malauna, apa yang terjadi dan apa yang tak kena.. ana bilang satu, dua, tiga, dan ...ana bilang... ustaz glamour, kopiah putih, janggut ala Taliban.. itukah kegilaan perempuan? Bila quorum boleh cukup Ustaz?

Anonymous said...

Jgn asyik suka paparkan kisah org. Cukup lah. Hari ni kat hari jumaat. Hari yg
Allah suka beri kurniaan pada hambaNya. Yok kita mohon kebaikan utk diri kita dan org2 islam keseluruhannya.

MMI said...

Slm mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com .. Blog MIK sudah pun dipautkan di blog MMI.Tk.

Anonymous said...

Ustad Mekdi ni...kalau bercakap...mana dia ada pandang sekeliling sangat....

Main lepas je.....Bab benda lucah...(sex) lagi suara dia tinggi....

Se-usia 10 tahun kanak-kanak yang dah mula mendekatkan diri dengan masjid....pada masa yang sama..didedahkan dengan pengetahuan sex...
tak cukupkah kalau nak cakap bab sex...kat luar masjid/surau....?
Penganjur...sila buat sesi khas kat rumah DIA...

Anonymous said...

ustaz akhir zaman, kira sedap je....anak dara mmg le sedap, ustaz yg x sedap

Anonymous said...

Assalamualaikum....menteliti cenggini yg org pas dok taksub sesgt...Allahuakhbar...ya Allah selamatkan islam dr org yg mcm ni...rosak rosak rosak...xdre mende len yg difikir selain seks seks seks pastu biler xtahan merogol n salahkan perempuan plaks sbb di dikawal nafsu nyer....ya Allah lindungilah kami muslimin n muslimat dr org2 yg mcm ai.....amin..

Anonymous said...

Kena makan tu ala2 Yahudi? Jari-jemari tu injured ke???

Anonymous said...

Seks dan PAS tiada dapat dipisahkan.

Anonymous said...

Selamak pengantin Baru Ostak...kereta baru jumpa lobang lari ngelak Ostak..pengantin baru ?

Anonymous said...

selama ni cakap je lebih. terbukti auta kuat. porraaaahhh. jadi penceramah buat lawok yg penting masyukkk. bleh kawin lebih

Anonymous said...

Bukan apa dik oooiii suka sgt mengutuk org Umno dlm masjid lagi..sekarang kena batang idung sendiri..dibayar cashhh. Jgn hanya lihat sepihak...

Jgn hanya lihat hari jumaat..dlm pas tak kira ari apa..asik mengutuk memaki aje.
Terima kasih beri nasihat. Tapi jika anda org pakatan nasihatkanlah pemimpin dan penyokong anda dulu.

Sebab itu selalu diperingat jgn suka membuka dan mencari aib org..nanti lebih dahsyat aib kita dibuka..di tambah pulak citer tu fitnah...masyaAllah

Anonymous said...

ustad azhar munafik ckap x serupa bikin lg mulia sami vellu.......ustad cari mkn tuk kesenangan duniawi.....mulut ckap lain hati ckap lain..mmg penipu.....kalu org lain nak kawin kene cari janda yg susah....dia kawin anak dara kan munafik namanya.

Anonymous said...

Nafsu mengatasi akal...

Anonymous said...

Haha berceramah yg penuh perkataan bodoh dan lucah di mimbar masjid pun boleh kahwin 3..... Apa punya kelas puak ni daa...